Renault Sport si vybral Dunlop

Pohárové preteky Clio Cup určené na vyhľadávanie nových talentov motoristického športu budú mať predpísané nové jednotné pneumatiky.

Clio, ktoré má poslúžiť ako vyhľadávač nových talentov, má predpísaný výkon 155 kW (208 koní). Doposiaľ jazdilo pohárové Clio R.S. na pneumatikách Michelin (foto).(Zdroj: Renault Sport)

BRATSILAVA. Športové oddelenie automobilky Renault si vybralo oficiálneho dodávateľa jednotných pneumatík pre pohárové preteky Renault Clio Cup, ktoré sú význačné prísnymi pravidlami a tiež maximálnou vyrovnanosťou techniky. Jednotlivé tímy, ktoré sa účastnia šampionátu, musia do bodky spĺňať technické predpisy a do niektorých súčastí auta nesmú ani siahnuť.

Napríklad technickí komisári venujú špeciálnu pozornosť prevodovkám a kontrole jednotlivých prevodových pomerov. Samozrejme, každý pilot bude obúvať rovnaké plášte a to pretekárske sliky Dunlop Sport Maxx.

Nariadenie organizátora Clio Cupu platí pre sedem národných šampionátov od Španielska cez Taliansko, Holandsko, Francúzsko, Švédsko a až po účastníkov Poháru Bohemia v Nemecku, Rakúsku, Česku a Slovensku.

Prvou a ťažkou, ale úspešnou skúškou prešli pneumatiky Dunlop Sport Maxx Racing s rozmerom 205/620 R17 v Holandskom šampionáte Clio Cup. Podľa novej zmluvy má Dunlop poskytnúť seriálu Renault Clio Cup plnú podporu vrátane servisného zázemia.

Pretekárske Clio, ktoré má poslúžiť ako vyhľadávač nových talentov, má predpísaný výkon 155 kW (208 koní) a vďaka televíznym prenosom čoraz vyššiu popularitu.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 14 385
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 330
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 698
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 094
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 683
  6. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 136
  7. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 1 006
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 902
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 561
  10. Splnený sen 513

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Anarchisti, hackeri či liberáli? Prečo Česi volili Pirátov

Pustite nás na nich, vyzývala Pirátska strana. Sťahovanie filmov teraz menia za transparentnosť.

SVET

Ak veríme politikom, v Česku vláda nevznikne. Nemá ako

S Babišom nechcú strany vládnuť. Len Okamura, ale toho nechce Babiš.

PLUS

Zázračný návod na úspech bol podvod

Chcete zvýšiť šance pred pohovorom? Už neplatí to, čo kedysi.

DOMOV

Strašifták, Buzik, Čačurák. Ako sa žije ľuďom s netradičným priezviskom?

Hanlivé priezvisko úrad zmení za tri eurá, inak to stojí stovku.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.