Countrycross v Kopernici na novej trati

Už po tretíkrát sa organizoval v okolí dedinky Kopernica pretek zaradený do Medzinárodných majstrovstiev Slovenska v countrycrosse. Rozdielom oproti predošlým ročníkom bola iná trať, tentokrát namotaná prevažne v lese.

(Zdroj: Majo Illéš)

KOPERNICA.

Jej dĺžka bola podľa jedných 13 a podľa druhých 16 kilometrov. Prikloňme sa k trinástke, keďže som ju celú prešiel peši a veru, bolo mi divné v akej som dobrej kondícii, keď som sa v cieli cítil sviežo.

Hneď po štarte nasledovala zúžená otočka o 180 stupňov, šup do lesa, potoka a potom po lesných cestách chodníkoch a rúbaniskách až na hrebeň okolitých hôr a zase späť dolu po lesných cestičkách.

Sobotný pretek sa jazdil na suchom podklade, trať bola rýchla a tak si niektorí so sebou odnášali aj nejaké tie zlomeniny. Podvečer sa spustil dážď a napriek nedeľnému slnku a jasnej oblohe, trať už nestihla vyschnúť a hoci sa v priemere časy na kolo predĺžili, našlo sa veľa jazdcov, ktorým sa práve v nedeľnom preteku išlo lepšie.

Kategórii E3 počas oboch dní kraľoval Štefan Svitko, aj keď v nedeľu to bolo len o necelé dve sekundy pred Róbertom Kapajčíkom. V E-dvojke v sobotu zvíťazil Thomas Hostinský, druhý bol Štrbek Jaroslav pred tretím Zlatkom Novosádom.

Nedeľa bola v znamení výmeny poradia keď Thomas Hostinský „padol“ na tretiu priečku, Novosád poskočil na druhé miesto a Jaro Štrbek zobral zlato. Marek Haviar bol najrýchlejší v kategórii E1 počas oboch dní.

„Trať bola rýchlejšia ako sme zvyknutí, ale takto sa jazdí aj svet a preto je dobré, keď sa striedajú rýchlejšie a technicky náročnejšie trate“, povedal Peter Lazar, viceprezident Slovenskej motocyklovej federácie.

Na záver už len zaslúžená pochvala celému organizačnému tímu za kvalitne pripravené podujatie, zaujímavú trať aj pre divákov a dúfame, že sa v Kopernici uvidíme znova o rok.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  1. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  2. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  3. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  4. Modern luxury next to the Blue Church
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  6. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  10. HB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 299
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 225
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 2 664
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 182
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 546
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 390
  7. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 323
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 118
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 090
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 018

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Slovensko neuspelo v boji o sídlo Európskej liekovej agentúry

Bratislava nezískala sídlo EMA, bola na štvrtej nepostupovej pozícii.

KOMENTÁRE

Prečo by sa mali Slováci začať báť Čechov

Slovensko bude musieť vynaložiť viac úsilia a vynaliezavosti, aby ho Brusel v zhluku „podivných“ demokracií na východ od Nemecka rozpoznal

KOMENTÁRE

Fico útokom na Kisku škodí hlavne sebe

Všetky pokusy o priamu konfrontáciu sa doteraz vždy skončili porážkou Fica.

Neprehliadnite tiež

Renault po cestách už jazdí s autom pre rok 2023

Experimentálny koncept ukazuje, ako budú vyzerať Renaulty o niekoľko rokov.

Londýnske autobusy budú jazdiť na kávu

Už dnes jazdia na použitý olej na varenie či loj zo spracovaného mäsa.

Ford predstavil šiltovku pre kamionistov, ktorá má zachraňovať životy

Keď je vodič unavený, šiltovka zabliká a zavibruje.

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.