TEST: Mercedesu C plastika pomohla

Viditeľne najvýraznejšou zmenou po facelifte sú predné svetlá a nárazník. Popri ostatných drobných zmenách najviac zaujal výborný podvozok a pocit z jazdy.

Štvorvalcový diesel 250 CDI ťahá v celom spektre otáčok, avšak je pomerne hlučný. Kombinácia spotreby a výkonu vychádza v prospech Mercedesu.

Najvýraznejšou zmenou po facelifte sú predné svetlá a nárazník. Popri ostatných drobných zmenách najviac zaujal výborný podvozok a pocit z jazdy.

BRATISLAVA, DOBŠINÁ. Na Mercedese je dobré to, že keď sa medzigeneračne zmení, tak sa v podstate nezmení a vždy je to ten dobrý Mercedes.

Napríklad nový tvar svetiel neubral bi-xenonom nič z ich schopností, urobiť z noci deň. Kvalita spracovania interiéru a použitých materiálov akoby po facelifte ešte vzrástla. Ak niekomu prišla súčasná generácia zvnútra veľmi jednoduchá a možno plastovo-strohá, nová verzia už vyzerá lepšie.

Volant ako v CLS

Vskutku nás potešil nový športový volant a prehľadné ovládanie graficky prepracovaného displeja. Mercedes pekne združil základné nastavenie funkcií a prepínanie medzi palubným počítačom a nastavovaním systémov do združeného displeja v strede rýchlomera.

Na to všetko stačí mať ruky na volante. Okrem toho podľa potreby displej zobrazuje maximálnu rýchlosť z okolitých značiek.

Má oči na stopkách

Mercedes nie je ani prvý ani jediný výrobca, ktorý zaviedol čítanie dopravných značiek pomocou kamery. Jeho systém však funguje perfektne a je dobrým pomocníkom napríklad na rozostavaných úsekoch ciest R1, kde sú obmedzenia a množstvo nových značiek, ktoré by v navigácii neboli.

Samozrejme, každý šofér má vnímať značky sám od seba, ale pripomenutie, že práve tu je naozaj 60-ka príde vhod.

Akurát inžinieri z Nemecka nepočítali so Soroškou, kde sú niektoré značky ukryté za konármi stromov a tak systém ukázal namiesto 40 aj 60 alebo neukázal nič.

Ale komu by napadlo, že dopravné značky budú takto skryté. Jedine polícii, ktorá vtedy pod Soroškou v smere do Rožňavy merala.

Pozrite si video, ako sa nám s vylepšeným Mercedesom C250 CDI 4Matic jazdilo na obľúbenom Dobšinskom kopci.

Technické parametre

Motor 250 CDI 4MATIC
Zdvihový objem (cm3) 2143
Výkon (kw/k) 150/
Pri otáčkach (ot./min.) 4200
Krútiaci moment (Nm) 500
Pri otáčkach (ot./min) 1600-1800
Emisie CO2 (g/km) 167-177
Emisná norma Euro 5
Rozmery -
Rázvor náprav (mm) 2760
Dĺžka (mm) 4591
Šírka (mm) 1770
Výška (mm) 1447
Pohotovostná hmot (kg) 1675
Objem palivovej nádrže (l) 59
Objem batož. priestoru (l) 475
Prevádzkové hodnoty -
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) 7,1
Maximálna rýchlosť (km/h) 240
Spotreba mesto(l/100 km) 8,7-9,0
Spotreba mimo mesto (l/100 km) 5,0-5,4
Kombinovaná spotreba 6,4-6,8
Cena modelu od (eur) 27 999,-

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Create your own map in a new museum
  2. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. S dobrým pivom leto chutí
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 30 632
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 099
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 393
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 128
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 799
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 874
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 744
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 445
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 245
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 814

Téma: Mercedes-Benz


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bývalí šéfovia i rodinní príslušníci. Kto sú policajní pridelenci?

Marian Slobodník by ako šéf polície podľa premiéra Pellegriniho vzbudzoval pochybnosti. Obával sa prepojení na Bašternáka.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Nábor agentov aj získavanie informácii. To sú Noční vlci

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

SVET

Biele prilby boli hrdinami Sýrie, dnes ich vyháňa aj propaganda

Niektorí v nich vidia záchrancov, iní teroristov.

SVET

Scenár ako na Kryme? Putin chce referendum na Donbase

Trump sa má rozhodnúť, čo si myslí o referende na Ukrajine.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.