NOVINKY

Mercedes má nový kabriolet snov: SL63 AMG (doplnené)

Spoločne s monopostom Mercedes pre Formulu 1, bola odhalená aj najšportovejšia verzia kabrioletu SL.

(Zdroj: Mercedes-Benz)

BRATISLAVA. Kde inde by mal debutovať najvýkonnejší variant Mercedesu SL, než na pretekárskom okruhu v Barcelone? Zvlášť, keď zrýchlenie z pokoja na 100 km/h mu trvá 4,3 sekundy (s balíčkom AMG Performance Pack 4,2 s.) a maximálna rýchlosť dosiahne 300 km/h.

Nenápadný

Športová verzia luxusného kabrioletu navonok príliš neprovokuje. Tep zrýchlia snáď len väčšie otvory v nárazníku, slúžiace pre prívod vzduchu do motorového priestoru či brzdám a dve dvojité koncovky výfuku.

Podstatnejšie je, že skelet i karoséria sú vyrobené z hliníka, ktorý dopĺňajú horčíkové komponenty. SL AMG je v porovnaní s predchodcom ľahší o 125 kilogramov. Pohotovostná hmotnosť napriek tomu nie je zanedbateľnou položkou. Auto váži 1845 kg.

Osem valcov a dve turbá

Najväčším zdrojom potešenia je zážihový osemvalec s objemom 5,5 litra, dopovaný dvomi turbodúchadlami. Dosahuje výkon 394 kW (536 k) a najvyšší krútiaci moment 800 Nm.

Za príplatok 4280 eur dostanete už spomínaný paket AMG Performance Pack, vďaka ktorému narastie hodnota výkonu i krútiaceho momentu na 415 kW (546 k), resp. 900 Nm. Obsahuje aj iný obmedzovač maximálnej rýchlosti. Namiesto štandardných 250 km/h, tak Mercedes-Benz SL63 AMG vyvinie 300 km/h.

Oba parametre sa na zadné kolesá prenášajú prostredníctvom sedemstupňovej automatickej prevodovky Speedshift. Výrobca tiež prezradil, že nové SL AMG je o tretinu úspornejšie ako jeho predchodca. Papierová priemerná spotreba predstavuje 8,3 l/100 km.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 11 017
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 490
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 788
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 479
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 241
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 138
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 994
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 677
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 525
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 285

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.