NOVINKY

Modernizovaná Ibiza odhaľuje nový dizajnový štýl Seatu

Zmien na malom Seate síce nie je veľa, ale výrobca hovorí o nástupe nového štylistického jazyka.

(Zdroj: Seat)

BRATISLAVA. Španielska automobilka hlási odklon od oblých línií a nástup hranatých tvarov. Nový dizajnový jazyk doteraz prezentovala iba na prototypoch, spolu s miniautom Mii a modernizovanou Ibizou sa však dostáva do sériovej výroby.

Kozmetika

Omladzovacia kúra zasiahla najmä prednú časť malého Seatu. Širšiu masku chladiča a hranaté otvory v nárazníku dopĺňajú svetlomety s novou grafikou. Ak si priplatíte za bi-xenónové svetlá, štandardne k nim dostanete diódy určené na denné svietenie. Pohľad zozadu nič nové neodhalí. Facelift sa dotkol všetkých troch karosárskych verzií - troj- i päťdverového hatchbacku a kombi.

Interiér je údajne zostavený z kvalitnejších materiálov a schránka pred spolujazdcom má teraz väčší objem. Vzhľad vnútorného priestoru sa ale nemení.

Jedinou novinkou je možnosť doobjednať si „prenosný multimediálny systém“ s dotykovým displejom, ktorý je možné pripojiť k autu prostredníctvom konektora na palubnej doske. Obsahuje navigáciu, palubný počítač, handsfree a je ním možné ovládať aj audiosystém. K dispozícii však bude až koncom roka.

Na Cupru si treba počkať

Motorová paleta sa zaobišla bez zmien. V ponuke budú agregáty s výkonovým rozsahom 44 až 110 kW (60 - 150 k). V lete ju rozšíri najvýkonnejšia Ibiza Cupra (doteraz 132 kW/180 k).

Pre vybrané trhy sú určené ekologicky ladené varianty Ecomotive. Na výber je verzia zo zážihovým turbomotorom 1,2 TSI (77 kW/105 k), ktorá v kombinácii so štandardne dodávaným systémom štart/stop v priemere spotrebuje 5,1 l/100 km a do ovzdušia vypustí 119 gramov emisií CO2 na kilometer.

Ešte úspornejšia je Ibiza Ecomotive 1,2 TDI CR-E (55 kW/75 k) so systémom štart/stop a funkciou rekuperácie energie. Jej výrobcom udávaná priemerná spotreba dosahuje 3,4 l/100 km, čo zodpovedá emisiám CO2 89 g/km.

Predaj vylepšeného Seatu Ibiza odštartuje na jar.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 10 497
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 422
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 252
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 2 113
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 866
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 642
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 641
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 233
  9. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 991
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 866

Hlavné správy zo Sme.sk

SPIŠ KORZÁR

Deň, ktorý navždy zmenil Vysoké Tatry. Takto to vyzeralo pred trinástimi rokmi

Víchrica zničila 19. novembra 2004 až 12-tisíc hektárov lesa.

ŠPORT

Kaddáfí zachránil nemecký klub. Niečo za to však chcel

Nemecký hokejový tím zachránil diktátor.

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.