NOVINKY

Ford Evos prezrádza ako bude vyzerať nové Mondeo

Štúdia Evos reprezentuje nový dizajnérsky smer značky Ford. Zaujme výklopnými dverami i hybridným pohonom.

(Zdroj: Ford)

BRATISLAVA. Jedným z lákadiel expozície Ford na blížiacom sa frankfurtskom autosalóne bude štúdia kompaktného kupé s názvom Evos. Vozidlo, ktoré charakterizujú miery 4500 x 1970 x 1360 mm, dáva možnosť nahliadnuť do budúcnosti modelov Ford.

Navrhli ho v súlade s novým globálnym štylistickým smerom modrého oválu. Typická je preň čistota tvarov bez zbytočných príkras. Kupé dostalo úzke svetlomety s diódovou technikou a výrazné blatníky. Veľká pozornosť bola podľa výrobcu venovaná detailom.

Pohodlne aj dozadu

Najväčšie špecifikum prototypu odhalíte, až keď budete chcieť nastúpiť do interiéru. Ide o štvoricu výklopných dverí. Po ich otvorení vzniká veľkorysý nástupný otvor, v ktorom nezavadzia ani prostredný B-stĺpik.

V kabíne na štvorčlennú posádku čakajú anatomické sedadlá. Palubná doska i všetky ovládače sú natočené na vodiča. Jeho dôležitosť opticky reprezentuje červené sedadlo, zatiaľ čo ostatné sú biele.

Kontakt človeka s jednotlivými funkciami vozidla zabezpečujú ovládače na stredovom tuneli a v predných dverách. Všetky dôležité informácie zasa poskytne displej nahradzujúci klasický prístrojový panel.

Plug-in hybrid

Pohon vozidla zabezpečuje zážihový dvojliter pracujúci v Atkinsonovom cykle, doplnený o elektromotor. Ide o plug-in hybrid, takže lítiovo-iónovú batériu nedobíja iba spaľovací agregát. Energiu jej je možné dodať aj pripojením auta k elektrickej sieti.

Evos tiež ponúka adaptívny podvozok, schopný prispôsobiť sa aktuálnym požiadavkám vodiča i povrchu vozovky.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 13 977
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 508
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 686
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 023
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 746
  6. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 186
  7. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 1 089
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 907
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 562
  10. Splnený sen 524

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Ak veríme politikom, v Česku vláda nevznikne. Nemá ako

S Babišom nechcú strany vládnuť. Len Okamura, ale toho nechce Babiš.

DOMOV

Strašifták, Buzik, Čačurák. Ako sa žije ľuďom s netradičným priezviskom?

Hanlivé priezvisko úrad zmení za tri eurá, inak to stojí stovku.

DOMOV

Odišiel milionár, ktorý nechal hovoriť iných

Príbeh Petra Vajdu je úzko spätý s novinami.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.