Súboj roka v auto.sme.LIVE: Range Evoque proti Audi Q3

Evoque vyniká šarmom a jazdou na zlých cestách. Audi presvedčí skôr na asfalte a v spotrebe. Sledujte súboj na štrku, v teréne, na ľade a pretekárskom okruhu.

Bol to veľmi zamotaný súboj, pretože v každé auto dominovalo v inom prostredi...(Zdroj: Daniel Hlinka)
Skúmame, do akej miery sú kompaktné športovo úžitkové autá univerzálne.

BREZNO. Posledné tohtoročné video prináša automobilový súboj roka. Proti sebe nastúpili dve novinky, ktorým nepredchádzal žiadny model.

Pod návalom emócií pôvodne jednoznačný duel sa poriadne zamotal. Opäť sa potvrdilo, že je veľký rozdiel posudzovať autá skúšané v rôznych časoch na rôznych miestach a hodnotiť ich na tom istom mieste v rovnakom čase. Čím dlhšie sme obe autá porovnávali vo viacerých disciplínach, tým viac hviezd nášho favorita bledla.

Technické parametre

Vozidlo Audi Q3 Range Rover Evoque
Motor 2,0 TDI 2,2 SD4
Zdvihový objem (cm3) 1968 2179
Výkon (kw/k) 130/177 140/190
Pri otáčkach (ot./min.) 4200 3500
Krútiaci moment (Nm) 380 420
Pri otáčkach (ot./min) 1750-2500 1750
Emisie CO2 (g/km) 156 174
Rozmery - -
Rázvor náprav (mm) 2603 2660
Dĺžka (mm) 4385 4355
Šírka (mm) 1831 1965
Výška (mm) 1608 1635
Pohotovostná hmot (kg) 1660 1715
Objem palivovej nádrže (l) 64 60
Objem batož. priestoru (l) 460/1365 575/
Prevádzkové hodnoty - -
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) 8,2 8,5
Maximálna rýchlosť (km/h) 212 195
Kombin. spotreba podľa výr. (l/100 km) 5,9 6,5
Namer. spotreba v teste (l/100 km) 7,7 9,9
Cena testov. modelu od (eur) 36 400,- 39 813,-

Pri realizácii auto sme.LIVE ďakujeme za spoluprácu SlovakiaRingu a Aréne Brezno.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 7 388
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 746
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 464
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 3 089
  5. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 2 680
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 872
  7. Splnený sen 1 164
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 1 103
  9. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 978
  10. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 964

Téma: Audi


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Kto ovláda svet a Kurzov kurz vo V4 (týždeň podľa Schutza)

Sto rokov po monarchii a stopäťdesiat po rakúsko-uhorskom vyrovnaní sa stredná Európa môže pripraviť na veľký „relaunch“ nacionálnych vášní.

SVET

Suverén Babiš a ponížený Okamura. Posledná debata bola šou

Superdebatu sprevádzali hlasné reakcie divákov.

ŠPORT

Len Sagan nestačí. Príde Tour de France na Slovensko?

Najlepší cyklisti v Žiline, Trnave či v Tatrách. Je to vôbec možné?

Neprehliadnite tiež

Dopravu v okolí Ružomberka zastavili protesty

Chodci zablokujú autá na troch miestach.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.

Motory v autách by mohli dostať turbo pre každý valec, pomôže to odozve

Konštruktéri snívajú o trojvalci s tromi turbami a šiestimi škrtiacimi klapkami.