Kupujeme ojazdené auto: Subaru Legacy

Japonská alternatíva drahšieho Audi 80/A4 Quattro či WV Passat Syncro sa začala vyrábať v roku 1989 v dvoch karosárskych verziách ako limuzína a kombi. Po štyroch rokoch (1991) predstavil výrobca jej druhú generáciu a napokon po ...



Japonská alternatíva drahšieho Audi 80/A4 Quattro či WV Passat Syncro sa začala vyrábať v roku 1989 v dvoch karosárskych verziách ako limuzína a kombi. Po štyroch rokoch (1991) predstavil výrobca jej druhú generáciu a napokon po ľahšom facelifte v roku 1996 sa o dva roky neskôr (1998) začala vyrábať jej posledná verzia. Legacy disponuje širokou paletou pohonných jednotiek, výlučne typu boxer, ktorých kvalita a dlhá životnosť patria medzi typické znaky tohto automobilu. Harmonický priebeh točivého momentu je zárukou optimálneho výkonu i pri nižších otáčkach. Majitelia môžu počítať i s veľmi dobrými a bezpečnými jazdnými vlastnosťami. Technická extravagantnosť – permanentný pohon všetkých štyroch kolies je veľkou výhodou najmä v zimnom období. Špeciálne zariadenie nazvané Hillholder zabraňuje nežiadúcemu cúvaniu pri rozjazde do kopca. Na bežnom povrchu sa Legacy správa ako auto s dobrým predným pohonom. Nenápadná karoséria, ktorej zvláštnosťou sú bezrámové bočné okná, ukrýva dostatok priestoru pre pasažierov na všetkých sedadlách, pričom neutrpela ani zadná časť. V kufri sa bez ťažkostí odvezie i objemnejšia batožina. Podľa štatistiky Dekra je najväčším problémom Subaru Legacy brzdová sústava. V zimnom období sa na karosérii i podvozku naplno prejaví agresívny účinok posypov komunikácií. Európske automobily sú v tomto prípade svojou protikoróznou ochranou o krok popredu. V celkovej bilancii si Legacy všetkých generácií udržiava v rebríčku poruchovosti stabilne výbornú pozíciu. Typické slabé miesta aerodynamický hluk bočných okien, kvalita laku, centrálne uzamykanie, brzdová sústava, opotrebované tlmiče + dostatok priestoru bezpečné jazdné vlastnosti permanentný pohon štyroch kolies kultivované pohonné jednotky boxer vysoká spoľahlivosť - spotreba účinok bŕzd Odporúčané druhy motorov 2,0 l štvorvalcový s výkonom 125 k. Dobré jazdné vlastnosti, menej elastický. Spotreba 10 l/100 km. 2,2 l štvorvalcový s výkonom 128/136 k. Kultivovaný. Spotreba 11 l/100 km. 2,5 l štvorvalcový s výkonom 150/156 k. Tichý aj pri vysokých otáčkach, dobrý priebeh krútiaceho momentu. Vhodný s automatickou prevodovkou. Spotreba 12 l/100 km.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 865
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 412
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 549
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 722
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 998
  6. Moskva alebo Petrohrad? 1 939
  7. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 799
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 769
  9. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások 1 552
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 1 498

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Slovensko ničí lowcostová mentalita. Kedy s tým niečo urobíme?

Atmosféra nedôstojných príjmov a života nás ničí, z nej pramenia spoločenské nedorozumenia.

KOMENTÁRE

Čo je to sloboda

Sloboda prináša ťarchu vlastnej aktivity.

EKONOMIKA

Futej predáva strojárne v Detve, keď SNS chystá výrobu transportérov

Oslovili záujemcov z Česka a Slovenska.

Neprehliadnite tiež

Tesla míňa 8000 dolárov za minútu a nedarí sa jej s Modelom 3

Musk musí čoskoro začať zháňať nové prostriedky.

Ako správne používať hmlovky? Zapínať ich môžete, ale nemusíte

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkcie, treba nad nimi premýšľať osobitne

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.