Ženeva: Fiat 500L niečo tají. Priestor?

Také krásne auto a nepustilo nás dnu. Cez okno však bolo vidieť na malom pôdoryse veľký vnútorný priestor. Uvidíte asi rekordne krátke video z autosalónu.

(Zdroj: Tomáš Kelement, Presscars)

ŽENEVA. Fiat 500L je prekvapením autosalónu, pokiaľ ide o nečakanú veľkosť. Hoci prvé informácie naznačovali, že 500L má až 414 centimetrov, teda o vyše pol metra viac ako model 500, taký priestor sme nečakali. Teda aspoň cez okno sme nazreli dnu, avšak už napohľad zaskočila veľkosť auta v skutočnosti.

Možno to bol rafinovaný trik Fiatu, že verzii 500L dal tvár z 500 ky, a to sa podvedome považuje za malé auto. Kto vie, či Panda nebude mať ťažký život, lebo 500L vyzerá širšie, stabilnejšie a asi aj krajšie. Napokon na šírku meria 178 centimetrov, čo je o 15 viac než má Fiat 500.

Známe motory a vysoká strecha

Na pohon auta budú slúžiť zážihové dvojvalce 0,9 TwinAir, štvorvalce 1,4 Fire i Multiair a turbodiesel 1,3 MultiJet II. Výroba auta bude prebiehať v srbskom Kragujevaci. Odštartuje začiatkom mája.

Nakoľko s nábehom predaja sa počíta koncom roka 2012, je celkom pravdepodobné, že Fiat nechcel ukázať interiér z blízkeho detailu.
Tak sme si len pohľadom cez bohato presklené plochy domýšľali ako sa bude dnu asi sedieť. Podľa vysokej strechy a celkovej výšky 166 centimetrov očakávame, že Fiat 500L bud priestorový zázrak v triede.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 220
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 23 899
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 538
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 486
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 7 994
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 514
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 4 067
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 202
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 967
  10. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 2 951

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Brancov začali riešiť po rokoch, pozrie sa na nich prokuratúra

Minister obrany Gajdoš čaká, čo na polovojenskú organizáciu povie Generálna prokuratúra. Potom chce zmenu zákonov

ŠPORT

Írsky expert: Saganovi po zmene systému nemá kto konkurovať

Podľa žurnalistu je Slovák najlepším cyklistom sveta.

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

PEZINOK

V Limbašskej doline odhalili vinníkov čiernych skládok

Jedným z vinníkov je operný spevák z Bratislavy.

Neprehliadnite tiež

Kontroverzný šéf Fiatu je vážne chorý a predčasne končí vo funkcii

Zdravotný stav Sergia Marchionneho sa rapídne zhoršil.

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.