SME
Piatok, 7. máj, 2021 | Meniny má MonikaKrížovkyKrížovky

Abarth otvoril zastúpenie v Čechách

Predajca automobilov Ferrari a Maserati rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe.

(Zdroj: Abarth)

PRAHA. Predajca automobilov Ferrari a Maserati, spoločnosť Scuderia Praha rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe, v spoločnom areáli s novým servisným strediskom značiek Ferrari a Maserati.

Pôvodne sa tento krok mal udiať oveľa skôr, ale spájanie sa Fiatu s Chryslerom oddialilo viacero projektov, okrem iného aj príchod škorpióna do ČR. Nič to ale nemení na tom, že táto očakávaná chvíľa nastala a fanúšikovia legendárnej talianskej športovej značky si môžu malé ostré Fiaty konečne zakúpiť aj v Čechách. Veríme, že ďalším krokom bude oficiálne zastúpenie značky Abarth na Slovensku.

„Pôvodne som o rozšírení portfólia našich značiek vôbec nauvažoval, až pokiaľ neprišla ponuka na Abarth a hlavne možnosť vyskúšať si Abarth 500“, približuje vznik historicky prvého zastúpenia značky Abarth v Čechách majiteľ firmy Scuderia Praha Robert Pergl.

„V živote som jazdil s kadečím, ale toto auto ma uchvátilo natoľko, že odvtedy som z Cinquecenta nevystúpil a dodnes jazdím po Prahe výhradne s týmto autom“, dodáva Pergl, ktorý momentálne po hlavnom meste preháňa najšpičkovejšiu verziu modelového radu Abarth 500 – 695 Tributo Ferrari, s motorom fabricky vyladeným na 132 kW/180 k.

Kompletná modelová ponuka

Taliansky škorpión vstupuje na český trh v plnej sile. V novučičkej predajni si môžete pozrieť a vyskúšať Abarth 500 a Abarth 500C v rôznych farebných a výbavových kombináciách, ale aj spomínanú pýchu modelového radu 695 Tributo Ferrari, ktorý je momentálnym technickým klenotom značky.

Cena modelu Abarth 500 s motorom 1.4 Turbo JET (99 kW/135 k) začína na sume 440 000 Kč (17 902,92 eur). Jeho štipľavejšia verzia s kitom esseesse, ktorý so objednáva dodatočne a dodatočne sa aj montuje (vozidlo nie je možné objednať s týmto kitom priamo z fabriky), stojí 512 950 Kč (20 871,14 eur).

Abarth 500 695 Tributo Ferrari vznikol ako limitovaná séria exkluzívne pre európskych predajcov vozidiel značky Ferrari. Momentálne sa dá objednávať už len v červenej a žltej farbe a cena tohto exkluzívneho malého auta začína niekde na 34 000 eurách.

Od verzie esseesse sa Tributo Ferrari líši ešte väčším výkonom motora (132 kW/180 k), štandardne montovanou brzdovou sústavou Brembo a plnou výbavou vrátane robotizovanej prevodovky Abarth Competizione.

Abarth Punto Evo poháňaný novou generáciou preplňovanej jednaštvorky 1.4 MultiAir (120 kW/163 k) začína na sume 465 000 Kč (18 920,13 eur). Aj v jeho prípade sa dá priplatiť za fabrický kit esseesse, ktorý vyjde na 97 900 Kč (3 983,40 eur).

Majiteľ predajne Pitlane, pán Pergl, počíta tento rok s predajom tridsiatich vozidiel, ale veľa si sľubuje tiež od servisu, keďže v ČR je niekoľko individuálne dovezených vozidiel značky Abarth. Prví zákazníci, ktorí boli doposiaľ nútení jazdiť za servisom do susedného Poľska sa už začínajú hlásiť.

Kit Abarth esseesse 500 obsahuje:

*kolesá z ľahkých zliatin obuté do pneumatík s rozmerom 205/40 R17
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 284 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 240 mm
*perforované brzdové doštičky
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 118 kW/160 k
*ozdobné prvky

*Samostatne je možné si ešte priplatiť výfukové potrubie Record Monza, ktorý už na voľnobehu dodáva malému škorpiónovi neporovnateľne pôsobivejší zvuk, než aký vie vylúdiť štandardný model, nehovoriac keď motor vytočíte cez 3000 otáčok 1/min. Tento výfuk stojí 1250 eur.

Kit Abarth esseesse Punto Evo obsahuje:

*biele alebo titánové kolesá z ľahkých zliatin
obuté do pneumatík s rozmerom 215/40 R18
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 305 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 264 mm
*perforované brzdové doštičky
*športové tlmiče značky Koni
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 132 kW/180 k
*ozdobné prvky
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príbehy investorov: Na čo si dávať pozor?
  2. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku vydala zelené dlhopisy
  3. Ako sa dostať do formy? Padel je ako tenis, no ďaleko zábavnejší
  4. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku
  5. Najkrajší darček? Nielen maminy poteší večer plný dobrej hudby
  6. SME.sk prináša nové Prémiové predplatné
  7. Boj Grékov za slobodu prebudil solidaritu v celej Európe
  8. Televízory budúcnosti: Keď sa skĺbi umenie so sci-fi
  9. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú?
  10. O pro-agingu so Soňou Müllerovou, Deň matiek a ekošpeciál
  1. Blíži sa Deň matiek. Pripravme im raňajky ako pre kráľovnú
  2. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku
  3. Jarná očista organizmu – ako sa do nej pustiť naplno?
  4. Ako sa dostať do formy? Padel je ako tenis, no ďaleko zábavnejší
  5. Kancelársky trh ožíva, potvrdzuje to aj najväčší developer
  6. Najkrajší darček? Nielen maminy poteší večer plný dobrej hudby
  7. SME.sk prináša nové Prémiové predplatné
  8. Televízory budúcnosti: Keď sa skĺbi umenie so sci-fi
  9. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú?
  10. Boj Grékov za slobodu prebudil solidaritu v celej Európe
  1. Zaočkovaní dostávajú pivo zdarma alebo 350 eur 58 074
  2. Ste finančný guru? Otestujte sa a investujte s mobilom 18 816
  3. Deti sa počas pandémie vrátili dozadu, hovorí pedagogička 15 208
  4. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú? 13 533
  5. Máte 30 a začínate investovať? Týchto 6 vecí potrebujete vedieť 8 423
  6. Zaujímavé príležitosti po kríze. Analytici radia, kam investovať 7 712
  7. Čo ľuďom chýba počas práce z domu najviac? Káva to nie je 7 565
  8. Minerálky pod lupou. Kedy nám škodia a kedy prospievajú? 7 327
  9. Investuje od dvanástich. Najväčší rast dosiahol o 1 600 percent 7 261
  10. SME Elektromobilita: Ako nabíjať? Aký majú dojazd? 6 970
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Mesto Svidník.

Bytovú krízu berú na východe do vlastných rúk.

20 h
Vakcína proti covidu od AstraZeneca.

Úmrtie už u nás spôsobil aj Pfizer.

4 h
Ministerka Kolíková

Ministerka má podporu SaS aj Sme rodina.

5 h
Čínska raketa Dlhý pochod 5B vo štvrtok 29. apríla vypustila do vesmíru prvý modul budúcej orbitálnej staniceTchien-che 1. Raketa sa teraz neriadene vracia do zemskej atmosféry.

Dlhý pochod sa vracia na Zem neriadene.

4. máj

Neprehliadnite tiež

Generálny riaditeľ trnavskej automobilky Stellantis Martin Dzama odovzdáva kľúče od milióntej C3 slovenskej majiteľke.

Výrobu modelu prvýkrát spustili v novembri 2016.

6 h
Renault Arkana

Má dlhší rázvor kolies než Octavia a veľký 513-litrový kufor.

6. máj
Elektrický Citroën ë-C4 a Citroën C4 s naftovým motorom.

Cenový rozdiel oboch áut je čoraz menší.

5. máj
Škoda Fabia

Nechýba veľký kufor a bohatá výbava.

4. máj