Bezpečnostná kampaň

Britské média chystajú na budúci týždeň spustiť na svojich televíznych kanáloch ďalšiu kampaň za bezpečné jazdenie na motocykloch. Ducati vždy podporovali podobné aktivity a inak tomu nie je ani v tejto kampani, kde je použitá ich 84-osmička.

Cieľom tejto kampane je zvyšovanie povedomia a zodpovedné používanie motocyklov, čo by malo viesť k zníženiu počtu nehôd motocyklistov na britských cestách.

V klipe, mimochodom menej brutálnom ako sme boli u Britov zvyknutí, sa tento krát hrá skôr na city, keď chlapec čakajúci na otca v garáži si zostrojí svoju vlastnú „motorku“ a po vzore otca, použije aj všetky ochranné prostriedky, ktoré by jednoducho jazdec mal na sebe vždy mať.

Bohužiaľ, slovenskí motorkári sa podobnej kampane asi nedočkajú nikdy a ďalej sa budú zabíjať na nezaplátaných cestách a maximálne nebezpečných zvodidlách aj vďaka vlastnej nezodpovednosti.

Pozrite si porovnávací test sedanov od Audi a BMW v ďalšej relácii auto.sme.LIVE.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  6. Splnený sen
  7. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  9. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  1. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  2. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  3. Vysoká hra o súdne trovy
  4. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  5. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  6. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  7. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Ako na refinancovanie hypotéky
  10. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 331
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 185
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 4 187
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 882
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 933
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 495
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 877
  8. Splnený sen 1 809
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 592
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 320

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

O župu, ktorá sa rozprestiera od Moravy po Maďarsko, má záujem len šesť kandidátov

Trnavskému kraju robia dobré meno kúpele, víno, ale aj golfové ihriská.

SVET

Svätá vojna v českej politike. Ako Okamura bojuje o voličov

Má japonský pôvod, tak predsa nemôže byť rasista.

Neprehliadnite tiež

Výber malých SUV sa stále rozrastá. Aká je ponuka na našom trhu?

Segment malých SUV je stále populárnejší, budúci rok by mali predaje pokoriť hranicu dvoch miliónov.

Japonská oceliareň klamala o kvalite kovov, diely sú v autách aj lietadlách

Rozsah škôd ani miera nedostatkov zatiaľ nie sú známe.

Dopravná hádanka: Ako by ste vyriešili túto križovatku?

Keď sa pravidlo pravej ruky stáva rébusom.