GARÁŽ

Audi Q3 na Slovensku. Ceny začínajú od 29 600 eur

Najmenšie športovo-úžitkové vozidlo z dielne ingolstadtskej automobilky Audi aktuálne prichádza na slovenský trh. V ponuke je so zážihovým alebo vznetovým dvojlitrom a pohonom predných i všetkých štyroch kolies.

(Zdroj: Audi)

BRATISLAVA. Najmenšie športovo-úžitkové vozidlo z dielne ingolstadtskej automobilky Audi aktuálne prichádza na slovenský trh. Jeho dizajn poteší tých, ktorých oslovil vzhľad štúdie Audi Cross Coupe quattro. Sériová verzia sa totiž na ňu veľmi podobá. Základné tvary zostali zachované, dizajnéri iba mierne prepracovali prednú a zadnú časť, ktoré korešpondujú s najnovšími modelmi Audi - A1 a A6.

Iba dvojlitre

Interiér obsahuje niekoľko prvkov z malej A-jednotky, vrátane výklopného displeja navigačného systému alebo rádia.

Vozidlo charakterizujú rozmery 4385 x 1831 x 1608 mm a rázvor osí kolies s hodnotou 2603 mm. V závislosti od motorizácie a výbavy, auto jazdí na kolesách s priemerom 16 až 19 palcov. Svetlá výška dosahuje 170 mm.

Audi do modelu Q3 montuje dve poháňacie jednotky, obe disponujú priamym vstrekovaním paliva a prepĺňaním. Zážihový agregát 2,0 TFSI v slabšej verzii produkuje výkon 125 kW (170 k), v silnejšej 155 kW (211 k).

Slabší motor štandardne spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, silnejší s dvojspojkovým sedemstupňovým automatom S-Tronic. V oboch prípadoch sa krútiaci moment prenáša na všetky štyri kolesá prostredníctvom medzinápravovej spojky Haldex.

Aj za päť litrov

Vznetový dvojliter dosahuje 103 kW (140 k) a 130 kW (177 k). Výkonnejší variant dopĺňa prevodovka S-Tronic i pohon 4x4. Základný diesel si musí vystačiť so sériovo dodávanou manuálnou prevodovkou a jednou poháňanou nápravou. Pozornosť na seba upriamuje najmä priemernou spotrebou nafty 5,2 l/100 km.

Výroba Audi Q3 prebieha v novej hale výrobného závodu Seat, v španielskom meste Martorell.

Základná výbava okrem iného obsahuje elektromechanickú parkovaciu brzdu, manuálnu klimatizáciu, čierne lišty pre uchytenie strešného nosiča, rádio Chronus so štyrmi reproduktormi, predné hmlovky, kožou čalúnený veniec volantu, zliatinové disky kolies s priemerom 16 alebo 17 palcov (podľa motorizácie),...

Cenník

2,0 TFSI quattro (125 kW/170 k) 6M 31 320 eur
2,0 TFSI quattro S-Tronic (155 kW/211 k) 35 700 eur
2,0 TDI 6M (103 kW/140 k) 29 600 eur
2,0 TDI quattro S-Tronic (130 kW/177 k) 36 400 eur

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 607
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 6 947
  3. Moskva alebo Petrohrad? 6 085
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 309
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 396
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 884
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 846
  8. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 827
  9. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 740
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 433

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Riaditeľ odštepného závodu Lesov SR v Liptovskom Hrádku JÁN VRBENSKÝ hovorí, že za holé časti národných parkov môžu kalamity, nie lesníci.

KOMENTÁRE

Už opäť Air Kiska

Kiskov portrét zaujíma v obrazárni nepriateľov Fica (Smeru a SNS) stále popredné miesto.

DOMOV

Ochranár, pred ktorým cúvli lesníci aj štát

Za dlhodobý prínos získal Bielu vranu Erik Baláž.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.