NOVINKY

Nové superkombi od Audi ide 280 km/h

Audi RS4 poháňa atmosférický zážihový osemvalec s objemom 4,2 litra. K dispozícii bude zrejme iba s karosériou typu kombi.

(Zdroj: Audi)

BRATISLAVA. Na absolútny vrchol modelového radu Audi A4 mieri športovo ladená verzia s označením RS4. Tá bude s najväčšou pravdepodobnosťou existovať iba v jedinej karosárskej verzii - ako mimoriadne rýchle kombi.

Decentné úpravy

Na rozdiel od Audi RS3 Sportback, dizajnéri pri novej RS-štvorke nesiahli po žiadnych gýčových doplnkoch. Kombík dostal iba to, čo potreboval – širšie blatníky, v ktorých sa otáčajú disky s priemerom 19 a za príplatok dokonca 20 palcov, predný nárazník s veľkými otvormi pre prívod vzduchu do motorového priestoru a zadný nárazník, doplnený o imitáciu difúzora a dve koncovky výfuku.

V interiéri trónia športové predné sedadlá, trojramenný volant s plochou spodnou časťou venca a karbónové doplnky.

Osemvalcová atmosféra

Dlhá predná kapota ukrýva atmosférický zážihový osemvalec s objemom 4,2 litra a priamym vstrekovaním paliva. Ten dosahuje výkon 331 kW (450 k) pri 8250 ot./min. a najvyšší krútiaci moment 430 Nm, ktorý sa dostaví v rozsahu otáčok 4000-6000/min.

Stádo newtometrov prenáša na všetky štyri kolesá sedemstupňová dvojspojková prevodovka S-Tronic. Medzinápravový diferenciál zvládne - podľa potreby - preniesť najviac 70 percent krútiaceho momentu na prednú a 85 percent na zadnú nápravu.

Na stovku pod päť sekúnd

Audi RS4 zrýchli z pokoja na 100 km/h za 4,7 sekundy. Jeho maximálna rýchlosť je síce elektronicky limitovaná na 250 km/h, ale odstránením obmedzovača jej hodnota narastie na 280 km/h.

V rozlete ho zastaví účinný brzdový systém. Predné oceľové brzdové kotúče s priemerom 365 mm môžu za príplatok nahradiť karbón-keramické kotúče priemeru 380 mm.

Rýchle kombi absolvuje oficiálnu výstavnú premiéru v marci na ženevskom autosalóne.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 18 279
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 387
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 459
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 191
  5. Kam do tepla v januári? 1 763
  6. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 577
  7. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 550
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 433
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 147
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 914

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Štefunko: Nešiel by som do toho, keby som mal byť bezvýznamný hráč

Predseda novej strany Progresívne Slovensko si trúfa vo voľbách na 15 percent. Kandidátov chce nasadiť už do tohtoročných komunáliek.

ŠPORT

Nechcel som, aby Nasťa odišla. Dnes to chápem, tvrdí jej brat

Ako je možné, že Kuzminová vyhráva, a naši nie, čudujú sa Rusi.

KOMENTÁRE

Štefunkov test politických zákonitostí

Vyzerá to, ako keby cielene trolovali voličov nezaujímavými témami.

Neprehliadnite tiež

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.