NOVINKY

Volkswagen Up! dostal druhý pár dverí

Za praktickejšiu karosériu si Nemci priplatia 475 eur. U nás ceny novinky zatiaľ neboli zverejnené.

(Zdroj: Volkswagen)

BRATISLAVA. Aj medzi miniautami je dnes takmer povinnosťou ponúkať päťdverový karosársky variant. Vedia to aj vo Wolfsburgu a preto trojdverový Volkswagen Up! čoskoro dostane praktickejšieho súrodenca. Nasledovať by ho mala päťdverová Škoda Citigo a zrejme aj Seat Mii.

Nenápadný


Konštruktéri pridali najmenšiemu Volkswagenu jeden pár dverí, ale zásadné dizajnové zmeny sa neudiali. Praktickejší Up! má kratšie predné dvere a inak tvarovanú spodnú líniu bočných okien. Úpravy rozmerov zatiaľ výrobca nespomenul a zrejme sa ani neudiali.

Zato však zverejnil ním namerané hodnoty, týkajúce sa priestoru v kabíne. Predné sedáky od strechy údajne delí 993 mm, zadné 947 mm. Zadné sedadlá sú umiestnené o 72 mm vyššie ako predné, čo má cestujúcim vzadu zabezpečiť lepší výhľad z auta. Základný objem kufra má mať nezmenenú hodnotu 251 litrov.

Na Slovensku od mája

Pod kapotou novinky sa objaví zážihový trojvalec s objemom 1,0 litra, naladený na výkon 44 kW (60 k) alebo 55 kW (75 k). Kombinovať sa dá s päťstupňovou manuálnou i automatickou prevodovkou.

Príplatok za päťdverovú karosériu na nemeckom trhu predstavuje 475 eur. U nás zatiaľ nebol zverejnený. Na slovenský trh má Volkswagen Up! prísť vo februári a jeho päťdverová verzia v máji tohto roka.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 137
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 676
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 20 728
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 976
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 229
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 994
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 704
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 585
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 356
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 742

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Cinkota: Čím viac mi bolo dovolené, tým viac som hranice prekračoval

Verím, že som oveľa múdrejší, hovorí prepustený herec Dušan Cinkota.

Komentár Ondreja Podstupku

Pri pustenej klimatizácii by ste sa mali cítiť zle

Klíma nevyrába chlad, len robí z tepla problém niekoho iného.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.