NOVINKY

Modernizovaná Ibiza odhaľuje nový dizajnový štýl Seatu

Zmien na malom Seate síce nie je veľa, ale výrobca hovorí o nástupe nového štylistického jazyka.

(Zdroj: Seat)

BRATISLAVA. Španielska automobilka hlási odklon od oblých línií a nástup hranatých tvarov. Nový dizajnový jazyk doteraz prezentovala iba na prototypoch, spolu s miniautom Mii a modernizovanou Ibizou sa však dostáva do sériovej výroby.

Kozmetika

Omladzovacia kúra zasiahla najmä prednú časť malého Seatu. Širšiu masku chladiča a hranaté otvory v nárazníku dopĺňajú svetlomety s novou grafikou. Ak si priplatíte za bi-xenónové svetlá, štandardne k nim dostanete diódy určené na denné svietenie. Pohľad zozadu nič nové neodhalí. Facelift sa dotkol všetkých troch karosárskych verzií - troj- i päťdverového hatchbacku a kombi.

Interiér je údajne zostavený z kvalitnejších materiálov a schránka pred spolujazdcom má teraz väčší objem. Vzhľad vnútorného priestoru sa ale nemení.

Jedinou novinkou je možnosť doobjednať si „prenosný multimediálny systém“ s dotykovým displejom, ktorý je možné pripojiť k autu prostredníctvom konektora na palubnej doske. Obsahuje navigáciu, palubný počítač, handsfree a je ním možné ovládať aj audiosystém. K dispozícii však bude až koncom roka.

Na Cupru si treba počkať

Motorová paleta sa zaobišla bez zmien. V ponuke budú agregáty s výkonovým rozsahom 44 až 110 kW (60 - 150 k). V lete ju rozšíri najvýkonnejšia Ibiza Cupra (doteraz 132 kW/180 k).

Pre vybrané trhy sú určené ekologicky ladené varianty Ecomotive. Na výber je verzia zo zážihovým turbomotorom 1,2 TSI (77 kW/105 k), ktorá v kombinácii so štandardne dodávaným systémom štart/stop v priemere spotrebuje 5,1 l/100 km a do ovzdušia vypustí 119 gramov emisií CO2 na kilometer.

Ešte úspornejšia je Ibiza Ecomotive 1,2 TDI CR-E (55 kW/75 k) so systémom štart/stop a funkciou rekuperácie energie. Jej výrobcom udávaná priemerná spotreba dosahuje 3,4 l/100 km, čo zodpovedá emisiám CO2 89 g/km.

Predaj vylepšeného Seatu Ibiza odštartuje na jar.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 5 664
  2. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 3 643
  3. Ako sme jazdili v socializme 2 580
  4. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 178
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 665
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 355
  7. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 184
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 103
  9. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 711
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 699

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Čo sa to stalo s časom? Náramkové hodinky miznú z rúk

Bol to vynález desaťročia. Nebyť náramkových hodiniek, niektoré strategické bitky by možno dopadli inak. Dnes prehrávajú samotné náramkové hodinky.

KOMENTÁRE

Mala byť ombudsmanka aj na pochode za rodinu?

Bubon, koláž Krista a zástava, celý výjav pripomínal akúsi civilnú procesiu.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.