SME

Na ceste od Rovinky do Bratislavy pribudne tretí pruh

Práce pri rozšírení cesty prvej triedy od Rovinky do Bratislavy o jeden pruh smerom do hlavného mesta majú začať v auguste a trvať jeden až dva mesiace.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - Ministerstvo dopravy)

Vláda vyčlenila na rozšírenie cesty 3,8 mil. eur.

BRATISLAVA. Preťaženú dopravu na ceste prvej triedy od Rovinky do Bratislavy po Gagarinovu ulicu dočasne zmierni tretí jazdný pruh. Práce na rozšírení komunikácie môžu začať v auguste a trvať by mali jeden až dva mesiace. Informoval o tom v utorok na tlačovej besede štátny tajomník ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Arpád Érsek (Most-Híd) s tým, že vláda už vyčlenila na stavbu potrebných 3,8 mil. eur.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Problém s preplnenou cestou vyrieši až rýchlostná cesta Nepriaznivú dopravnú situáciu na uvedenej ceste podľa neho vyrieši až pripravovaná výstavba úsekov rýchlostnej cesty R7 z Bratislavy okolo Dunajskej Lužnej smerom na Dunajskú Stredu. Výstavba rýchlostnej komunikácie by mala začať v roku 2013.

SkryťVypnúť reklamu

"Cesta od Rovinky po Gagarinovu ulicu v Bratislave sa rozšíri o jeden pruh. Smerom do Bratislavy pôjdu dva pruhy a jeden pruh zostáva smerom z Bratislavy na Rovinku," povedal Érsek.

Ocenil pritom súčinnosť s obcami Rovinka a Dunajská Lužná, mestom Šamorín a mestskou časťou Bratislavy Podunajskými Biskupicami pri riešení situácie na hlavnej ceste č. 63. Školské prázdniny a nižšiu prepravu ľudí do hlavného mesta chcú podľa neho využiť na začatie prác pri rozšírení cesty už v nasledujúcom mesiaci.

Cestnej doprave pomôžu vlaky Železničná spoločnosť Slovensko má počas prác na ceste zabezpečiť zvýšenú prepravu ľudí vlakom do Bratislavy.

Ministerstvo dopravy očakáva, že k zlepšeniu situácie na spomínanej hlavnej ceste môže prispieť aj to, že súkromný český dopravca RegioJet začne od marca budúceho roka prevádzkovať osobnú železničnú prepravu medzi Bratislavou, Dunajskou Stredou a Komárnom.

SkryťVypnúť reklamu

"Väčší priechod vlakov treba zabezpečiť úpravou koľajiska. Železničiari musia vylúčiť na určitý čas železničnú dopravu," povedal Érsek s tým, že v Šamoríne a Dunajskej Lužnej sa majú vybudovať záchytné parkoviská. Tieto nadväzujúce opatrenia podľa neho zvýšia kultúru dopravy.

Prezentácia k projektu rozšírenia cesty medzi Bratislavou a Dunajskou Lužnou:

Doprava
Odoberať tému

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 14 786
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 8 769
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 310
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 287
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 013
  6. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 2 909
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 690
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 104
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Michal Trenčanský: Zvoní na poplach
  2. Vladimír Bojničan: Vizionárska a reformná impotencia konzervatívcov a klerikálov
  3. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Prvá časť.
  4. Martin Greguš: Diera v hniezde, alebo ako Petržalka prišla o perie...
  5. Martin Fronk: Ako šľachtu nahradili oligarchovia
  6. Tomas Hlavaty: Lev XIV. vidi budúcnost
  7. Milan Srnka: S Matovičom sa vládnuť nedá, no bez neho to zrejme nepôjde
  8. Blažej Pánik: Ľavica či pravica?
  1. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 15 538
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 12 482
  3. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 8 895
  4. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 8 662
  5. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 7 157
  6. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 7 110
  7. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 054
  8. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 6 671
  1. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
  2. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  3. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  4. Marian Nanias: Richard L. Garwin: Génius, ktorý formoval jadrovú éru a bránil mier.
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka.
  6. Věra Tepličková: Dnes by sme mali byť ticho
  7. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák!
  8. Radko Mačuha: Fico atentát prežil, ale Boris Nemcov nie.
SkryťZatvoriť reklamu