Volvo prijme nových zamestnancov

Automobilka Volvo plánuje prijať v tomto roku 1200 nových zamestnancov a zvýšiť výrobnú kapacitu vo svojich európskych závodoch. Prepokladá zvýšený záujem o svoje produkty.

ŠTOKHOLM. Švédska automobilka Volvo, ktorá patrí čínskej firme Geely, plánuje prijať v tomto roku 1200 nových zamestnancov a zvýšiť výrobnú kapacitu vo svojich európskych závodoch. Spolieha sa totiž na to, že o jej produkty bude veľký záujem.

Generálny riaditeľ Stefan Jacoby očakáva, že firma v tomto roku predá podstatne viac vozidiel ako vlani. Volvo sa preto chystá prijať nových zamestnancov, a to predovšetkým vo Švédsku, ale aj v Belgicku.

"Investujeme do našej budúcnosti. To znamená, že musíme tvrdo pracovať na tom, aby sme boli z hľadiska nákladov konkurencieschopní... Naše autá sa vo svete veľmi dobre predávajú," vyhlásil.

Dodal, že Volvo investuje do zvýšenia kapacity európskych závodov, keďže dopyt po jeho produktoch rastie ako v USA, tak v Európe aj v Číne a zvlášť veľký záujem je o športový model XC60. Pre výkyvy, ktoré na trhu s autami po nedávnej recesii stále pretrvávajú, je však podľa neho ťažké odhadnúť, ako sa bude vyvíjať odbyt vozidiel. Napriek tomu Volvo plánuje zlepšiť flexibilitu výrobných liniek, aby lepšie odolával tlaku konkurencie.

V nasledujúcich piatich rokoch preto automobilka investuje 11 miliárd USD (7,84 miliardy eur) do vývoja nových produktov a do nových zariadení. Momentálne čaká na súhlas čínskych úradov s výstavbou prvého závodu v tejto ázijskej krajine.

Geely, ktorá je súčasťou Geely Automobile Holdings, prevzala Volvo v auguste 2010 od amerického koncernu Ford.

Švédsky výrobca áut dúfa, že do roku 2015 zvýši predaj na najväčšom svetovom automobilovom trhu - v Číne - na 200.000 vozidiel z vlaňajších približne 30.000 kusov.

Informovala o tom agentúra Reuters.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  3. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  4. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  6. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Top First moment dovolenky na leto 2018
  9. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  3. Vianočný bázar chalaňov
  4. Vianočné mecheche 2017
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  6. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  7. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  8. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  9. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  10. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 27 413
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 6 953
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 3 815
  4. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 2 907
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 688
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 426
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 383
  8. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 325
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 1 109
  10. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať 979

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Obľúbenejší ako Maradona v Neapole nikto nebol. Hamšík dokázal nevídanú vec

Slovák Marek Hamšík vyrovnal klubový rekord Diega Maradonu.

SVET

Brexit pokračuje. Druhá fáza môže skončiť aj referendom

Začínajú najväčšie obchodné rokovania histórie.

KOMENTÁRE

Pointou lyžovačky nie je obrat vlekárov

Keby sa Smer držal v týchto limitoch, žili by sme v šťastnej krajine.

EKONOMIKA

Premiér Fico otáča, odchod do penzie má dostať strop

V roku 2012 štát nastavil vek odchodu do dôchodku na strednú dĺžku dožitia.

Neprehliadnite tiež

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.

Citroen C3 a Aircross sa podobajú iba naoko (test)

Cenový rozdiel medzi oboma autami je 3 000 eur.

Študenti z STU postavili auto so zrýchlením superšportu

Cenový odhad tohtoročného modelu je vyše 120-tisíc eur.