SME

Abarth otvoril zastúpenie v Čechách

Predajca automobilov Ferrari a Maserati rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe.

(Zdroj: Abarth)

PRAHA. Predajca automobilov Ferrari a Maserati, spoločnosť Scuderia Praha rozširuje portfólio svojich značiek o ďalšiu taliansku legendu – Abarth. Nová predajňa s výstižným názvom Pitlane vyrástla v Prahe, v spoločnom areáli s novým servisným strediskom značiek Ferrari a Maserati.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pôvodne sa tento krok mal udiať oveľa skôr, ale spájanie sa Fiatu s Chryslerom oddialilo viacero projektov, okrem iného aj príchod škorpióna do ČR. Nič to ale nemení na tom, že táto očakávaná chvíľa nastala a fanúšikovia legendárnej talianskej športovej značky si môžu malé ostré Fiaty konečne zakúpiť aj v Čechách. Veríme, že ďalším krokom bude oficiálne zastúpenie značky Abarth na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu

„Pôvodne som o rozšírení portfólia našich značiek vôbec nauvažoval, až pokiaľ neprišla ponuka na Abarth a hlavne možnosť vyskúšať si Abarth 500“, približuje vznik historicky prvého zastúpenia značky Abarth v Čechách majiteľ firmy Scuderia Praha Robert Pergl.

„V živote som jazdil s kadečím, ale toto auto ma uchvátilo natoľko, že odvtedy som z Cinquecenta nevystúpil a dodnes jazdím po Prahe výhradne s týmto autom“, dodáva Pergl, ktorý momentálne po hlavnom meste preháňa najšpičkovejšiu verziu modelového radu Abarth 500 – 695 Tributo Ferrari, s motorom fabricky vyladeným na 132 kW/180 k.

Kompletná modelová ponuka

Taliansky škorpión vstupuje na český trh v plnej sile. V novučičkej predajni si môžete pozrieť a vyskúšať Abarth 500 a Abarth 500C v rôznych farebných a výbavových kombináciách, ale aj spomínanú pýchu modelového radu 695 Tributo Ferrari, ktorý je momentálnym technickým klenotom značky.

SkryťVypnúť reklamu

Cena modelu Abarth 500 s motorom 1.4 Turbo JET (99 kW/135 k) začína na sume 440 000 Kč (17 902,92 eur). Jeho štipľavejšia verzia s kitom esseesse, ktorý so objednáva dodatočne a dodatočne sa aj montuje (vozidlo nie je možné objednať s týmto kitom priamo z fabriky), stojí 512 950 Kč (20 871,14 eur).

Abarth 500 695 Tributo Ferrari vznikol ako limitovaná séria exkluzívne pre európskych predajcov vozidiel značky Ferrari. Momentálne sa dá objednávať už len v červenej a žltej farbe a cena tohto exkluzívneho malého auta začína niekde na 34 000 eurách.

Od verzie esseesse sa Tributo Ferrari líši ešte väčším výkonom motora (132 kW/180 k), štandardne montovanou brzdovou sústavou Brembo a plnou výbavou vrátane robotizovanej prevodovky Abarth Competizione.

SkryťVypnúť reklamu

Abarth Punto Evo poháňaný novou generáciou preplňovanej jednaštvorky 1.4 MultiAir (120 kW/163 k) začína na sume 465 000 Kč (18 920,13 eur). Aj v jeho prípade sa dá priplatiť za fabrický kit esseesse, ktorý vyjde na 97 900 Kč (3 983,40 eur).

Majiteľ predajne Pitlane, pán Pergl, počíta tento rok s predajom tridsiatich vozidiel, ale veľa si sľubuje tiež od servisu, keďže v ČR je niekoľko individuálne dovezených vozidiel značky Abarth. Prví zákazníci, ktorí boli doposiaľ nútení jazdiť za servisom do susedného Poľska sa už začínajú hlásiť.

Kit Abarth esseesse 500 obsahuje:

*kolesá z ľahkých zliatin obuté do pneumatík s rozmerom 205/40 R17
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 284 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 240 mm
*perforované brzdové doštičky
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 118 kW/160 k
*ozdobné prvky

*Samostatne je možné si ešte priplatiť výfukové potrubie Record Monza, ktorý už na voľnobehu dodáva malému škorpiónovi neporovnateľne pôsobivejší zvuk, než aký vie vylúdiť štandardný model, nehovoriac keď motor vytočíte cez 3000 otáčok 1/min. Tento výfuk stojí 1250 eur.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kit Abarth esseesse Punto Evo obsahuje:

*biele alebo titánové kolesá z ľahkých zliatin
obuté do pneumatík s rozmerom 215/40 R18
*predné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 305 mm
*zadné brzdové kotúče s vnútorným chladením s priemerom 264 mm
*perforované brzdové doštičky
*športové tlmiče značky Koni
*špecifické predné aj zadné pružiny, ktoré znižujú svetlú výšku podvozka
*špecifický vzduchový filter „Powered by BMC“
*riadiacu jednotku zvyšujúcu výkon na 132 kW/180 k
*ozdobné prvky
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Čo bude toto leto in?
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  3. Čo bude toto leto in?
  4. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 196
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 790
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 222
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 899
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 307
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 498
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 457
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 273
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Otilia Horrocks: Pitný režim na Úrade vlády SR
  2. Milan Buno: Temnota v podaní Stephena Kinga. Desivá a vražedná! | 7 knižných tipov
  3. Martin Fronk: Smernica č. 666/2025 Z.z.
  4. Martin Fronk: Keď metla prednáša o gramotnosti
  5. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 2.
  6. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 1.
  7. Milan Srnka: Ficov parlamentný rybník
  8. Tomáš Mikloško: Toxické peklo: Ako rozpoznať narcistu a jeho obeť
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 284
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 350
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 095
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 952
  5. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 069
  6. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 6 751
  7. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 6 164
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 695
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu