Hyundai zmenil SantaFe na nepoznanie

Prvé fotografie ukazujú ako bude vyzerať tretia generácia športovo úžitkového modelu. Skok v dizajne bude rovnako veľký ako medzi prvou a druhou generáciou.

Podobne ako v modeloch i30 aj pri SantaFe sa automobilka pohrala s dizajnom kolies.(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Pri hľadaní mena prvej generácie si Hyundai nerobil ťažkú hlavu a prevzal slávny názov mesta Santa Fe v novom Mexiku. Po šiestich rokoch výroby prišla v roku 2007 už druhá generácia s o poznanie lepším podvozkom a výrazne iným dizajnom. Bacuľka sa zmenila na celkom štíhle SUV, ktoré malo hlavne lepšie jazdné vlastnosti na asfalte a komunikatívnejší podvozok. Ku koncu produkčného cyklu súčasnej druhej generácie pribudol v spojení s dieselom šesťstupňový automat. Z oboch generácií sa predalo 2,56 milióna kusov.

Tretia generácia bude zlomová nielen dizajnom, ktorý už nie je „samá vlnka“ ako súčasné novinky, ale aj usporiadaním sedadiel. Hlavným prínosom oproti menšiemu modelu iX35 bude silnejší naftový motor v ponuke a sedem miest na želanie.

Doposiaľ v modelovom rade Santa Fe najsilnejší diesel 2,2 CRDi dostane novú techniku a namiesto 150 kW až 166 kW. Vrcholom ponuky však bude tradične benzínový šesťvalec avšak modernejšej konštrukcie než niekdajšie 2,7 V6 (138 kW) a 3,5 V6 (206 kW), konkrétne 3,5 litrový šesťvalec s výkonom 220 kW (300 koní).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 11 204
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 298
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 4 777
  4. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 3 610
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 451
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 083
  7. Kam do tepla v januári? 2 218
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 937
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 796
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 091

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Soros je všade. Orbánov verejný nepriateľ číslo jeden

Maďarský premiér si spravil agendu z útokov na migrantov aj médiá.

KOMENTÁRE

Vnášanie Kaliňáka do osád je novou tradíciou

Treba sa postaviť chrbtom a potom takto zariekať: že bude viac policajtov.

Neprehliadnite tiež

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.