BRATISLAVA. Na novom stvárnení predajných objektov značky Kia sa autorsky podieľal samotný šéfdizajnér kórejskej značky, Peter Schreyer.
Spoločná identifikačná línia Kia Motors obsahuje okrem architektonického návrhu prestavby samotnej budovy v štýle „Červenej kocky“ aj niekoľko základných exteriérových prvkov, ako napríklad nové riešenia pre fasádny nápis, pylón s identifikačnými znakmi, vstup do interiéru a architektúru recepcie vrátane steny s logom spoločnosti.
Prestavba interiéru sa týka nielen nábytku - stolov, stoličiek a kompletného moderného vybavenia v odpočinkovom kútiku pre zákazníkov, ale aj ďalších prvkov, ako sú stojany na cenníky a na katalógy, označenie servisu, označenie pracovných miest, multifunkčná interiérová stena do servisu a priestorová stena pre príslušenstvo.
Prvý predajný objekt v Európe, navrhnutý v novom štýle, stojí v Bratislave na Tuhovskej ulici. Do konca roka 2013 prejde modernizáciou celá dílerská sieť Kia Motors na Slovensku.
Autor: Kia/fg