Auto po nárazoch skončilo v záhrade, vodič nehodu neprežil

V nedeľu večer sa v Piešťanoch stala tragická dopravná nehoda. Vodič pravdepodobne nezvládol riadenie v tiahlej zákrute a po niekoľkých nárazoch skončilo jeho auto v záhrade.

Ako nás informoval Michal Hanus, hovorca Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Trnave, polícia vyšetruje dopravnú nehodu, ktorá sa stala 26. júna krátko pred 19. hodinou v Piešťanoch.

"19 ročný vodič z Moravian nad Váhom viedol osobné auto zn. Renault po Obchodnej ulici smerom od obce Veľké Orvište k nákupnému centru. Po tiahlej pravotočivej zákrute pravdepodobne v dôsledku vysokej rýchlosti nezvládol riadenie, po šmyku prešiel do protismeru a ľavým kolesom narazil do obrubníka," uviedol Michal Hanus.

Článok pokračuje pod video reklamou

Potom auto narazilo pravým bokom do lampy verejného osvetlenia, vošlo do záhradky a strechou vozidla narazilo do murovaného oplotenia asi 1,5 metra nad úrovňou zeme. Vozidlo nakoniec zostalo na ľavom boku.

"Pri dopravnej nehode vodič utrpel zranenia, ktorým na mieste podľahol. V tom čase sa vo vozidle nachádzal aj 17 ročný spolujazdec z Piešťan, ktorý utrpel ťažké poranenia hlavy a z miesta dopravnej nehody bol odvezený sanitkou a následne vrtuľníkom prevezený do nemocnice na Kramároch," doplnil k nehode Hanus.

Alkohol u vodiča zistí až toxikologické vyšetrenie. Presnú príčinu dopravnej nehody polícia vyšetruje.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 779
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 797
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 036
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 689
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 138
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 009
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 645
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 583
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 345
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 761

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.