SME
Nedeľa, 29. január, 2023 | Meniny má Gašpar

Audi Q3 na Slovensku. Ceny začínajú od 29 600 eur

Najmenšie športovo-úžitkové vozidlo z dielne ingolstadtskej automobilky Audi aktuálne prichádza na slovenský trh. V ponuke je so zážihovým alebo vznetovým dvojlitrom a pohonom predných i všetkých štyroch kolies.

(Zdroj: Audi)

BRATISLAVA. Najmenšie športovo-úžitkové vozidlo z dielne ingolstadtskej automobilky Audi aktuálne prichádza na slovenský trh. Jeho dizajn poteší tých, ktorých oslovil vzhľad štúdie Audi Cross Coupe quattro. Sériová verzia sa totiž na ňu veľmi podobá. Základné tvary zostali zachované, dizajnéri iba mierne prepracovali prednú a zadnú časť, ktoré korešpondujú s najnovšími modelmi Audi - A1 a A6.

Iba dvojlitre

Interiér obsahuje niekoľko prvkov z malej A-jednotky, vrátane výklopného displeja navigačného systému alebo rádia.

Vozidlo charakterizujú rozmery 4385 x 1831 x 1608 mm a rázvor osí kolies s hodnotou 2603 mm. V závislosti od motorizácie a výbavy, auto jazdí na kolesách s priemerom 16 až 19 palcov. Svetlá výška dosahuje 170 mm.

Audi do modelu Q3 montuje dve poháňacie jednotky, obe disponujú priamym vstrekovaním paliva a prepĺňaním. Zážihový agregát 2,0 TFSI v slabšej verzii produkuje výkon 125 kW (170 k), v silnejšej 155 kW (211 k).

Slabší motor štandardne spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, silnejší s dvojspojkovým sedemstupňovým automatom S-Tronic. V oboch prípadoch sa krútiaci moment prenáša na všetky štyri kolesá prostredníctvom medzinápravovej spojky Haldex.

Aj za päť litrov

Vznetový dvojliter dosahuje 103 kW (140 k) a 130 kW (177 k). Výkonnejší variant dopĺňa prevodovka S-Tronic i pohon 4x4. Základný diesel si musí vystačiť so sériovo dodávanou manuálnou prevodovkou a jednou poháňanou nápravou. Pozornosť na seba upriamuje najmä priemernou spotrebou nafty 5,2 l/100 km.

Výroba Audi Q3 prebieha v novej hale výrobného závodu Seat, v španielskom meste Martorell.

Základná výbava okrem iného obsahuje elektromechanickú parkovaciu brzdu, manuálnu klimatizáciu, čierne lišty pre uchytenie strešného nosiča, rádio Chronus so štyrmi reproduktormi, predné hmlovky, kožou čalúnený veniec volantu, zliatinové disky kolies s priemerom 16 alebo 17 palcov (podľa motorizácie),...

Cenník

2,0 TFSI quattro (125 kW/170 k) 6M 31 320 eur
2,0 TFSI quattro S-Tronic (155 kW/211 k) 35 700 eur
2,0 TDI 6M (103 kW/140 k) 29 600 eur
2,0 TDI quattro S-Tronic (130 kW/177 k) 36 400 eur
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  2. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  3. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  4. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery
  5. SCANDI 2023: prehliadka súčasného severského filmu
  6. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska
  7. Stockerka štartuje predaj bytov s cenami, ktoré prekvapia
  8. Eurohub Rokycany posilňuje a zrýchľuje spojenie s Nemeckom
  1. Svalovice sa netreba obávať
  2. Students today, innovators tomorrow, learners forever
  3. Study program MANAGEMENT in English language
  4. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  5. Bude rok 2023 naozaj náročný na osobné financie?
  6. Nadácia COOP Jednota zatraktívňuje regióny
  7. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  8. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  1. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi 8 903
  2. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu 5 871
  3. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska 2 578
  4. Stockerka štartuje predaj bytov s cenami, ktoré prekvapia 2 100
  5. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať? 1 912
  6. Košičanom budeme dodávať teplo za tretinové ceny aj tento rok 1 548
  7. Radi čítate a ešte radšej tvoríte? Toto je 40 dôvodov pre Vás 1 249
  8. Sardínia ukáže iné Taliansko. Oviec má raz toľko než obyvateľov 1 141
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Profesor Jiří Horáček.

O psychedelikách hovorí expert Jiří Horáček.


27. jan
Japonský premiér Fumio Kišida.

Japonsko patrí medzi krajiny s najstarším obyvateľstvom.


26. jan
ONLINE: Petra Vlhová ide v nedeľu slalom v Špindlerovom Mlyne 2023 (1. kolo).

Sledujte s nami ONLINE prenos z 1. kola nedeľňajšieho slalomu žien.


Sportnet 3 h
Ilustračná snímka.

Je najvyšší čas napadnúť exkluzivitu heterosexuálnych manželstiev na Ústavnom súde.


Daniel Podolský 27. jan

Neprehliadnite tiež

Toyota GR86

Malé kupé má všetky predpoklady pre dokonalé šoférske auto.


27. jan
Renault Austral

Od kúpy môže odradiť len cena vyšších výbav.


27. jan
Nové MG HS.

Ide o posledný model značky s benzínovým motorom.


24. jan
Honda Civic

V meste jazdí pod štyri litre.


24. jan

Blogy SME

  1. Peter Slamenik: Z kanclu do kasárne
  2. Katarína Cerchlanová: Ana Fuck(t) nato občas kašle.
  3. Helena Michlíková: Dúha
  4. Miroslav Lisinovič: Putovanie po slovenských Kalváriách (48) - Strekov (I)
  5. Ctirad Klimčík: Od Havla do Pavla
  6. Tupou Ceruzou: Prezident Pavel
  7. Anna Miľanová: Konvencie a jednotlivec...
  8. Ján Škerko: Čo je hlavnou chybou Progresívneho Slovenska?
  1. Rastislav Puchala: Vraj je to sfetovaný trpaslík 30 491
  2. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 16 075
  3. Martin Plesch: Pán primátor, načo vlastne máme Mestskú políciu v Bratislave? 8 132
  4. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles 7 017
  5. Ján Šeďo: Sliepky na Ukrajine sú iné ako naše ? 3 781
  6. Rastislav Čurma: Divotvorný Kráľovský Chlmec - Maďar, maďarský, najmaďarskejší 3 720
  7. Tereza Kazdová: Fico má rád pekné ženy, Babiš je na blondíny. Verejný diskurz volá po feministoch 3 715
  8. Ján Valchár: Jedenásť mesiacov štvordňovej operácie (Moskvu ale ubránime!) 3 506
  1. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  3. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  4. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
  6. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
  7. Jiří Ščobák: Avatar 2: Začátek nového příběhu
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 53. - Antarktída - Druhá Byrdova antarktická expedícia (1933 - 1935)
SkryťZatvoriť reklamu