Slovakia Ring pozýva na významné preteky motoriek

Veľká cena Slovenska v pretekoch cestných motocyklov dostane nový lesk. V poradí už tridsiaty ročník sa konečne dostal na okruh, aký mu právom patrí.

Na našom jedinom a zároveň jednom z najdlhších pretekárskych okruhov vôbec bude súťažiť európska špička.(Zdroj: Slovakia Ring)

BRATISLAVA. Už nadchádzajúci víkend 17.-19. júna bude patriť jednej stope. Slovenská motocyklová federácia poverila Slovakia Ring zorganizovaním Veľkej Ceny Slovenskej republiky a pokračuje v organizovaní u nás najprestížnejších motocyklových pretekov aj napriek neľahkej situácii a v podstate ani nie symbolickej podpory na výchovu nových talentov.

Prezident motocyklovej federácie Peter Smižík ocenil možnosť , ktorú dáva moderný okruh priaznivcom motoriek, vyskúšať si rýchle stroje na bezpečnom mieste.

Organizátori navrhli víkendový program tak, aby bol nastavený pre širšiu verejnosť než sú len ortodoxní vyznávači jednej stopy. Vstupenky, kyvadlová doprava a celý program je nastavený tak, aby niektorí členovia rodín mohli zrelaxovať na kúpalisku v Dunajskej Strede a veľká pozornosť má byť venovaná tiež detskému programu.

Slovakia Ring je prvýkrát organizátorom Veľkej ceny Slovenskej republiky, ktorá je súčasťou seriálu UEM, teda majstrovstiev Alpe Adria Championship.

Ide o jeden z najprestížnejších seriálov starého kontinentu a zároveň je kvalifikáciou na finálové preteky Majstrovstiev Európy. "Konečne nebudú musieť naši pretekári cestovať na okolité okruhy, môžu sa pripravovať doma a my nemusíme organizovať Veľkú cenu v zahraničí", povedal prezident SMF.

PROGRAM_big.JPG

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 14 793
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 091
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 687
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 164
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 607
  6. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 070
  7. Ako na refinancovanie hypotéky 907
  8. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 854
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 557
  10. Splnený sen 497

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Anarchisti, hackeri či liberáli? Prečo Česi volili Pirátov

Pustite nás na nich, vyzývala Pirátska strana. Sťahovanie filmov teraz menia za transparentnosť.

SVET

Ak veríme politikom, v Česku vláda nevznikne. Nemá ako

S Babišom nechcú strany vládnuť. Len Okamura, ale toho nechce Babiš.

PLUS

Zázračný návod na úspech bol podvod

Chcete zvýšiť šance pred pohovorom? Už neplatí to, čo kedysi.

DOMOV

Odišiel milionár, ktorý nechal hovoriť iných

Príbeh Petra Vajdu je úzko spätý s novinami.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.