Abarth otvoril zastúpenie v Čechách

Predajca automobilov Ferrari a Maserati rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe.

(Zdroj: Abarth)

PRAHA. Predajca automobilov Ferrari a Maserati, spoločnosť Scuderia Praha rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe, v spoločnom areáli s novým servisným strediskom značiek Ferrari a Maserati.

Pôvodne sa tento krok mal udiať oveľa skôr, ale spájanie sa Fiatu s Chryslerom oddialilo viacero projektov, okrem iného aj príchod škorpióna do ČR. Nič to ale nemení na tom, že táto očakávaná chvíľa nastala a fanúšikovia legendárnej talianskej športovej značky si môžu malé ostré Fiaty konečne zakúpiť aj v Čechách. Veríme, že ďalším krokom bude oficiálne zastúpenie značky Abarth na Slovensku.

„Pôvodne som o rozšírení portfólia našich značiek vôbec nauvažoval, až pokiaľ neprišla ponuka na Abarth a hlavne možnosť vyskúšať si Abarth 500“, približuje vznik historicky prvého zastúpenia značky Abarth v Čechách majiteľ firmy Scuderia Praha Robert Pergl.

„V živote som jazdil s kadečím, ale toto auto ma uchvátilo natoľko, že odvtedy som z Cinquecenta nevystúpil a dodnes jazdím po Prahe výhradne s týmto autom“, dodáva Pergl, ktorý momentálne po hlavnom meste preháňa najšpičkovejšiu verziu modelového radu Abarth 500 – 695 Tributo Ferrari, s motorom fabricky vyladeným na 132 kW/180 k.

Kompletná modelová ponuka

Taliansky škorpión vstupuje na český trh v plnej sile. V novučičkej predajni si môžete pozrieť a vyskúšať Abarth 500 a Abarth 500C v rôznych farebných a výbavových kombináciách, ale aj spomínanú pýchu modelového radu 695 Tributo Ferrari, ktorý je momentálnym technickým klenotom značky.

Cena modelu Abarth 500 s motorom 1.4 Turbo JET (99 kW/135 k) začína na sume 440 000 Kč (17 902,92 eur). Jeho štipľavejšia verzia s kitom esseesse, ktorý so objednáva dodatočne a dodatočne sa aj montuje (vozidlo nie je možné objednať s týmto kitom priamo z fabriky), stojí 512 950 Kč (20 871,14 eur).

Abarth 500 695 Tributo Ferrari vznikol ako limitovaná séria exkluzívne pre európskych predajcov vozidiel značky Ferrari. Momentálne sa dá objednávať už len v červenej a žltej farbe a cena tohto exkluzívneho malého auta začína niekde na 34 000 eurách.

Od verzie esseesse sa Tributo Ferrari líši ešte väčším výkonom motora (132 kW/180 k), štandardne montovanou brzdovou sústavou Brembo a plnou výbavou vrátane robotizovanej prevodovky Abarth Competizione.

Abarth Punto Evo poháňaný novou generáciou preplňovanej jednaštvorky 1.4 MultiAir (120 kW/163 k) začína na sume 465 000 Kč (18 920,13 eur). Aj v jeho prípade sa dá priplatiť za fabrický kit esseesse, ktorý vyjde na 97 900 Kč (3 983,40 eur).

Majiteľ predajne Pitlane, pán Pergl, počíta tento rok s predajom tridsiatich vozidiel, ale veľa si sľubuje tiež od servisu, keďže v ČR je niekoľko individuálne dovezených vozidiel značky Abarth. Prví zákazníci, ktorí boli doposiaľ nútení jazdiť za servisom do susedného Poľska sa už začínajú hlásiť.

Kit Abarth esseesse 500 obsahuje:

*kolesá z ľahkých zliatin obuté do pneumatík s rozmerom 205/40 R17
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 284 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 240 mm
*perforované brzdové doštičky
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 118 kW/160 k
*ozdobné prvky

*Samostatne je možné si ešte priplatiť výfukové potrubie Record Monza, ktorý už na voľnobehu dodáva malému škorpiónovi neporovnateľne pôsobivejší zvuk, než aký vie vylúdiť štandardný model, nehovoriac keď motor vytočíte cez 3000 otáčok 1/min. Tento výfuk stojí 1250 eur.

Kit Abarth esseesse Punto Evo obsahuje:

*biele alebo titánové kolesá z ľahkých zliatin
obuté do pneumatík s rozmerom 215/40 R18
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 305 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 264 mm
*perforované brzdové doštičky
*športové tlmiče značky Koni
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 132 kW/180 k
*ozdobné prvky

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  3. Top First moment dovolenky na leto 2018
  4. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  5. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  6. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  7. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok
  8. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  9. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  10. Slováci triedia lepšie
  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  3. Riešenia pre hnedú planétu
  4. Veľtrh vzdelávania v Srbsku
  5. Exkurzia študijných programov AKP a PSA SvF STU v Bratislave
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018
  7. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  8. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  9. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 18 363
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 6 852
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 5 818
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 3 137
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 446
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 962
  7. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 891
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 703
  9. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 570
  10. Slováci triedia lepšie 1 198

Téma: ABARTH


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

SME vás prevedie cez štvrťstoročie

Významné dni si pamätáme aj cez vlastné príbehy. Rozmýšľame, kde sme boli v 1989, komu sme v 1993 tlieskali a čoho sme sa v 1995 báli.

DOMOV

Dobré ráno: Privítajte nových pánov, singularita je tu

O nových pokrokoch vo vývoji umelej inteligencie.

KOMENTÁRE

Mobilizácia Smeru. Kto ďalej dohodí kameňom

Kamene ako najlepšia formu sebaobrany.

Neprehliadnite tiež

Škoda Superb Sportline je ako klaun v obleku (test)

Vďaka upravenému pruženiu ešte lepšie sedí na cestách.

Londýnske čierne taxíky začali jazdiť na elektrinu

Na jedno nabitie prejdú 130 kilometrov, potom sa zapne vstavaný generátor.

Seat Arona patrí k najlepším malým crossoverom (test)

Malé SUV od Seatu vyniká jazdnou dynamikou v segmente, kde by sme ju väčšinou hľadali len ťažko.

Ako prevážať vianočný stromček na aute, aby neuletel

Pri nesprávnom prevážaní nákladu vám hrozí pokuta vo výške päťdesiat eur.