NOVINKY

Honda predstavila auto pre nenáročných: Brio

Jednoduché miniauto zaujme exotickým dizajnom karosérie, ktorý poodhaľuje krajinu jeho pôvodu - Thajsko. K nám sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

(Zdroj: Honda)

BRATISLAVA. Malý, pritom dostatočne priestranný, ľahko ovládateľný a úsporný - takto charakterizuje japonská značka Honda svoj nový model Brio. Určený je prioritne pre Thajsko a do Európy sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

Exotické krivky

Miniauto s mierami 3610 x 1680 x 1485 mm má zaujímavo tvarovanú karosériu. Charakteristickým prvkom dizajnu je veľký otvor v prednom nárazníku, čiastočne prekrytý oterovou lištou, malá maska chladiča, dva výrazné prelisy tiahnúce sa profilom auta a jednoduché piate dvere, celé zhotovené zo skla. Karoséria môže byť nalakovaná jedným z piatich ponúkaných odtieňov.

Oblé krivky dominujú aj v štvormiestnom interiéri s členitou palubnou doskou. Lepšie vybavené verzie majú dokonca kabínu ladenú v dvoch farbách - čiernej a béžovej.

Honda uviedla, že Brio dostalo všetky základné bezpečnostné prvky, ako dva airbagy, ABS a elektrický rozdeľovač brzdného účinku EBD. Okrem toho sa údajne môže popýšiť aj pevným skeletom karosérie.

Jeden motor, dve prevodovky

Pod krátku prednú kapotu výrobca montuje jediný agregát - zážihový štvorvalec i-VTEC s objemom 1,4 litra a výkonom 66 kW (90 k). Motor plní emisnú normu Euro 4 a v priemere si vraj vypýta okolo piatich litrov benzínu na sto kilometrov. K dispozícii sú dva typy prevodoviek - päťstupňová manuálna a bezstupňová CVT.

Brio je navrhnuté pre potreby thajského trhu a tam ho aj vyrábajú. Ceny sa pohybujú v prepočte od 9430 do 11 990 eur, v závislosti od zvolenej prevodovky a výbavy.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 9 971
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 741
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 231
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 325
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 204
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 185
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 011
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 716
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 559
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 198

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.