Volkswagen preinvestuje v Brazílii 3,4 miliardy eur

Najmenej 3,4 miliardy eur plánuje preinvestovať Volkswagen v Brazílii do roku 2016. Šéf správnej rady Volkswagen Martin Winterkorn v tejto súvislosti zdôraznil, že prostriedky zabezpečia koncernu v najväčšej latinskoamerickej krajine podmienky na trvalý r

Najmenej 3,4 miliardy eur plánuje preinvestovať Volkswagen v Brazílii do roku 2016.

SAO PAOLO. Šéf správnej rady Volkswagen Martin Winterkorn v tejto súvislosti zdôraznil, že prostriedky zabezpečia koncernu v najväčšej latinskoamerickej krajine podmienky na trvalý rast. Winterkorn dostal v Sao Paule ocenenie Nemecko-brazílska osobnosť roka. Stal sa jej piatym nemeckým laureátom.

Volkswagen podniká v Brazílii 50 rokov. Automobily montuje v štyroch závodoch. Miestna dcéra Volkswagenu VW do Brasil zamestnáva 23.000 ľudí a je jedným z najväčších zamestnávateľov v juhoamerickom automobilovom priemysle. Z výrobných pásov VW schádza denne priemerne 3500 vozidiel 21 modelov. Na budúci rok by mal koncern vyrobiť v Brazílii svoje 20-miliónte auto. Výroba je určená na jej trh. V roku 2015 ich chce tam predať päť miliónov.

VW do Brasil investuje aj do iných odvetví v krajine. Vyše 120 miliónov eur je jej podiel na budovaní dvoch hydroelektrární. Po ich dokončení vzrastie podiel elektrickej energie z ekologického zdroja na jej spotrebe na 40 %.

Informovala o tom agentúra DPA.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 530
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 852
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 489
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 129
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 013
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 967
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 775
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 524
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 291
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 890

Téma: Nemecko


Článok je zaradený aj do ďalších tém Autá Volkswagen

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Nemecký tím zachránil najmenej pravdepodobný darca. Diktátor

Nemecký hokejový tím zachránil líbyjský diktátor pred krachom.

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená.

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.