SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Plagáty majú odnaučiť kalifornských vodičov od agresívnej jazdy

Los Angeles 16. augusta (TASR) - Kalifornskí umelci chcú plagátovou kampaňou od decembra 2002 do januára 2003 pri príležitosti 25. jubilea festivalu ...

Los Angeles 16. augusta (TASR) - Kalifornskí umelci chcú plagátovou kampaňou od decembra 2002 do januára 2003 pri príležitosti 25. jubilea festivalu ARTboard odnaučiť vodičov tohto amerického štátu agresívnej jazde.

Na dôležitých ťahoch v Los Angeles a San Francisku budú rozmiestnené plagátové plochy, ktoré dotvoria kalifornskí umelci ako Ed Ruscha, Rick Griffin, Neon Park XIII, D.J. Hall, William Wiley, Ruth Asawa a iní. Ako uviedla internetová stránka WeRall1.com, na ohľaduplnú jazdu a vzájomnú toleranciu upozornia vodičov slogany "What, Me Hurry?" ("Načo sa ponáhľam?") a "I am a Courteous and Considerate Driver" ("Som zdvorilý a ohľaduplný vodič"). Nepriamu úlohu v kampani zohrá populárna komiksová postavička Alfred E. Neuman.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Efekt plagátov posilnia nálepky zvané BrainSticker, ktoré sa budú lepiť na autá. Na nálepkách i plagátoch bude zobrazená tvár Alfreda E. Neumana, ktoré pre titulnú stranu humoristického časopisu MAD prvýkrát nakreslil v roku 1956 Norman Mingo. Slogan kampane proti agresii parafrázuje jeho motto "What, Me Worry?".

Na kampani sa podieľajú tí istí umelci, ktorí v roku 1977 podporili akciu Drive Through Art Gallery. Dvadsaťšesť umelcov vtedy zhotovilo obrazy s rozmermi 5x15 metrov a umiestnili ich na reklamných plochách na Sunset Strip a Wilshire Boulevard v Los Angeles. Ďalších 17 obrazov zdobilo San Francisco.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Hygge ako životný štýl
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  5. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  6. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  7. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  8. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  9. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  10. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 32 656
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 31 171
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 444
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 239
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 800
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 608
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 237
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 843
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 538
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 748
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 231-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 801 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

10 h
Ladislav Bašternák čaká na súdne pojednávanie.

Súd rieši aj prevody firiem na advokáta a brata.

3 h

Poslanec Čepček z kotlebovského krídla OĽaNO už zasa podal na vlastnú päsť zákon na zákaz interupcií.