Kupujeme ojazdené auto: Subaru Legacy

Japonská alternatíva drahšieho Audi 80/A4 Quattro či WV Passat Syncro sa začala vyrábať v roku 1989 v dvoch karosárskych verziách ako limuzína a kombi. Po štyroch rokoch (1991) predstavil výrobca jej druhú generáciu a napokon po ...



Japonská alternatíva drahšieho Audi 80/A4 Quattro či WV Passat Syncro sa začala vyrábať v roku 1989 v dvoch karosárskych verziách ako limuzína a kombi. Po štyroch rokoch (1991) predstavil výrobca jej druhú generáciu a napokon po ľahšom facelifte v roku 1996 sa o dva roky neskôr (1998) začala vyrábať jej posledná verzia. Legacy disponuje širokou paletou pohonných jednotiek, výlučne typu boxer, ktorých kvalita a dlhá životnosť patria medzi typické znaky tohto automobilu. Harmonický priebeh točivého momentu je zárukou optimálneho výkonu i pri nižších otáčkach. Majitelia môžu počítať i s veľmi dobrými a bezpečnými jazdnými vlastnosťami. Technická extravagantnosť – permanentný pohon všetkých štyroch kolies je veľkou výhodou najmä v zimnom období. Špeciálne zariadenie nazvané Hillholder zabraňuje nežiadúcemu cúvaniu pri rozjazde do kopca. Na bežnom povrchu sa Legacy správa ako auto s dobrým predným pohonom. Nenápadná karoséria, ktorej zvláštnosťou sú bezrámové bočné okná, ukrýva dostatok priestoru pre pasažierov na všetkých sedadlách, pričom neutrpela ani zadná časť. V kufri sa bez ťažkostí odvezie i objemnejšia batožina. Podľa štatistiky Dekra je najväčším problémom Subaru Legacy brzdová sústava. V zimnom období sa na karosérii i podvozku naplno prejaví agresívny účinok posypov komunikácií. Európske automobily sú v tomto prípade svojou protikoróznou ochranou o krok popredu. V celkovej bilancii si Legacy všetkých generácií udržiava v rebríčku poruchovosti stabilne výbornú pozíciu. Typické slabé miesta aerodynamický hluk bočných okien, kvalita laku, centrálne uzamykanie, brzdová sústava, opotrebované tlmiče + dostatok priestoru bezpečné jazdné vlastnosti permanentný pohon štyroch kolies kultivované pohonné jednotky boxer vysoká spoľahlivosť - spotreba účinok bŕzd Odporúčané druhy motorov 2,0 l štvorvalcový s výkonom 125 k. Dobré jazdné vlastnosti, menej elastický. Spotreba 10 l/100 km. 2,2 l štvorvalcový s výkonom 128/136 k. Kultivovaný. Spotreba 11 l/100 km. 2,5 l štvorvalcový s výkonom 150/156 k. Tichý aj pri vysokých otáčkach, dobrý priebeh krútiaceho momentu. Vhodný s automatickou prevodovkou. Spotreba 12 l/100 km.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 31 232
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 22 197
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 070
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 11 341
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 116
  6. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 6 723
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 417
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 668
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 835
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 124

Hlavné správy zo Sme.sk

Komentár Zuzany Kepplovej

Vieme, prečo Noční vlci kladú vence

Manévre sme videli kvôli utečencom i Sorosovi. Pri Vlkoch, nohy vyložené.

Neprehliadnite tiež

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.

Kia začala v Žiline vyrábať prvé elektrifikované auto

Nový je motor, dizajn, volant aj výbava