GARÁŽ

Nová verzia motora 1,2 TSI pre VW Polo. Na Slovensku od konca októbra

Malý Volkswagen čoskoro dostane agregát 1,2 TSI s výkonom zníženým na 66 kW (90 k).

(Zdroj: Volkswagen)

BRATISLAVA. Paletu motorizácií určených pre Volkswagen Polo doplní nový výkonový variant prepĺňaného zážihového štvorvalca 1,2 TSI. Ten je aktuálne k dispozícii v jedinej verzii, dosahujúcej 77 kW (105 k).

V závere októbra tohto roku ponuku rozšíri agregát 1,2 TSI, naladený na výkon 66 kW (90 k) a najvyšší krútiaci moment 160 Nm. Kombinovať ho bude možné s päťstupňovou manuálnou alebo sedemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG.

Viete, ako nehavarovať so stabilizačným systémom?

Koncernoví súrodenci dosahujú nižší výkon

Dvaja koncernoví súrodenci Pola v segmente malých áut - Audi A1 a Škoda Fabia - majú benzínový turbomotor v najslabšej verzii naladený na nepatrne nižší výkon - 63 kW (86 k).

Článok pokračuje pod video reklamou

VW Polo 1,2 TSI 66 kW (90 k) sa cenou sa slovenskom trhu podľa očakávania zaradí medzi motorizácie 1,4 16V (63 kW/86 k) a 1,2 TSI (77 kW/105 k). V porovnaní so starou atmosférickou jedna-štvorkou bude o asi 350 eur drahší.

Ceny Pola so základným turbomotorom tak budú štartovať približne od čiastky 10 970 eur. Importér zverejní kompletný oficiálny cenník pri uvedení novej verzie na trh.

Tri varianty motora 1,2 TSI

VW Polo Škoda Fabia VW Polo
1,2 TSI 66 kW 1,2 TSI 63 kW 1,2 TSI 77 kW
Zdvihový objem (cm3) 1197 1197 1197
Výkon (kW/k) 66/90 63/86 77/105
pri otáčkach (1/min) 4500 4800 5000
Krútiaci moment (Nm) 160 160 175
pri otáčkach (1/min) 1500-3500 1500-3500 1550-4100
Prevodovka 5M/7A 5M 5M/7A
Maximálna rýchlosť (km/h) 182 177 190
Zrýchlenie 0-100 (s) 10,9 11,7 9,7
Spotreba (l/100 km) 5,1/5,3 5,2 5,3
Emisie CO2 119 121 124


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 283
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 914
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 162
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 449
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 989
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 956
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 670
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 511
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 303
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 786

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňák v prípade únosu Vietnamca nikoho nezaujíma

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

SVET

Scenár ako na Kryme? Putin chce referendum na Donbase

Trump sa má rozhodnúť, čo si myslí o referende na Ukrajine.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.