GARÁŽ

Zelené peklo má nového rekordéra: Renault Mégane RS Trophy

Laurent Hurgon, testovací jazdec športovej divízie Renault Sport, urobil novému Mégane RS Trophy najlepšiu možnú reklamu - dosiahol s ním rekord na Nordschleife.

(Zdroj: Renault)

BRATISLAVA. Laurent Hurgon, testovací jazdec športovej divízie Renault Sport, urobil novému Mégane RS Trophy najlepšiu možnú reklamu. Iba niekoľko dní po oficiálnom odhalení novinky s ňou stanovil nový rekord na legendárnej Severnej slučke okruhu Nürburgring, známej tiež ako Nordschleife či Zelené peklo.

Necelých 21 kilometrov dlhú trať prešiel za 8:07,97 min., čím sa Mégane RS Trophy stal najrýchlejším sériovo vyrábaným autom s pohonom predných kolies, aké kedy jazdilo po Nordschleife.

Hurgon prekonal rekord svojho kolegu Vincenta Baylého z júna roku 2008, ktorý s Mégane RS R26.R zajazdil čas 8:16,9 min.

Pozrite si porovnávací test sedanov od Audi a BMW v ďalšej relácii auto.sme.LIVE.

Kilowatty a newton-metre navyše

Renault Mégane RS Trophy vychádza z modelu Mégane RS. Jeho prepĺňaný zážihový dvojliter zásluhou zvýšeného plniaceho tlaku turbodúchadla a nového sacieho traktu dosahuje výkon 195 kW (265 k) a najvyšší krútiaci moment 360 Nm.

Pohotovostnú hmotnosť vozidla výrobca neuviedol, nemala by sa však výraznejšie líšiť od hodnoty 1387 kilogramov, aká charakterizuje štandardný Mégane RS. Francúzi z verzie Trophy vyrobia iba 500 exemplárov a jej cena vo Francúzsku začína od 35 500 eur.

Doplňme, že Mégane RS Trophy stanovil nový rekord Nordschleife na sériovo dodávaných pneumatikách Bridgestone Potenza RE050A, homologovaných pre cestnú premávku.

Rekordná jazda: Mégane RS Trophy verzus Mégane RS R26.R

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 17 891
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 512
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 529
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 196
  5. Kam do tepla v januári? 1 843
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 677
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 596
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 464
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 402
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 919

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Štefunko: Nešiel by som do toho, keby som mal byť bezvýznamný hráč

Predseda novej strany Progresívne Slovensko si trúfa vo voľbách na 15 percent. Kandidátov chce nasadiť už do tohtoročných komunáliek.

ŠPORT

Nechcel som, aby Nasťa odišla. Dnes to chápem, tvrdí jej brat

Ako je možné, že Kuzminová vyhráva, a naši nie, čudujú sa Rusi.

KOMENTÁRE

Štefunkov test politických zákonitostí

Vyzerá to, ako keby cielene trolovali voličov nezaujímavými témami.

Neprehliadnite tiež

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.