TEST: Mercedesu C plastika pomohla

Viditeľne najvýraznejšou zmenou po facelifte sú predné svetlá a nárazník. Popri ostatných drobných zmenách najviac zaujal výborný podvozok a pocit z jazdy.

Štvorvalcový diesel 250 CDI ťahá v celom spektre otáčok, avšak je pomerne hlučný. Kombinácia spotreby a výkonu vychádza v prospech Mercedesu.

Najvýraznejšou zmenou po facelifte sú predné svetlá a nárazník. Popri ostatných drobných zmenách najviac zaujal výborný podvozok a pocit z jazdy.

BRATISLAVA, DOBŠINÁ. Na Mercedese je dobré to, že keď sa medzigeneračne zmení, tak sa v podstate nezmení a vždy je to ten dobrý Mercedes.

Napríklad nový tvar svetiel neubral bi-xenonom nič z ich schopností, urobiť z noci deň. Kvalita spracovania interiéru a použitých materiálov akoby po facelifte ešte vzrástla. Ak niekomu prišla súčasná generácia zvnútra veľmi jednoduchá a možno plastovo-strohá, nová verzia už vyzerá lepšie.

Volant ako v CLS

Vskutku nás potešil nový športový volant a prehľadné ovládanie graficky prepracovaného displeja. Mercedes pekne združil základné nastavenie funkcií a prepínanie medzi palubným počítačom a nastavovaním systémov do združeného displeja v strede rýchlomera.

Na to všetko stačí mať ruky na volante. Okrem toho podľa potreby displej zobrazuje maximálnu rýchlosť z okolitých značiek.

Má oči na stopkách

Mercedes nie je ani prvý ani jediný výrobca, ktorý zaviedol čítanie dopravných značiek pomocou kamery. Jeho systém však funguje perfektne a je dobrým pomocníkom napríklad na rozostavaných úsekoch ciest R1, kde sú obmedzenia a množstvo nových značiek, ktoré by v navigácii neboli.

Samozrejme, každý šofér má vnímať značky sám od seba, ale pripomenutie, že práve tu je naozaj 60-ka príde vhod.

Akurát inžinieri z Nemecka nepočítali so Soroškou, kde sú niektoré značky ukryté za konármi stromov a tak systém ukázal namiesto 40 aj 60 alebo neukázal nič.

Ale komu by napadlo, že dopravné značky budú takto skryté. Jedine polícii, ktorá vtedy pod Soroškou v smere do Rožňavy merala.

Pozrite si video, ako sa nám s vylepšeným Mercedesom C250 CDI 4Matic jazdilo na obľúbenom Dobšinskom kopci.

Technické parametre

Motor 250 CDI 4MATIC
Zdvihový objem (cm3) 2143
Výkon (kw/k) 150/
Pri otáčkach (ot./min.) 4200
Krútiaci moment (Nm) 500
Pri otáčkach (ot./min) 1600-1800
Emisie CO2 (g/km) 167-177
Emisná norma Euro 5
Rozmery -
Rázvor náprav (mm) 2760
Dĺžka (mm) 4591
Šírka (mm) 1770
Výška (mm) 1447
Pohotovostná hmot (kg) 1675
Objem palivovej nádrže (l) 59
Objem batož. priestoru (l) 475
Prevádzkové hodnoty -
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) 7,1
Maximálna rýchlosť (km/h) 240
Spotreba mesto(l/100 km) 8,7-9,0
Spotreba mimo mesto (l/100 km) 5,0-5,4
Kombinovaná spotreba 6,4-6,8
Cena modelu od (eur) 27 999,-

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 321
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 027
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 870
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 244
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 5 517
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 4 578
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 257
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 482
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 2 752
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 601

Téma: Mercedes ML, C, E, AMG, A ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami (Komentár Máriusa Kopcsaya)

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

KOMENTÁRE

Férové, ale drsné ultimátum z USA (Schutzov týždeň)

Prečo je balvanom v oku ten iliberál, ktorý nevládne?

EKONOMIKA

Kažimír dostal košom. Sulík odmietol zmenu dlhovej brzdy

Sulík sa stretol s ministrom financií.

ŠPORT

Sagan: Keď idem so Slovákmi, navzájom sa motivujeme

Majstra sveta čaká prvý ostrý štart.

Neprehliadnite tiež

VW Arteon: nástupca modelu CC sa začína odhaľovať

Dizajnovo bude mať novinka veľmi blízko ku konceptu Sport Coupé GTE.

Jawa CZ 175 Trail nebola určená pre nás, ale výhradne na export

Československá motorka bola určená iba na vývoz a to do USA, Veľkej Británie, Belgicka a Austrálie.

Ferrari predstavilo nový monopost pre nadchádzajúcu sezónu F1

Nové auto má v zadnej časti žraločiu plutvu.

Dacia predstavila Logan MCV Stepway aj špeciálnu edíciu Outdoor

Oplastovaná verzia kombi Logan MCV sa na Slovensku začne predávať na jeseň.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop