NOVINKY

Audi oživilo model A2

Pôvodná A-dvojka sa s veľkým ohlasom zákazníkov nestretla. Audi to však zrejme skúsi opäť. Na autosalóne vo Frankfurte absolvuje premiéru štúdia nového modelu A2.

(Zdroj: Audi)

BRATISLAVA. Audi plánuje do roku 2020 zdvojnásobiť objem predávaných áut a každý nový model mu v tomto úsilí môže iba pomôcť. Možno preto sa v Ingolstadte rozhodli znovu oživiť A-dvojku.

Opäť kompaktné a priestranné

Niekdajšie mini-MPV, vyrábané v rokoch 1999 až 2005, nebolo veľmi obľúbeným artiklom, to ale nemusí byť prípad jeho nástupcu. Na frankfurtskom autosalóne uvidíme prototyp novej A-dvojky. Charakterizujú ho miery 3800 x 1690 x 1490 mm a tvary pripomínajúce menší model A1.

Dizajnéri si pri zvýrazňovaní jednotlivých línií netradične pomohli diódami. Tie sa tiahnu aj profilom karosérie, navzájom spájajú predné a zadné svetlá a fungujú ako obrysové svetlá, prípadne smerovky. V závislosti od intenzity brzdenia sa zväčšuje svietiaca časť zadných svetiel.

Veľká maska chladiča sa zaobišla bez výrazného rebrovania. Malá mriežka je iba v spodnej časti.

Pre štyroch a bicykel

V štvormiestnom interiéri má každý pasažier k dispozícii samostatné sedadlo. Pod sedákom spolujazdca je ukrytý odkladací priestor. Všetky informácie potrebné informácie sprostredkujú tri LCD displeje. Medzi zadné sedadlá sa zmestí bicykel. V kabíne konštruktéri použili polyuretán, recyklovaný polyester, plasty a hliník.

Štúdia Audi A2 Concept využíva elektrické poháňacie ústrojenstvo. Podrobnosti k technike však výrobca nezverejnil.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 170
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 260
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 140
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 2 047
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 802
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 559
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 353
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 149
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 848
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 605

Hlavné správy zo Sme.sk

SPIŠ KORZÁR

Deň, ktorý navždy zmenil Vysoké Tatry. Takto to vyzeralo pred trinástimi rokmi

Víchrica zničila 19. novembra 2004 až 12-tisíc hektárov lesa.

TECH

Vo vesmíre znie strašidelné pískanie. Vedci zistili, odkiaľ pochádza

Väčšina častíc je zachytená v pásoch.

ŠPORT

Kaddáfí zachránil nemecký klub. Niečo za to však chcel

Nemecký hokejový tím zachránil diktátor.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.