AKTUALIZOVANÉ 13:15

Kamión ťahal na diaľnici D3 zakliesnený mikrobus stovky metrov

Dnes ráno sa na diaľnici D3 pred Žilinou stala vážna dopravná nehoda. Mikrobus narazil zozadu do návesu kamióna, ktorý ju ťahal niekoľko sto metrov.

Dnes ráno sa na diaľnici D3 pred Žilinou stala vážna dopravná nehoda. Mikrobus narazil zozadu do návesu kamióna, ktorý ho ťahal niekoľko sto metrov.

Ako nás informovala Jana Balogová, hovorkyňa Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Žiline, dnes v ranných hodinách havarovala na diaľnici D3 pred Žilinou 8-členná osádka vozidla Mercedes Sprinter z Veľkej Británie.

Vodič Mercedesu (22 rokov) jazdil v smere Bytča – Žilina. Pred Žilinou prešiel podľa polície do ľavého jazdného pruhu

"V pravom jazdnom pruhu pred vodičom Mercedesu jazdil poľský vodič kamiónu (evidenčné čísla „D“). Na úrovni zadnej časti návesu z doposiaľ nezistených príčin vodič Mercedesu strhol vedenie vpravo a narazil zozadu do návesu, v dôsledku čoho zostalo vozidlo zakliesnené v návese. Vodič kamiónu aj napriek reakcii ešte ťahal vozidlo 250 až 350 m v smere jazdy.," uviedla Balogová.

Pri dopravnej nehode utrpel vážne poranenia 22 ročný vodič Mercedesu. Bude sa z nich liečiť viac ako 42 dní. So zlomeninami dolných končatín zostal hospitalizovaný v žilinskej nemocnici. Ostatní siedmi cestujúci z Mercedesu, všetci občania Veľkej Británie, vyviazli bez zranení. Zranenia neutrpel ani poľský vodič kamiónu.

"U vodiča mikrobusu bol nariadený aj odber krvi. Okolnosti nehody sú predmetom vyšetrovania," doplnila Balogová a dodala, že dopravná nehoda si vyžiadala krátkodobé uzavretie jedného pruhu diaľnice D3 pred Žilinou. Premávku po túto dobu usmerňovala polícia.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 9 927
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 5 997
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 983
  4. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 2 394
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 2 272
  6. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 1 376
  7. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 059
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 994
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 929
  10. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 854

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Minúta po minúte: V Česku vedie Babiš, extrémistov predbehla ODS

Česi rozhodli o smerovaní krajiny, voľby vyhralo s veľkým náskokom hnutie ANO.

SVET

Deň, keď padla aj Praha

Je zbytočné hovoriť o porážkach jednotlivých strán. V českých voľbách prehralo Česko.

PLUS

Vraj sme ich milo prekvapili. Cudzinci berú Slovensko ako školu života

Študenti sa pripravovali na kultúrny šok.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.