SME
Sobota, 28. január, 2023 | Meniny má Alfonz

Abarth otvoril zastúpenie v Čechách

Predajca automobilov Ferrari a Maserati rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe.

(Zdroj: Abarth)

PRAHA. Predajca automobilov Ferrari a Maserati, spoločnosť Scuderia Praha rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe, v spoločnom areáli s novým servisným strediskom značiek Ferrari a Maserati.

Pôvodne sa tento krok mal udiať oveľa skôr, ale spájanie sa Fiatu s Chryslerom oddialilo viacero projektov, okrem iného aj príchod škorpióna do ČR. Nič to ale nemení na tom, že táto očakávaná chvíľa nastala a fanúšikovia legendárnej talianskej športovej značky si môžu malé ostré Fiaty konečne zakúpiť aj v Čechách. Veríme, že ďalším krokom bude oficiálne zastúpenie značky Abarth na Slovensku.

„Pôvodne som o rozšírení portfólia našich značiek vôbec nauvažoval, až pokiaľ neprišla ponuka na Abarth a hlavne možnosť vyskúšať si Abarth 500“, približuje vznik historicky prvého zastúpenia značky Abarth v Čechách majiteľ firmy Scuderia Praha Robert Pergl.

„V živote som jazdil s kadečím, ale toto auto ma uchvátilo natoľko, že odvtedy som z Cinquecenta nevystúpil a dodnes jazdím po Prahe výhradne s týmto autom“, dodáva Pergl, ktorý momentálne po hlavnom meste preháňa najšpičkovejšiu verziu modelového radu Abarth 500 – 695 Tributo Ferrari, s motorom fabricky vyladeným na 132 kW/180 k.

Kompletná modelová ponuka

Taliansky škorpión vstupuje na český trh v plnej sile. V novučičkej predajni si môžete pozrieť a vyskúšať Abarth 500 a Abarth 500C v rôznych farebných a výbavových kombináciách, ale aj spomínanú pýchu modelového radu 695 Tributo Ferrari, ktorý je momentálnym technickým klenotom značky.

Cena modelu Abarth 500 s motorom 1.4 Turbo JET (99 kW/135 k) začína na sume 440 000 Kč (17 902,92 eur). Jeho štipľavejšia verzia s kitom esseesse, ktorý so objednáva dodatočne a dodatočne sa aj montuje (vozidlo nie je možné objednať s týmto kitom priamo z fabriky), stojí 512 950 Kč (20 871,14 eur).

Abarth 500 695 Tributo Ferrari vznikol ako limitovaná séria exkluzívne pre európskych predajcov vozidiel značky Ferrari. Momentálne sa dá objednávať už len v červenej a žltej farbe a cena tohto exkluzívneho malého auta začína niekde na 34 000 eurách.

Od verzie esseesse sa Tributo Ferrari líši ešte väčším výkonom motora (132 kW/180 k), štandardne montovanou brzdovou sústavou Brembo a plnou výbavou vrátane robotizovanej prevodovky Abarth Competizione.

Abarth Punto Evo poháňaný novou generáciou preplňovanej jednaštvorky 1.4 MultiAir (120 kW/163 k) začína na sume 465 000 Kč (18 920,13 eur). Aj v jeho prípade sa dá priplatiť za fabrický kit esseesse, ktorý vyjde na 97 900 Kč (3 983,40 eur).

Majiteľ predajne Pitlane, pán Pergl, počíta tento rok s predajom tridsiatich vozidiel, ale veľa si sľubuje tiež od servisu, keďže v ČR je niekoľko individuálne dovezených vozidiel značky Abarth. Prví zákazníci, ktorí boli doposiaľ nútení jazdiť za servisom do susedného Poľska sa už začínajú hlásiť.

Kit Abarth esseesse 500 obsahuje:

*kolesá z ľahkých zliatin obuté do pneumatík s rozmerom 205/40 R17
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 284 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 240 mm
*perforované brzdové doštičky
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 118 kW/160 k
*ozdobné prvky

*Samostatne je možné si ešte priplatiť výfukové potrubie Record Monza, ktorý už na voľnobehu dodáva malému škorpiónovi neporovnateľne pôsobivejší zvuk, než aký vie vylúdiť štandardný model, nehovoriac keď motor vytočíte cez 3000 otáčok 1/min. Tento výfuk stojí 1250 eur.

Kit Abarth esseesse Punto Evo obsahuje:

*biele alebo titánové kolesá z ľahkých zliatin
obuté do pneumatík s rozmerom 215/40 R18
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 305 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 264 mm
*perforované brzdové doštičky
*športové tlmiče značky Koni
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 132 kW/180 k
*ozdobné prvky
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  2. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  3. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  4. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery
  5. SCANDI 2023: prehliadka súčasného severského filmu
  6. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska
  7. Už len dnes: Predplatné SME.sk za jedinečnú cenu 30 eur
  8. Stockerka štartuje predaj bytov s cenami, ktoré prekvapia
  1. Svalovice sa netreba obávať
  2. Students today, innovators tomorrow, learners forever
  3. Study program MANAGEMENT in English language
  4. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  5. Bude rok 2023 naozaj náročný na osobné financie?
  6. Nadácia COOP Jednota zatraktívňuje regióny
  7. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  8. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  1. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu 5 368
  2. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi 4 721
  3. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska 4 331
  4. Stockerka štartuje predaj bytov s cenami, ktoré prekvapia 2 331
  5. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať? 1 606
  6. Sardínia ukáže iné Taliansko. Oviec má raz toľko než obyvateľov 1 547
  7. Radi čítate a ešte radšej tvoríte? Toto je 40 dôvodov pre Vás 1 505
  8. Košičanom budeme dodávať teplo za tretinové ceny aj tento rok 1 500
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Toyota GR86

Malé kupé má všetky predpoklady pre dokonalé šoférske auto.


17 h
Renault Austral

Od kúpy môže odradiť len cena vyšších výbav.


21 h
Nové MG HS.

Ide o posledný model značky s benzínovým motorom.


24. jan
Honda Civic

V meste jazdí pod štyri litre.


24. jan

Blogy SME

  1. Ľuboš Vodička: Kostoly za hradbami: Malá Mača
  2. Dušan Koniar: Dzurindov projekt valcuje čítanosť aj diskusie
  3. Elena Antalová: "Kecy a fakty o tzv.demokracii". Kniha Karola Ondriaša vyšla síce v roku 2004, no chcela by udávať smer Smeru.
  4. Anton Kovalčík: Afganské fiasko ZSSR 3.
  5. Adam Austera: Ako budú farmaceutickí giganti bojovať proti COVID v roku 2023?
  6. Lucia Žárska: Microsoft masovo prepúšťa zamestnancov, na výsledkoch to zatiaľ nevidno
  7. Irena Šimuneková: Čierno biely svet
  8. Radoslav Medzihradský: Novoročný výstup na Turniansky hrad
  1. Rastislav Puchala: Vraj je to sfetovaný trpaslík 30 478
  2. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 17 195
  3. Martin Plesch: Pán primátor, načo vlastne máme Mestskú políciu v Bratislave? 8 028
  4. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles 6 942
  5. Rastislav Čurma: Divotvorný Kráľovský Chlmec - Maďar, maďarský, najmaďarskejší 4 698
  6. Ján Šeďo: Sliepky na Ukrajine sú iné ako naše ? 3 725
  7. Tereza Kazdová: Fico má rád pekné ženy, Babiš je na blondíny. Verejný diskurz volá po feministoch 3 699
  8. Ján Valchár: Jedenásť mesiacov štvordňovej operácie (Moskvu ale ubránime!) 3 399
  1. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  3. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  4. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
  6. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
  7. Jiří Ščobák: Avatar 2: Začátek nového příběhu
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 53. - Antarktída - Druhá Byrdova antarktická expedícia (1933 - 1935)
SkryťZatvoriť reklamu