NOVINKY

Toyota Prius Plug-in mieri do sériovej výroby

Plug-in má modernejšie batérie, ktoré si vodič môže dobiť z externého zdroja. Dojazd v elektrickom režime narástol na 21 kilometrov. O koľko narastie cena v porovnaní so štandardným Priusom, je zatiaľ otázne.

(Zdroj: Toyota)

BRATISLAVA. Japonská automobilka Toyota spustí po dlhých mesiacoch testovania produkciu svojho prvého sériového plug-in hybridu. Prius Plug-in sa od štandardného Priusu líši najmä použitím modernejších lítiovo-iónových akumulátorov, ktoré je možné nabíjať z domácej rozvodnej siete.

Plug-in je schopný prejsť v čisto elektrickom režime najviac 21 kilometrov, potom sa naštartuje spaľovací agregát a jazda pripomína klasický Prius. Opätovné nabitie batérií z 230V siete trvá 90 minút.

Spotreba 2,2 l/100 km, ale...

Toyota udáva pre Prius Plug-in priemernú spotrebu benzínu 2,2 l/100 km a produkované emisie CO2 49 g/km. K týmto parametrom sa však priblížite iba vtedy, keď budete vyrážať s dobitými akumulátormi.

Sériový Prius Plug-in absolvuje výstavnú premiéru na septembrovom autosalóne vo Frankfurte. Predaj v Európe odštartuje na jar budúceho roka. Japonci zatiaľ neuviedli, o koľko bude plug-in drahší ako „obyčajný“ Prius.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Vzorový byt v projekte Nobelova
  2. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  3. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  4. Zábavný aj sebavedomý
  5. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3
  6. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo
  7. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori
  8. Bezpečnostný pás vám chráni život, antivírus váš virtuálny svet
  9. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať?
  10. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu
  1. Poradňa: Ako vybrať účet pre mladých
  2. Sajfa odkázal študentom:„Buďte nároční a vydržte!“
  3. S Kulinariom chutí jar lepšie!
  4. Výstavisko Agrokomplex opäť plné poľnohospodárskej techniky
  5. Udelenie akreditácie (certifikátu) pre Aktuárstvo na EU v BA
  6. Vzorový byt v projekte Nobelova
  7. Do ankety Slovenka roka 2017 je nominovaná aj Adriana Kolesárová
  8. Pripomenuli si Svetový deň vody 2017
  9. Vlastníci bytov sa zatiaľ požiarnym zábranám vyhýbajú
  10. Nový Country Manager Operations IMMOFINANZ na Slovensku
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 21 443
  2. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori 7 297
  3. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu 6 001
  4. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo 4 255
  5. Gamifikácia: Nový hit v učení finančnej gramotnosti na ZŠ 3 676
  6. Bývanie, ktoré vás oslobodí od stresu 3 176
  7. Testovanie elektrobicyklov v košickom Cassovare 3 136
  8. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 065
  9. Zábavný aj sebavedomý 2 769
  10. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať? 2 761

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Šéf Orangeu: Pre roaming môžu zdražieť domáce hovory a dáta

Európska komisia začala pred niekoľkými rokmi tvrdo regulovať ceny roamingu

DOMOV

Beztrestnosť pre Bašternáka nie je jednoznačná

Vykúpenie z trestu za neoprávnenú vratku DPH? Sudcovia to neakceptovali, zlom priniesol až Ústavný súd s čudným vysvetlením.

KULTÚRA

Relácia Sedem sa vracia. Nič nečakajte, vraví Milan Lasica

Humoristická relácia nebola na obrazovkách šesť rokov.

Neprehliadnite tiež

Consumer Reports: Toto sú najhoršie autá roku 2017

Najhoršie priečky obsadil Land Rover aj Mercedes-Benz.

Opel prezradil slovenskú cenu Insignie

Kombi verzia je o tisíc eur drahšia v porovnaní s verziou Grand Sport.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop