AKTUALIZOVANÉ 16:00

Severnú D1 zablokoval horiaci kamión s cisternou na pohonné látky

Na D1 pri Liptovskom Mikuláši začal po zrážke horieť kamión s cisternou na pohonné látky. Diaľnicu museli uzavrieť.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - TASR)

Vodič z Česka (39 rokov) šoféroval kamión s cisternou v pravom jazdnom pruhu diaľnice v smere Liptovský Mikuláš – Poprad. Podľa polície sa nevenoval poriadne vedeniu vozidla a nesledoval situáciu v cestnej premávke.

"Následne pravou prednou časťou narazil do ľavej zadnej a bočnej časti návesu s ťahačom, ktorý bol odstavený na pravej krajnici," uviedol Radko Moravčík, hovorca žilinských policajtov.

Odstavený kamión tam stál už od včera od 23. hodiny. Podľa polície bol riadne označený prenosným dopravným značením.

Článok pokračuje pod video reklamou

Po zrážke začal ťahač s cisternou horieť. Cisternu, v ktorej sa nachádzali pohonné látky, museli ochladzovať hasiči, aby nevybuchla.

Havarovaná cisterna zablokovala oba jazdné pruhy diaľnice do Popradu. Takmer 12 hodín museli vodič používať obchádzku cez Liptovský Mikuláš. Diaľnicu sprejazdnili o 14,30 hod.

Policajti nezistili u vodiča alkohol. Nikto sa pri nehode nezranil. Škodu na majetku predbežne odhadli na 130-tisíc eur.

"Českému vodičovi policajti za priestupok proti bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky v blokovom konaní uložili pokutu vo výške 650 eur," dodal na záver Moravčík.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 907
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 787
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 017
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 153
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 011
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 644
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 350
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.