NOVINKY

Honda predstavila auto pre nenáročných: Brio

Jednoduché miniauto zaujme exotickým dizajnom karosérie, ktorý poodhaľuje krajinu jeho pôvodu - Thajsko. K nám sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

(Zdroj: Honda)

BRATISLAVA. Malý, pritom dostatočne priestranný, ľahko ovládateľný a úsporný - takto charakterizuje japonská značka Honda svoj nový model Brio. Určený je prioritne pre Thajsko a do Európy sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

Exotické krivky

Miniauto s mierami 3610 x 1680 x 1485 mm má zaujímavo tvarovanú karosériu. Charakteristickým prvkom dizajnu je veľký otvor v prednom nárazníku, čiastočne prekrytý oterovou lištou, malá maska chladiča, dva výrazné prelisy tiahnúce sa profilom auta a jednoduché piate dvere, celé zhotovené zo skla. Karoséria môže byť nalakovaná jedným z piatich ponúkaných odtieňov.

Oblé krivky dominujú aj v štvormiestnom interiéri s členitou palubnou doskou. Lepšie vybavené verzie majú dokonca kabínu ladenú v dvoch farbách - čiernej a béžovej.

Honda uviedla, že Brio dostalo všetky základné bezpečnostné prvky, ako dva airbagy, ABS a elektrický rozdeľovač brzdného účinku EBD. Okrem toho sa údajne môže popýšiť aj pevným skeletom karosérie.

Jeden motor, dve prevodovky

Pod krátku prednú kapotu výrobca montuje jediný agregát - zážihový štvorvalec i-VTEC s objemom 1,4 litra a výkonom 66 kW (90 k). Motor plní emisnú normu Euro 4 a v priemere si vraj vypýta okolo piatich litrov benzínu na sto kilometrov. K dispozícii sú dva typy prevodoviek - päťstupňová manuálna a bezstupňová CVT.

Brio je navrhnuté pre potreby thajského trhu a tam ho aj vyrábajú. Ceny sa pohybujú v prepočte od 9430 do 11 990 eur, v závislosti od zvolenej prevodovky a výbavy.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  3. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  6. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  9. Top First moment dovolenky na leto 2018
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  3. Vianočný bázar chalaňov
  4. Vianočné mecheche 2017
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  6. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  7. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  8. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  9. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  10. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 23 041
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 7 481
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 4 089
  4. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 3 550
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 382
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 488
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 401
  8. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 1 383
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 346
  10. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať 1 009

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Piekol macesy a mal baňu. Jeho slovenská továreň prežila dodnes

Maces kupujú hlavne ľudia s problémami s trávením.

KOMENTÁRE

Rok 1997: Zmrznutý Leo desil viac než elektrikár Mečiar

Moc stále držal v rukách Mečiar a z rodinných osláv sa stávali mory.

Neprehliadnite tiež

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.

Citroen C3 a Aircross sa podobajú iba naoko (test)

Cenový rozdiel medzi oboma autami je 3 000 eur.

Študenti z STU postavili auto so zrýchlením superšportu

Cenový odhad tohtoročného modelu je vyše 120-tisíc eur.