SME

Audi Q3 na Slovensku. Ceny začínajú od 29 600 eur

Najmenšie športovo-úžitkové vozidlo z dielne ingolstadtskej automobilky Audi aktuálne prichádza na slovenský trh. V ponuke je so zážihovým alebo vznetovým dvojlitrom a pohonom predných i všetkých štyroch kolies.

(Zdroj: Audi)

BRATISLAVA. Najmenšie športovo-úžitkové vozidlo z dielne ingolstadtskej automobilky Audi aktuálne prichádza na slovenský trh. Jeho dizajn poteší tých, ktorých oslovil vzhľad štúdie Audi Cross Coupe quattro. Sériová verzia sa totiž na ňu veľmi podobá. Základné tvary zostali zachované, dizajnéri iba mierne prepracovali prednú a zadnú časť, ktoré korešpondujú s najnovšími modelmi Audi - A1 a A6.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Iba dvojlitre

Interiér obsahuje niekoľko prvkov z malej A-jednotky, vrátane výklopného displeja navigačného systému alebo rádia.

SkryťVypnúť reklamu

Vozidlo charakterizujú rozmery 4385 x 1831 x 1608 mm a rázvor osí kolies s hodnotou 2603 mm. V závislosti od motorizácie a výbavy, auto jazdí na kolesách s priemerom 16 až 19 palcov. Svetlá výška dosahuje 170 mm.

Audi do modelu Q3 montuje dve poháňacie jednotky, obe disponujú priamym vstrekovaním paliva a prepĺňaním. Zážihový agregát 2,0 TFSI v slabšej verzii produkuje výkon 125 kW (170 k), v silnejšej 155 kW (211 k).

Slabší motor štandardne spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, silnejší s dvojspojkovým sedemstupňovým automatom S-Tronic. V oboch prípadoch sa krútiaci moment prenáša na všetky štyri kolesá prostredníctvom medzinápravovej spojky Haldex.

Aj za päť litrov

Vznetový dvojliter dosahuje 103 kW (140 k) a 130 kW (177 k). Výkonnejší variant dopĺňa prevodovka S-Tronic i pohon 4x4. Základný diesel si musí vystačiť so sériovo dodávanou manuálnou prevodovkou a jednou poháňanou nápravou. Pozornosť na seba upriamuje najmä priemernou spotrebou nafty 5,2 l/100 km.

SkryťVypnúť reklamu

Výroba Audi Q3 prebieha v novej hale výrobného závodu Seat, v španielskom meste Martorell.

Základná výbava okrem iného obsahuje elektromechanickú parkovaciu brzdu, manuálnu klimatizáciu, čierne lišty pre uchytenie strešného nosiča, rádio Chronus so štyrmi reproduktormi, predné hmlovky, kožou čalúnený veniec volantu, zliatinové disky kolies s priemerom 16 alebo 17 palcov (podľa motorizácie),...

Cenník

2,0 TFSI quattro (125 kW/170 k) 6M 31 320 eur
2,0 TFSI quattro S-Tronic (155 kW/211 k) 35 700 eur
2,0 TDI 6M (103 kW/140 k) 29 600 eur
2,0 TDI quattro S-Tronic (130 kW/177 k) 36 400 eur

Autor: fg

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  2. Zlatý sen vo vzduchu
  3. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  4. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  5. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  6. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  8. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 165
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 227
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 045
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 746
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 623
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 824
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 177
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 625
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (9. - 15.5.1925)
  2. Elena Antalová: Koho som ešte nedokázal nasrdiť? "Majiteľ"sveta z mesta T.
  3. Ján Valchár: Plánuje Maďarsko vojnu?
  4. Jozef Pivarník: Ficov kultúrny kiks: Keď premiér "rusofóbne" kritizuje ruskú klasiku!
  5. Daniel Jankech: Čo spája voličov Róberta Fica?
  6. Ján Šeďo: Zomrel Jiří Bartoška...
  7. Daniel Balko: Dnešná Moskva oslavuje vojnu, nie jej obete. Napokon, bola pri jej vzniku.
  8. Ján Šeďo: Stalin s "Číňanom a Brazílčanom", Slovák sa nezmestil do záberu.
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 36 637
  2. Ivan Mlynár: Odpoveď Michalovi Šimečkovi na otázku, ktorú o Ficovi zrejme nikdy nepoloží 23 622
  3. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 19 764
  4. Vlado Jakubkovič: Vypískaný mr. Rudo a prezident mieru. 14 333
  5. Ján Chomík: Liek na nespavosť 7 961
  6. Rastislav Puchala: Výzva od Ficina prijatá 7 720
  7. Matúš Lazúr: Vlakom z Bratislavy až za polárny kruh. 6 965
  8. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 5 965
  1. Radko Mačuha: Fico ide na oslavu začiatku 3 svetovej vojny.
  2. Tupou Ceruzou: Dobre bude
  3. Post Bellum SK: Hlasy pamätníkov: Nedopusťme návrat vojny!
  4. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy.
  5. Jiří Ščobák: Víte, kde hledat nejstarší samostatně stojící chrám na světě? A jak ho asi postavili?
  6. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať?
  7. Tupou Ceruzou: Zámočky
  8. Věra Tepličková: K. J. Erben: Vodník (úryvok z českej balady so šťastným slovenským koncom)
SkryťZatvoriť reklamu