FRANKFURT. Rukopis nového šéfdizajnéra francúzskej automobilky sa konečne prejavil aj na sériovo vyrábanom modeli. Malému Twingu už nik nebude môcť vyčítať, že vyzerá príliš konzervatívne. Dostalo novú prednú časť s veľkým logom značky a prednými svetlometmi navzájom prepojenými prostredníctvom úzkej masky chladiča.
Extravagantnejšie
Najextravagantnejším prvkom sú okrúhle prídavné svetlomety zakomponované do predného nárazníka. Facelift sa dotkol aj zadných partií a opäť je stredobodom pozornosti svetelná technika. Koncové svetlá sú teraz dvojdielne - časť z nich je umiestnená na tretích dverách.
Pribudli aj nové farby, rôzne doplnky, možnosť personalizácie a v kabíne kvalitnejšie materiály. Športové Twingo RS má predný nárazník doplnený o lištu evokujúcu predný spojler monopostu F1.
Štyri motory
Zredukovaná paleta motorizácií má štyri položky. Základom je atmosférický zážihový štvorvalec 1,2 16V (55kW/75 k). Nad ním je v hierarchii turbodúchadlom prepĺňaná verzia 1,2 TCe (73 kW/100 k). Výlučne pre Twingo RS je určený atmosférický agregát 1,6 16V (98 kW/133 k).
Zákazníci, mysliaci na čo najnižšiu spotrebu, siahnu po vznetovom motore 1,5 dCi, naladenom na výkon 55 kW (75 k) alebo 62 kW (85 k).