Frankfurt: Rozžiarené Twingo

Najmenší Renault má tú česť byť prvým sériovým modelom, na ktorom je uplatnený nový štylistický jazyk francúzskej značky.

(Zdroj: Tomáš Benedikovič)

FRANKFURT. Rukopis nového šéfdizajnéra francúzskej automobilky sa konečne prejavil aj na sériovo vyrábanom modeli. Malému Twingu už nik nebude môcť vyčítať, že vyzerá príliš konzervatívne. Dostalo novú prednú časť s veľkým logom značky a prednými svetlometmi navzájom prepojenými prostredníctvom úzkej masky chladiča.

Extravagantnejšie

Najextravagantnejším prvkom sú okrúhle prídavné svetlomety zakomponované do predného nárazníka. Facelift sa dotkol aj zadných partií a opäť je stredobodom pozornosti svetelná technika. Koncové svetlá sú teraz dvojdielne - časť z nich je umiestnená na tretích dverách.

Pribudli aj nové farby, rôzne doplnky, možnosť personalizácie a v kabíne kvalitnejšie materiály. Športové Twingo RS má predný nárazník doplnený o lištu evokujúcu predný spojler monopostu F1.

Štyri motory

Zredukovaná paleta motorizácií má štyri položky. Základom je atmosférický zážihový štvorvalec 1,2 16V (55kW/75 k). Nad ním je v hierarchii turbodúchadlom prepĺňaná verzia 1,2 TCe (73 kW/100 k). Výlučne pre Twingo RS je určený atmosférický agregát 1,6 16V (98 kW/133 k).

Zákazníci, mysliaci na čo najnižšiu spotrebu, siahnu po vznetovom motore 1,5 dCi, naladenom na výkon 55 kW (75 k) alebo 62 kW (85 k).

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 802
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 791
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 033
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 697
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 148
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 006
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 645
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 584
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 345
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 760

Téma: Autosalón Frankfurt


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.