Countrycross v Kopernici na novej trati

Už po tretíkrát sa organizoval v okolí dedinky Kopernica pretek zaradený do Medzinárodných majstrovstiev Slovenska v countrycrosse. Rozdielom oproti predošlým ročníkom bola iná trať, tentokrát namotaná prevažne v lese.

(Zdroj: Majo Illéš)

KOPERNICA.

Jej dĺžka bola podľa jedných 13 a podľa druhých 16 kilometrov. Prikloňme sa k trinástke, keďže som ju celú prešiel peši a veru, bolo mi divné v akej som dobrej kondícii, keď som sa v cieli cítil sviežo.

Hneď po štarte nasledovala zúžená otočka o 180 stupňov, šup do lesa, potoka a potom po lesných cestách chodníkoch a rúbaniskách až na hrebeň okolitých hôr a zase späť dolu po lesných cestičkách.

Sobotný pretek sa jazdil na suchom podklade, trať bola rýchla a tak si niektorí so sebou odnášali aj nejaké tie zlomeniny. Podvečer sa spustil dážď a napriek nedeľnému slnku a jasnej oblohe, trať už nestihla vyschnúť a hoci sa v priemere časy na kolo predĺžili, našlo sa veľa jazdcov, ktorým sa práve v nedeľnom preteku išlo lepšie.

Kategórii E3 počas oboch dní kraľoval Štefan Svitko, aj keď v nedeľu to bolo len o necelé dve sekundy pred Róbertom Kapajčíkom. V E-dvojke v sobotu zvíťazil Thomas Hostinský, druhý bol Štrbek Jaroslav pred tretím Zlatkom Novosádom.

Nedeľa bola v znamení výmeny poradia keď Thomas Hostinský „padol“ na tretiu priečku, Novosád poskočil na druhé miesto a Jaro Štrbek zobral zlato. Marek Haviar bol najrýchlejší v kategórii E1 počas oboch dní.

„Trať bola rýchlejšia ako sme zvyknutí, ale takto sa jazdí aj svet a preto je dobré, keď sa striedajú rýchlejšie a technicky náročnejšie trate“, povedal Peter Lazar, viceprezident Slovenskej motocyklovej federácie.

Na záver už len zaslúžená pochvala celému organizačnému tímu za kvalitne pripravené podujatie, zaujímavú trať aj pre divákov a dúfame, že sa v Kopernici uvidíme znova o rok.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 205
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 521
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 311
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 796
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 179
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 579
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 987
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 279
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 007
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 944

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Píše Vladimír Bednár

Potrebujeme 14 strojov. Ale najmä kvalitnú diskusiu

Vôbec nejde o počet stíhačiek. Ale o to, či obranu riadia kompetentní ľudia.

Neprehliadnite tiež

Kontroverzný šéf Fiatu je vážne chorý a predčasne končí vo funkcii

Zdravotný stav Sergia Marchionneho sa rapídne zhoršil.

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.