Ľahší Mercedes SL roadster má lepší zvuk aj výhľad

Novinka je v porovnaní s predchodcom ľahšia o 140 kilogramov. Obsahuje v premiére basový reproduktor na zvýraznenie hĺbky zvuku a tiež nový systém stierania predných okien

(Zdroj: Mercedes-Benz)

.

BRATISLAVA. Nový SL roadster, je takmer kompletne vyrobený z hliníka, čím sa znížila váha karosérie približne o 110 kilogramov oproti predchodcu. Vo finále je novinka ľahšia o 140 kíl v porovnaní so svojím starším súrodencom.

Pôvodný SL z roku 1954 mal ľahký rúrkový rám. Tentokrát dostal plnohliníkovú karosériu. Na zadnú stenu použili konštruktéri ľahšie magnézium. V predných stĺpikoch sú integrované vysokopevné oceľové rúrky.

Hliník sa spracúva viacerými spôsobmi. Konštrukčné dielce sú podľa svojej funkcie vyrábané buď liatím do kokíl alebo vákuovým tlakovým liatím, sú vytláčané do profilov alebo použité ako hliníkové plechy s odlišnými hrúbkami stien. Výsledkom je vysoká tuhosť, vysoká bezpečnosť a nízke rezonancie a vibrácie.

Výborný zvuk, jasný výhľad

Nová generácia SL, teda ľahkého športového vozidla obsahuje aj dva úplne nové systémy. Nový typ karosérie vytvára priestor pre predný hĺbkový reproduktor, čo poteší najmä priaznivcov kvalitného zvuku. Vďaka novej technológii majú byť basy výrazné aj počas jazdy v otvorenom aute.

Systém stierania a umývania predného skla MAGIC VISION CONTROL je druhou novinkou vo vozidle. Vodu privádza podľa potreby a v závislosti od smeru stierania priamo pred list stierača, pričom nevidno žiadny vodný lúč alebo film.

Mercedes-Benz predstaví SL roadster ešte v tomto roku.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 13 310
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 414
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 219
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 947
  5. Kam do tepla v januári? 1 700
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 666
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 370
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 186
  9. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 896
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 896

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Čipový génius Rado Danilák: Viem, ako súperiť s Intelom

Počítačový výskumník a podnikateľ so slovenskými koreňmi vysvetľuje, ako sa môže presadiť malý hráč.

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

TECH

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

Neprehliadnite tiež

Diaľničné známky: všetko, čo o nich potrebujete vedieť

Elektronické známky zaviedlo už aj Rakúsko.

Je luxusná Dacia oxymoron? Podľa francúzskeho dizajnéra nie

Jeho realistická počítačová úprava posúva lacnú značku medzi prémiu.

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.