TEST: Mercedesu C plastika pomohla

Viditeľne najvýraznejšou zmenou po facelifte sú predné svetlá a nárazník. Popri ostatných drobných zmenách najviac zaujal výborný podvozok a pocit z jazdy.

Štvorvalcový diesel 250 CDI ťahá v celom spektre otáčok, avšak je pomerne hlučný. Kombinácia spotreby a výkonu vychádza v prospech Mercedesu.

Najvýraznejšou zmenou po facelifte sú predné svetlá a nárazník. Popri ostatných drobných zmenách najviac zaujal výborný podvozok a pocit z jazdy.

BRATISLAVA, DOBŠINÁ. Na Mercedese je dobré to, že keď sa medzigeneračne zmení, tak sa v podstate nezmení a vždy je to ten dobrý Mercedes.

Napríklad nový tvar svetiel neubral bi-xenonom nič z ich schopností, urobiť z noci deň. Kvalita spracovania interiéru a použitých materiálov akoby po facelifte ešte vzrástla. Ak niekomu prišla súčasná generácia zvnútra veľmi jednoduchá a možno plastovo-strohá, nová verzia už vyzerá lepšie.

Volant ako v CLS

Vskutku nás potešil nový športový volant a prehľadné ovládanie graficky prepracovaného displeja. Mercedes pekne združil základné nastavenie funkcií a prepínanie medzi palubným počítačom a nastavovaním systémov do združeného displeja v strede rýchlomera.

Na to všetko stačí mať ruky na volante. Okrem toho podľa potreby displej zobrazuje maximálnu rýchlosť z okolitých značiek.

Má oči na stopkách

Mercedes nie je ani prvý ani jediný výrobca, ktorý zaviedol čítanie dopravných značiek pomocou kamery. Jeho systém však funguje perfektne a je dobrým pomocníkom napríklad na rozostavaných úsekoch ciest R1, kde sú obmedzenia a množstvo nových značiek, ktoré by v navigácii neboli.

Samozrejme, každý šofér má vnímať značky sám od seba, ale pripomenutie, že práve tu je naozaj 60-ka príde vhod.

Akurát inžinieri z Nemecka nepočítali so Soroškou, kde sú niektoré značky ukryté za konármi stromov a tak systém ukázal namiesto 40 aj 60 alebo neukázal nič.

Ale komu by napadlo, že dopravné značky budú takto skryté. Jedine polícii, ktorá vtedy pod Soroškou v smere do Rožňavy merala.

Pozrite si video, ako sa nám s vylepšeným Mercedesom C250 CDI 4Matic jazdilo na obľúbenom Dobšinskom kopci.

Technické parametre

Motor 250 CDI 4MATIC
Zdvihový objem (cm3) 2143
Výkon (kw/k) 150/
Pri otáčkach (ot./min.) 4200
Krútiaci moment (Nm) 500
Pri otáčkach (ot./min) 1600-1800
Emisie CO2 (g/km) 167-177
Emisná norma Euro 5
Rozmery -
Rázvor náprav (mm) 2760
Dĺžka (mm) 4591
Šírka (mm) 1770
Výška (mm) 1447
Pohotovostná hmot (kg) 1675
Objem palivovej nádrže (l) 59
Objem batož. priestoru (l) 475
Prevádzkové hodnoty -
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) 7,1
Maximálna rýchlosť (km/h) 240
Spotreba mesto(l/100 km) 8,7-9,0
Spotreba mimo mesto (l/100 km) 5,0-5,4
Kombinovaná spotreba 6,4-6,8
Cena modelu od (eur) 27 999,-

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kreditná karta – áno alebo nie
  2. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  3. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  4. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  5. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  7. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  9. Arca Brokerage House s výrazným nárastom aktív pod správou
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 27 273
  2. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 9 196
  3. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 308
  4. Kreditná karta – áno alebo nie 7 717
  5. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 5 994
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 5 720
  7. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 699
  8. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou 4 950
  9. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 4 749
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 3 992

Téma: Mercedes-Benz


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Takto Sagana často neuvidíte. Čudoval sa aj Svorada

Trojnásobný majster sveta získal šiesty národný titul skvelým spôsobom, keď unikol viac ako 80 kilometrov pred cieľom.

EKONOMIKA

Právnik: Útek Kočnera by bola blamáž (rozhovor)

Právnik a súdny lekár Peter Kováč v rozhovore pre denník SME.

ŠPORT

Peter Sagan nedal nikomu šancu. Pozrite si jeho triumf

Slovák suverénne vyhral spoločné majstrovstvá Česka a Slovenska.

KOMENTÁRE

Kočner má právo sa brániť

Je dobré si všímať, kto, kedy a ako o ňom rozhoduje.

Neprehliadnite tiež

Nové Volvo S60 má americký pôvod a žiaden diesel

Dvorná divízia Polestar vyladí výkon nového Volva na 415 koní.