GARÁŽ

Hyundai Veloster na slovenskom trhu. Ceny začínajú od 18 999 eur

Malé štvordverové kupé prichádza na náš trh s jediným agregátom, atmosférickým štvorvalcom 1,6 GDI a dvomi stupňami výbavy.

(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Nestáva sa často, aby bol sériový model bláznivejší než štúdia, z ktorej vychádza. Hyundai Veloster bláznivý je, veľa sa o ňom diskutuje a presne o to jej výrobcovi šlo.

Malé kupé s dĺžkou 4219 mm, šírkou 1790 mm a rázvorom osí kolies 2650 mm má konkurovať napríklad Honde CR-Z. O dizajne karosérie možno napísať veľa, len nie, že je konzervatívny. Hyundai ním veľmi prekvapil.

Štvordverové kupé

Akú-takú spojitosť s ostatnými modelmi kórejskej značky nachádzame iba vpredu, konkrétne na stvárnení masky chladiča. Všetky ďalšie krivky - mohutné oblúky blatníkov, už od A stĺpikov klesajúca línia strechy alebo veľké svetlá - sú originálne.

Najväčšia zaujímavosť Velosteru sa týka počtu dverí. Toto kupé ich má štyri. Dve sprístupňujú predné sedadlá a jedny - umiestnené na pravej strane - umožňujú pohodlné nastúpenie dozadu. Malé štvrté dvere predstavujú bránu do batožinového priestoru. Interiér nešokuje. Je stvárnený v aktuálnom štýle značky Hyundai.

Jediný motor. Zatiaľ

Pri spustení predajov Velosteru je k dispozícii jediná poháňacia jednotka - zážihový atmosférický štvorvalec 1,6 GDI, vybavený priamym vstrekovaním paliva. Výkon 103 kW (140 k) podáva pri 6300 ot./min, zatiaľ čo najvyšší krútiaci moment 167 Nm sa dostaví pri 4850 ot./min.

Motor je štandardne skombinovaný so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok dostanete nový šesťstupňový dvojspojkový automat. Veloster zrýchli z pokoja na 100 km/h za 9,9 sekundy a dosiahne najvyššiu rýchlosť 200 km/h. Neskôr by mal ponúknuť doplniť prepĺňaný zážihový agregát, ktorý ponúkne viac dynamiky.

Dva výbavové stupne

Výbavové stupne sú na slovenskom trhu dva. Základný Unique obsahuje, okrem iného, šesť airbagov, stabilizačný systém, multifunkčný volant, diódové denné svetlá, rádio s Aux a USB vstupom, palubný počítač, zliatinové disky s priemerom 17 palcov, systém monitorujúci tlak v pneumatikách, elektricky ovládané okná alebo parkovacie senzory vzadu.

Výbava Extreme ponúka navyše Bluetooth, automatickú klimatizáciu, bezkľúčové štartovanie, sedadlo vodiča s bedrovou opierkou, čalúnenie v kombinácii látka-koža, 18-palcové zliatinové disky,...

Cenník

Unique Extreme
Hyundai Veloster 1,6 GDI 6M 18 999 eur 21 999 eur

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 381
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 974
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 100
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 793
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 639
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 450
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 081
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 023
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 850
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 479

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.