NOVINKY

Honda predstavila auto pre nenáročných: Brio

Jednoduché miniauto zaujme exotickým dizajnom karosérie, ktorý poodhaľuje krajinu jeho pôvodu - Thajsko. K nám sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

(Zdroj: Honda)

BRATISLAVA. Malý, pritom dostatočne priestranný, ľahko ovládateľný a úsporný - takto charakterizuje japonská značka Honda svoj nový model Brio. Určený je prioritne pre Thajsko a do Európy sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.

Exotické krivky

Miniauto s mierami 3610 x 1680 x 1485 mm má zaujímavo tvarovanú karosériu. Charakteristickým prvkom dizajnu je veľký otvor v prednom nárazníku, čiastočne prekrytý oterovou lištou, malá maska chladiča, dva výrazné prelisy tiahnúce sa profilom auta a jednoduché piate dvere, celé zhotovené zo skla. Karoséria môže byť nalakovaná jedným z piatich ponúkaných odtieňov.

Oblé krivky dominujú aj v štvormiestnom interiéri s členitou palubnou doskou. Lepšie vybavené verzie majú dokonca kabínu ladenú v dvoch farbách - čiernej a béžovej.

Honda uviedla, že Brio dostalo všetky základné bezpečnostné prvky, ako dva airbagy, ABS a elektrický rozdeľovač brzdného účinku EBD. Okrem toho sa údajne môže popýšiť aj pevným skeletom karosérie.

Jeden motor, dve prevodovky

Pod krátku prednú kapotu výrobca montuje jediný agregát - zážihový štvorvalec i-VTEC s objemom 1,4 litra a výkonom 66 kW (90 k). Motor plní emisnú normu Euro 4 a v priemere si vraj vypýta okolo piatich litrov benzínu na sto kilometrov. K dispozícii sú dva typy prevodoviek - päťstupňová manuálna a bezstupňová CVT.

Brio je navrhnuté pre potreby thajského trhu a tam ho aj vyrábajú. Ceny sa pohybujú v prepočte od 9430 do 11 990 eur, v závislosti od zvolenej prevodovky a výbavy.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 9 927
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 5 997
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 983
  4. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 2 394
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 2 272
  6. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 1 376
  7. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 059
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 994
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 929
  10. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 854

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Minúta po minúte: V Česku vedie Babiš, extrémistov predbehla ODS

Česi rozhodli o smerovaní krajiny, voľby vyhralo s veľkým náskokom hnutie ANO.

SVET

Deň, keď padla aj Praha

Je zbytočné hovoriť o porážkach jednotlivých strán. V českých voľbách prehralo Česko.

PLUS

Vraj sme ich milo prekvapili. Cudzinci berú Slovensko ako školu života

Študenti sa pripravovali na kultúrny šok.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.