GARÁŽ

Škoda Citigo v Česku od 7199 eur

Hoci novú malú škodovku vyrábajú v Bratislave, kúpiť si ju zatiaľ môžete iba u našich západných susedov.

(Zdroj: Škoda Auto)

BRATISLAVA. Slovenský importér odštartuje predaj nového miniauta vyrábaného v Bratislave až v lete alebo na jeseň budúceho roka. Zákazníci v susednom Česku si už Citigo môžu objednávať. Škoda tam zverejnila kompletný cenník a obsahy jednotlivých výbavových stupňov.

Ceny začínajú v prepočte od čiastky 7199 eur. Za ňu získate základnú motorizáciu 1.0 l (44 kW/60 k) a výbavu Active, ktorá okrem čelných a bočných airbagov neponúka nič, ani otáčkomer.

Škoda avizuje, že v roku 2012 príde na český trh ešte jednoduchší a lacnejší variant Easy.

Systém City Safe Drive vždy za príplatok

Rozumnejší zoznam výbavy ponúka verzia Ambition, kde nájdete aj stabilizačný systém, centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, otáčkomer, elektricky ovládané okná i výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča. Paket Ambition Plus za príplatok 200 eur prináša manuálnu klimatizáciu a palubný počítač.

Vrcholný variant Elegance zahŕňa okrem iného zliatinové disky kolies, rádio s CD a MP3, palubný počítač i predné hmlovky.

Systém City Safe Drive, ktorý pri nízkych rýchlostiach dokáže sám zabrzdiť vozidlo, ak vodič nereaguje, je dodávaný vždy za príplatok. Do verzií s ESP za 160 eur, bez ESP 400 eur.

Škoda Citigo - cenník pre český trh

1.0 MPI (44 kW/60 k) 1.0 MPI (55 kW/75 k)
Active 179 900 Kč/7199 eur 189 900 Kč/7599 eur
Ambiton 194 900 Kč/7799 eur 204 900 Kč/8199 eur
Elegance 209 900 Kč/8399 eur 219 900 Kč/8799 eur

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 8 682
  2. Moskva alebo Petrohrad? 8 113
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 2 655
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 238
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 169
  6. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 139
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 029
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 763
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 605
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 069

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Zomrel spoluzakladateľ skupiny AC/DC Malcolm Young

Gitarista trpel v posledných rokoch demenciou.

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

V radoch stúpencov opozície sa znížili nároky.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.