Frankfurt: Škoda MissionL štartuje ofenzívu

Česká značka hľadá nových zákazníkov a pomôcť jej má ostro rezaný kompaktný liftback, ktorý onedlho vzíde zo štúdie MissionL. V predaji sa objaví na budúci rok.

(Zdroj: Tomáš Benedikovič)

FRANKFURT. Predstaviť približne každých šesť mesiacov nový model a zvýšiť do roku 2018 predaje na 1,5 milióna kusov, tak si česká Škoda predstavuje svoju budúcnosť. Mimoriadne dôležitým autom pri hľadaní nových zákazníkov po celom svete bude sériový variant odvodený od štúdie MissionL.

Minimalistický dizajn oslovuje stále viac ľudí a šéfdizajnér českej automobilky Jozef Kabáň sa ho nebál uplatniť na novom kompaktnom liftbacku. Žiadne ozdoby, žiadne zbytočnosti, iba jednoduchá kombinácia oblých kriviek a hrán priťahuje pozornosť.

Nové logo i maska

Vystavený prototyp reálne nemá ďaleko k sériovej výrobe. Stačí si domyslieť obyčajné kľučky dverí namiesto zapustených, menšie kolesá (štúdia stojí na 18-palcových diskoch) alebo upravenú grafiku svetlometov. Na MissionL debutuje nielen nové logo Škoda, ale aj tvar masky chladiča, aký postupne dostanú všetky nové škodovky.

Ani základné tvary interiéru sa už meniť nebudú. Všadeprítomnú bielu ale nahradia tmavé tóny a futuristické ukazovatele ustúpia konvenčnejším.

Predaj odštartuje na budúci rok

Dozvedieť sa od predstaviteľov značky čokoľvek o technike prototypu, prípadne budúceho sériového modelu je nemožné. Všetci iba opakujú známy fakt, že sa svojimi rozmermi zaradí medzi Fabiu a Octaviu.

Preto na chvíľu nastupujeme do interiéru a zisťujeme, že priestorová ponuka evokuje druhý menovaný model. Rozmery kufra ukrývajúceho sa za masívnymi piatymi dverami tiež subjektívne pripomínajú Octaviu.

Nový kompaktný liftback odvodený od konceptu Škoda MissionL začnú na európskych trhoch predávať v roku 2012.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  1. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  2. Modern luxury next to the Blue Church
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  5. Moskva alebo Petrohrad?
  6. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  8. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 021
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 945
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 059
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 660
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 541
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 394
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 071
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 005
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 819
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 720

Téma: Autosalón Frankfurt


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

SVET

Zomrel masový vrah Charles Manson

Manson zomrel vo väzení prirodzenou smrťou.

Neprehliadnite tiež

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.

Dubajský superšport s výkonom 5000 koní je realita, ostane vyhradený pre trať

Do bežnej premávky sa chystá Devel Sixteen s výkonom 2000 a 3000 koní, ukázal sa aj prototyp terénneho vozu 6x6.

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.