GARÁŽ

Oficiálne: nový Logan predstavia o rok

Šéfdizajnér značky Renault nechce, aby bola nová lacná Dacia prísne konzervatívna. Zároveň potvrdil, že ju odhalia na parížskom autosalóne v roku 2012.

Logan debutoval v roku 2004 a o štyri roky neskôr ho modernizovali. Sedan aktuálne pod rôznymi názvami vyrábajú v ôsmich krajinách sveta.(Zdroj: Dacia)

BRATISLAVA. Renault profiluje Daciu ako značku pre racionálne uvažujúcich zákazníkov. Nová generácia modelu Logan však nemá byť prísne účelná a konzervatívna ako doteraz. V rozhovore pre server 0-100.ro to uviedol šéfdizajnér automobilky Renault, Laurens van den Acker.

Priority ako robustnosť a nízka cena zostávajú

„Prijateľná cena, robustnosť, výkon a priestor, to sú pre nás hlavné body pri vývoji nového Loganu. Avšak nezanedbateľný je aj pocit kvality a imidž, typický pre modernejšie, dokonalejšie autá,“ uviedol van den Acker. Zároveň potvrdil, že premiéra novinky sa uskutoční na jesennom parížskom autosalóne v roku 2012.

Podľa rumunských médií, druhá generácia Dacie Logan nemá stáť na platforme starého Clia, ale získa podvozok z Renaultu Fluence. Francúzi zasa špekulujú, že okrem karosárskych verzií sedan a kombi, by mal vzniknúť aj liftback, ktorý by posilnil predaje v západnej Európe.

Na jar 2012 príde rodinný van

Nový Logan sa zatiaľ ukrýva pod interným označením X52. Pohon údajne zabezpečí známy turbodiesel 1,5 dCi a prepĺňané zážihové trojvalce Renault, ktoré si Dacia bude pre vlastné potreby montovať priamo v Rumunsku.

Pre rumunskú automobilku bude rok 2012 rokom významných premiér. Na jarný ženevský autosalón je naplánovaný debut cenovo dostupného rodinného vanu. Auto zrejme dostane názov Popster a vyrábať ho budú v Maroku.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  4. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  8. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  9. Kam do tepla v januári?
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  4. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  5. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  6. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  7. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  8. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  9. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  10. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 6 331
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 058
  3. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 842
  4. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 3 065
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 2 672
  6. Kam do tepla v januári? 2 543
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 281
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 211
  9. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 1 595
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 1 554

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Petícia za Harabina má jeho osobné údaje. Môže ich mať každý, hovorí

Čím viac hlasov, tým ľahšie rozhodovanie o kandidatúre, tvrdí konšpirátor a bývalý minister spravodlivosti. Zneužitia svojich údajov sa nebojí.

Neprehliadnite tiež

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.

Ako James Bond. Pozrite sa, aké rôzne funkcie auta môžete ovládať cez mobil

Všetky autá musia byť pripojené do mobilnej siete, automobilky to využívajú.

Starý Land Rover Defender sa na chvíľu vráti do výroby

Za najrýchlejšiu verziu v histórii zaplatí záujemca minimálne 180-tisíc eur.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.