NOVINKY

Honda predstavila auto pre nenáročných: Brio

Jednoduché miniauto zaujme exotickým dizajnom karosérie, ktorý poodhaľuje krajinu jeho pôvodu - Thajsko. K nám sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

(Zdroj: Honda)

BRATISLAVA. Malý, pritom dostatočne priestranný, ľahko ovládateľný a úsporný - takto charakterizuje japonská značka Honda svoj nový model Brio. Určený je prioritne pre Thajsko a do Európy sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

Exotické krivky

Miniauto s mierami 3610 x 1680 x 1485 mm má zaujímavo tvarovanú karosériu. Charakteristickým prvkom dizajnu je veľký otvor v prednom nárazníku, čiastočne prekrytý oterovou lištou, malá maska chladiča, dva výrazné prelisy tiahnúce sa profilom auta a jednoduché piate dvere, celé zhotovené zo skla. Karoséria môže byť nalakovaná jedným z piatich ponúkaných odtieňov.

Oblé krivky dominujú aj v štvormiestnom interiéri s členitou palubnou doskou. Lepšie vybavené verzie majú dokonca kabínu ladenú v dvoch farbách - čiernej a béžovej.

Honda uviedla, že Brio dostalo všetky základné bezpečnostné prvky, ako dva airbagy, ABS a elektrický rozdeľovač brzdného účinku EBD. Okrem toho sa údajne môže popýšiť aj pevným skeletom karosérie.

Jeden motor, dve prevodovky

Pod krátku prednú kapotu výrobca montuje jediný agregát - zážihový štvorvalec i-VTEC s objemom 1,4 litra a výkonom 66 kW (90 k). Motor plní emisnú normu Euro 4 a v priemere si vraj vypýta okolo piatich litrov benzínu na sto kilometrov. K dispozícii sú dva typy prevodoviek - päťstupňová manuálna a bezstupňová CVT.

Brio je navrhnuté pre potreby thajského trhu a tam ho aj vyrábajú. Ceny sa pohybujú v prepočte od 9430 do 11 990 eur, v závislosti od zvolenej prevodovky a výbavy.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 329
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 084
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 18 579
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 14 492
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 427
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 739
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 153
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 433
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 224
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 628

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

AUTO

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.