NOVINKY

Hyundai i20 opeknel a dostal úsporný turbodiesel

Hatchback i20 doteraz patril nielen medzi najmenšie, ale aj najkonzervatívnejšie modely Hyundai. Oživenie dizajnu mu preto veľmi prospelo.

(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Už pri debute malého hatchbacku z dielne značky Hyundai v roku 2008, mu mnohí vyčítali snáď až príliš konzervatívnu vizáž. Preto nové, výraznejšie krivky prednej časti uvítajú hádam všetci.

Osviežili predok

Hyundai zatiaľ o modernizovanej „i-dvadsiatke“ veľa nepovedal, preto nezostáva, než sa sústrediť najmä na dizajn. Predné partie sú domodelované v štýle ostatných nových áut Hyundai. Trochu agresívnejší výraz, dodaný novými svetlometmi, mu pristane. Zmenil sa aj predný nárazník, do ktorého sa nasťahovali veľké hmlovky, kapota motora i blatníky.

Pri pohľade z profilu vyniknú snáď len nové tvary zliatinových diskov kolies. Vzadu sa zmenila grafika koncových svetiel a nárazník. Tretie, resp. piate dvere (podľa verzie), zostali nedotknuté.

Po facelifte nepatrne narástla celková dĺžka auta na 3995 mm. 55 mm navyše si vyžiadala montáž nových, mohutnejších nárazníkov. Ostatné miery, ako šírka 1710 mm, výška 1490 mm či rázvor náprav 2525 mm sa nemenia.

Škoda, že nás výrobca zatiaľ nepustil do kabíny. Podľa fotografií testovacích prototypov tam ale zásadnejšie zmeny čakať nemôžeme.

Jeden nový a jeden upravený diesel

Ponuku motorizácií doplnil trojvalcový turbodiesel 1,1 CRDi (55 kW/75 k), spriahnutý so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Agregát bude doplnený o systém štart/stop a v priemere má do ovzdušia vypustiť 84 gramov emisií CO2 na kilometer.

Konštruktéri tiež vylepšili vznetový štvorvalec 1,4 CRDi (66 kW/90 k). Konkrétne zmeny síce nepoznáme, ale produkcia emisií CO2 klesla na hodnotu 96 g/km. Ostatné motorizácie sa podľa všetkého nemenia.

Vylepšený Hyundai i20 oficiálne odhalia na ženevskom autosalóne.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  4. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  5. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  8. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  9. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  10. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 7 335
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 595
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 487
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 4 041
  5. Kam do tepla v januári? 2 525
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 296
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 262
  8. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 142
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 305
  10. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 153

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Televízia, kam Babiš a Zeman utekajú pred dotieravými otázkami

Politické diskusie nemajú na Barrandove veľkú sledovanosť, no sú lacné a zvyšujú prestíž moderátora.

DOMOV

Bitkári v škole v Demandiciach skončili, spolužiaci aj tak pykajú

Žiaci z obcí Lontov a Ipeľský Sokolec naďalej chodia do Demandíc.

KOMENTÁRE

Fico aj Danko sa zmenia na vítačov. To si pozrieme

Blíži sa čas, keď vláda bude musieť obhájiť príchod ekonomických migrantov.

EKONOMIKA

Sedadlá pre Boeing? Trenčín by ich mohol vyvíjať (rozhovor)

Spoločnosť Adient vyrába sedadlá pre automobilový priemysel.

Neprehliadnite tiež

Starý Land Rover Defender sa na chvíľu vráti do výroby

Za najrýchlejšiu verziu v histórii zaplatí záujemca minimálne 180-tisíc eur.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.

V Kalifornii dostanú autá digitálne evidenčné tabuľky

Okrem povinných údajov môžu zobrazovať aj reklamu.