GARÁŽ

Oficiálne: Značka Datsun ožíva. Sústredí sa na lacné autá

Nissan sa rozhodol vytvoriť značku, pod ktorou by predával jednoduchšie a dostupnejšie vozidlá. Prvé Datsuny spoznáme v roku 2014.

(Zdroj: Datsun)

BRATISLAVA. Carlos Ghosn, generálny riaditeľ aliancie Renault-Nissan, premenil špekulácie na realitu, keď oznámil, že automobilová značka Datsun sa vráti na svetové trhy. Bude patriť pod Nissan, podobne ako Infiniti a sústrediť sa má na cenovo dostupné vozidlá.

Ukázali nové logo

„Datsun predstavuje 80 rokov japonských znalostí s produkciou automobilov a je dôležitou súčasťou DNA značky Nissan,“ uviedol Carlos Ghosn, ktorý zároveň verejnosti predstavil nové logo Datsunu.

Charakterizuje ho modro-sivá kombinácia farieb, zatiaľ čo kedysi preň boli príznačné modrá, červená a biela. Samotný názov Datsun bol v Japonsku používaný od roku 1931 a o 50 rokov neskôr došlo k zmene názvu značky na Nissan.

Novodobý Datsun má vyrábať ekologické a cenovo dostupné autá, vrátane úžitkových. Prvých exemplárov sa dočkáme v roku 2014, pričom značka najprv vstúpi len na ruský, indonézsky a indický trh. Neskôr sa k nim pridajú ďalšie.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 530
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 945
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 216
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 382
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 935
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 931
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 690
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 494
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 289
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 790