SME

Mercedes vynovil dizajn na GLK

Kompaktné SUV z dielne stuttgartskej značky sa podrobilo modernizácií. Tá prakticky zahŕňa len úpravy vzhľadu.

(Zdroj: Mercedes-Benz)

BRATISLAVA. Ani nie štyri roky uplynuli od premiéry na teraz najmenšieho športovo-úžitkového auta z dielne Mercedes-Benz. Ani jeho strohé, hranaté tvary však nie sú nesmrteľné.

Dizajnéri ich v rámci omladzovacej kúry mierne prizdobili. Úplne nová je celá predná časť, vrátane väčšej masky chladiča, iného nárazníka diódovým denným svietením a nových svetlometov. Aj vzadu nájdeme nový nárazník a svetlomety s prepracovanou grafikou. Zliatinové disky kolies s priemerom od 17 do 20 palcov dostali nový dizajn.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zaoblený interiér

Interiér okrem nových a kvalitnejších materiálov či farebných kombinácií, osviežili aj okrúhle výduchy ventilácie, ktoré nahradili trochu nudné, hranaté mriežky. Zjemniť hrany má oblejšia dekoratívna lišta, tiahnúca sa naprieč celou palubnou doskou.

Mercedes tiež upravil ovládací panel klimatizácie a rádia. Zo stredovej konzoly medzi prednými sedadlami zmizla radiaca páka, resp. volič automatickej prevodovky. Konštruktéri ju presťahovali vpravo za volant a na jej miesto umiestnili držiaky na nápoje.

Techniky pod kapotou sa nedotkli

Výbavu môže v závislosti od želania zákazníka doplniť celá armáda elektronických pomocníkov. Medzi najzaujímavejších patrí parkovací asistnent, ktorý vďaka systému kamier a displeja dokáže sprostredkovať pohľad na auto z vtáčej perspektívy.

SkryťVypnúť reklamu

Zatiaľ čo dizajn sa zmenil výrazne, techniku nechal výrobca bez povšimnutia. K dispozícii je jedna zážihová a štyri vznetové verzie: GLK 200CDI (105 kW/143 k), GLK 220CDI (125 kW/170 k), GLK 250CDI (150 kW/204 k), GLK 350CDI (170 kW/231 k) a GLK 350 (225 kW/306 k).

Dopĺňa ich sedemstupňová automatická prevodovka 7G-Tronic a pohon zadných alebo všetkých štyroch kolies.

Modernizovaný Mercedes GLK absolvuje výstavnú premiéru na autosalóne v New Yorku.

Autor: fg

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 832
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 531
  3. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 075
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 256
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 149
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 743
  7. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 2 506
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 313
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Otilia Horrocks: Ak by bola platenou persónou zastávajúcou záujmy Ruska, neprekvapilo by.
  2. Štefan Šturdzík: Veľká noc.
  3. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (18. - 24.4.1925)
  4. Ján Škerko: Popriem všetko čím som žil a čomu som veril, len sa mi vráť
  5. Vladimír Bojničan: Prečo je Západ vyspelý, Rusko zaostalé a my uviaznutí na polceste
  6. Ján Valchár: Ropa ako nenabitá zbraň II.
  7. Štefan Šturdzík: Rakovina
  8. Viktor Pamula: Máme konsenzus v zahraničnej politike ?
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 946
  2. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 566
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 19 394
  4. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 18 074
  5. Marcel Rebro: Armádny kaplán: všetci chlapci sú mŕtvi. Pošlite drony, nech ich pomstíme 13 457
  6. Rado Surovka: Keby blbosť kvitla 10 692
  7. Viktor Pamula: Rozklad ministerstva zahraničných vecí pokračuje 10 547
  8. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 487
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  2. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  3. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  4. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  5. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  6. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  7. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
  8. Věra Tepličková: Opäť bližšie ku snu stať sa policajtom
SkryťZatvoriť reklamu