Mníchov 10. júla (TASR) - Predaj značky BMW v júni medziročne vzrástol o 1,1% na 82 186 vozidiel a podľa údajov koncernu celkový predaj dostal pozitívny impulz zo strany nového modelu Mini.
Predaj značky BMW v 1. polroku 2001 stúpol o 4,7% na 481 330 vozidiel a celkový predaj o 18,2% na 543 000 vozidiel. Tieto údaje zahŕňajú aj najnovší model Mini, ktorý sa na trh dostal až v druhej polovici minulého roka.
Výkonný riaditeľ BMW Helmut Panke uviedol, že spoločnosť plánuje prekonať minuloročnú úroveň predaja, príjmov a ziskov. Podľ jeho slov zameranie výroby výlučne na luxusný segment izoluje spoločnosť od nepriaznivej hospodárskej situácie a posilňovanie eura voči doláru nebude mať vplyv na tohto- ani budúcoročné výsledky.
* 1 sov