NOVINKY

Renault prišiel s hádankou: Je toto nové Clio?

Francúzi vydali fotografiu, na ktorej pózujú ich najnovšie štúdie. Spoločnosť im robí neznámy hatchback - zrejme nové Clio.

(Zdroj: Renault)

BRATISLAVA. Francúzska automobilka zverejnila krátko pred začiatkom frankfurtského autosalónu fotografiu so svojimi najnovšími štúdiami. V areáli dizajnového centra Renault pózujú koncepty Frendzy, R-Space i Capture. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby im spoločnosť nerobil zatiaľ neznámy päťdverový hatchback.

Predpremiéra vo Frankfurte?

S veľkou pravdepodobnosťou ide o novú, štvrtú generáciu Renaultu Clio. Veľké kolesá alebo chrómované detaily naznačujú, že sa nepozeráme na produkčnú verziu, ale skôr na predsériový prototyp.

Článok pokračuje pod video reklamou

Nové Clio má byť oficiálne predstavené na jar budúceho roka v Ženeve. Francúzi možno prekvapia a vo Frankfurte ho ukážu v podobe štúdie.

Tvary auta vznikali pod taktovkou šéfdizajnéra Renaultu, Laurensa van den Ackera. Techniku pod kapotou majú podľa neoficiálnych informácií tvoriť prepĺňané zážihové motory TCe s objemami 0,9, 1,2, 1,4 a 1,6 litra, a prepracovaný turbodiesel 1,5 dCi.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 643
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 687
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 396
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 407
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 769
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 412
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 726
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 658
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 791
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 246

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Noční vlci: nielen motorkári, ale aj Putinovi žoldnieri

Gang ruských motorkárov je prepojený na Kremeľ, v Európe môže šíriť nielen propagandu.

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

PRIMÁR

Ako dlho zostane nikotín v tele po poslednej cigarete?

Kedy sa nikotín odbúra z krvi a komu to trvá najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.