Honda pritvrdila vlastné ekologické záväzky

Po splnení jedného ekologického cieľa, prichádza nový a ešte tvrdší. Honda plánuje znížiť produkciu CO2 nielen vo svojich nových modeloch, ale aj u dodávateľov a vo výrobe. To všetko kvôli modrej oblohe pre naše deti.

Srdce v logu má vyjadrovať odhodlanosť Hondy v oblasti ochrany životného prostredia.(Zdroj: Honda)

BRATISLAVA. Japonskej automobilke možno nepatria globálne prvenstvá v súčasnej produkcii automobilov, no napriek tomu sa snaží eliminovať dopad automobilizmu na životné prostredie ako jedna z popredných na svete.

Svoj nový záväzok zníženia produkcie CO2 u svojich výrobkov o 30 percent stavia na splnení doterajších cieľov.

Prvý splnil

V roku 2006 prišla Honda s predsavzatím znížiť do konca roka 2010 emisie CO2 súvisiace s prevádzkou jej nových motocyklov, automobilov a strojov Honda o 10 percent v porovnaní s rokom 2000.

Článok pokračuje pod video reklamou

To splnila a v súčasnosti rozšírila predsavzatia nielen o svoje autá, motorky a stroje, ale tiež v rámci výroby a dodávateľského reťazca. Horizontom pre 30 percentné zníženie emisií má byť rok 2020.

Slogan už raz mali

Súčasťou ekologickej vízie je slogan „Modrú oblohu pre naše deti“, ktorý automobilka nepoužila prvý krát. Inžinieri Hondy si ho zvolili ako motto v sedemdesiatych rokoch minulého storočia, keď pracovali na splnení požiadaviek vtedajšej prísnej emisnej normy U.S. Clean Air Act.

Nové je však kruhové logo, ktoré predstavuje zem so slnkom a s modrou oblohou, čistú vodu a sviežu zelenú krajinu vyjadrujúcu bohatstvo prírody. Biela línia uprostred kruhu predstavuje cestu v slobode mobility.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 26 520
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 188
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 886
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 514
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 445
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 756
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 905
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 370
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 123
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 873

Téma: Honda Civic, CR-V, Accord, ... na Auto.sme.sk


Článok je zaradený aj do ďalších tém Honda

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoš podáva trestné oznámenie vo veci Slovenských brancov

Minister chce, aby prokuratúra preskúmala činnosť organizácie.

Autorská strana Matúša Krčmárika

K riešeniu utečencov sme neprispeli ničím a ešte sa tým chválime

Po rokoch hovoríme stále to isté.

PRIEVIDZA

V Zemianskych Kostoľanoch sa zrazil vlak s nákladiakom

Vo vlaku bolo takmer šesťdesiat cestujúcich.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.