. Kto sa napríklad rozhodne pre Octaviu Classic alebo Octaviu Combi Classic, má na výber niektorý zo štyroch agregátov.
Okrem benzínového 1,4 MPI 16V/55 kW a úsporného vznetového 1,9 SDI/50 kW je v ponuke aj výkonnejší benzínový motor 1,6 MPI/75 kW. Okrem toho vo verzii Classic je možné si obstarať Škodu Octaviu aj s tubodieselom 1,9 TDI/66 kW. Octavia vo vyhotovení Ambiente i výkonné agregáty, ktoré výsadou verzií Elegance. Napríklad motor 2,0 MPI/85 kW so 4-stupňovou samočinnou prevodovkou či 5-stupňovou mechanickou, ale aj benzínový 1,8T/110 kW a turbodiesel 1,9 TDI/81 kW.
Cenovo prístupnejšie sú Octavie všetkých kolies po tom, čo si ich možno kúpiť tiež v základnej verzii Classic – s motorom 2,0 MPI/85 kW a 1,9 TDI PD/74 kW. U niektorých typov benzínových motorov sa predlžuje servisný interval na 30 tisíc km a u vznetových na 50 tisíc km. Farebný sortiment rozšíril výrobca o červenú Corridu a modrú Admiral. Pri uvedení automobilov Octavia nového roku 2003 nedošlo k zvýšeniu odporúčaných cien.
Autor: ml-gl