NOVINKY

Hyundai i40: po kombi prichádza sedan

Časový odstup medzi premiérou kombi Hyundai i40 cw a karosárskou verziou sedan je kratší, než sme čakali. Štvordverový model odhalia už na budúci týždeň v Barcelone.

(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Kórejci zvolili netradičný postup pri debute nástupcu nie príliš obľúbenej Sonaty. Svoju novú zbraň pre strednú triedu - Hyundai i40 - odhalili najprv s karosériou typu kombi. Sedan ju doplní s krátkym časovým odstupom. Výstavnú premiéru absolvuje na budúci týždeň. Dejiskom slávnostného predstavenia bude autosalón v Barcelone.

Hyundai si nezvolil túto prehliadku náhodou. Vychádzal z popularity sedanov v Španielsku i z toho, že jeho metropola podľa dostupných informácií nezažije žiadnu inú významnú svetovú premiéru (ak domáci Seat neprekvapí ukážkou nového Leonu, miniauta na báze VW Up, prípadne Toleda).

Stávka na dynamiku

Zatiaľ je k dispozícii jediná počítačová skica novinky, zobrazujúca zadnú časť auta. Dizajnu nechýba dávka dynamiky. Strecha plynulo nadväzuje na oblé zadné stĺpiky a veko batožinového priestoru zakončuje zvýraznená odtrhová hrana, ktorá zároveň plní funkciu spojlera. Zaujmú aj koncové svetlá, značne zasahujúce do profilu karosérie. Uvidíme, ako bude novinka vyzerať na reálnych fotografiách.

Hyundai zverejnil aspoň hodnotu rázvoru osí kolies - 2770 mm. Podľa očakávania má sedan tento parameter zhodný z variantom kombi. Skladba poháňacích jednotiek sa tiež asi nebude líšiť. Pripomeňme, že do Hyundaia i40 cw montujú motory 1,6 CVVT (99 kW/135 k), 2,0 CVVT (130 kW/177 k) a turbodiesel 1,7 CRDI (85 kW/116 k, resp. 100 kW/136 k).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 14 704
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 126
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 688
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 151
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 619
  6. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 081
  7. Ako na refinancovanie hypotéky 900
  8. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 881
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 558
  10. Splnený sen 499

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Anarchisti, hackeri či liberáli? Prečo Česi volili Pirátov

Pustite nás na nich, vyzývala Pirátska strana. Sťahovanie filmov teraz menia za transparentnosť.

SVET

Ak veríme politikom, v Česku vláda nevznikne. Nemá ako

S Babišom nechcú strany vládnuť. Len Okamura, ale toho nechce Babiš.

PLUS

Zázračný návod na úspech bol podvod

Chcete zvýšiť šance pred pohovorom? Už neplatí to, čo kedysi.

DOMOV

Odišiel milionár, ktorý nechal hovoriť iných

Príbeh Petra Vajdu je úzko spätý s novinami.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.