NOVINKY

Škoda vyrába nový sedan Rapid. Jeho podobu ukázala iba čiastočne

V Indii dnes odštartovala produkcia sedanu, vyvinutého špeciálne podľa požiadaviek miestnych zákazníkov.

(Zdroj: indianautoblog.com)

BRATISLAVA. V indickom závode Chakan, neďaleko mesta Pune, dnes odštartovala sériová výroba nového štvordverového sedanu Škoda Rapid. Auto je určené pre indický trh a podľa vyjadrení automobilky odvezie piatich pasažierov.

Súrodenec Venta

Na jeho pohon slúžia agregáty s objemami 1,6 litra. Atmosférický zážihový motor i turbodiesel dosahujú rovnaký výkon 77 kW (105 k). Štandardom je päťstupňová manuálna prevodovka, za príplatok dostane zákazník automat.

Produkcia Rapidu dnes síce oficiálne odštartovala, no Škoda zatiaľ verejnosti auto podrobnejšie neukázala. Predstaviť si, ako vyzerá, však nie je ťažké. Rapid je totiž súrodencom Volkswagenu Vento, čo je u nás nepredávané Polo sedan.

Viete, ako nehavarovať so stabilizačným systémom?

S pripravovaným liftbackom nemá takmer nič spoločné

Jediná zverejnená fotografia zachytáva prednú časť. Tá je takmer na nerozoznanie od Fabie. Ostatné línie auta, až na malé detaily, kopírujú Vento. Zatiaľ nie je jasné, či Rapid dostal vlastný interiér, alebo prevzal ten z Venta.

Rapid je súčasťou stratégie škodovky, ktorá by do roku 2018 rada zdvojnásobila svoje celosvetové predaje.

Doplňme, že indický Rapid nemá takmer nič spoločné s pripravovaným liftbackom pre európsky trh, ktorý vzíde zo štúdie Škoda MissionL.

Doplnené: Do fotogalérie sme pridali obrázky z predpremiéry Škody Rapid, ktoré nám poskytol server indianautoblog.com.

Škoda Rapid je iba zľahka modifikovaným modelom VW Vento. Vento má v porovnaní s európskym Polom dlhší rázvor, karosériu typu sedan a jednoduchšiu techniku. Predávajú ho v rôznych kútoch sveta pod rôznymi názvami.


Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 836
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 022
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 105
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 738
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 597
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 440
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 080
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 029
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 853
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 560

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

Neprehliadnite tiež

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.

Dubajský superšport s výkonom 5000 koní je realita, ostane vyhradený pre trať

Do bežnej premávky sa chystá Devel Sixteen s výkonom 2000 a 3000 koní, ukázal sa aj prototyp terénneho vozu 6x6.

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.