Toyota ukázala pretekárske GT 86 bez strechy

Športové oddelenie Toyoty ukázalo svoju predstavu o tom, ako má vyzerať pretekárska verzia novej GT 86. Zatiaľ odrezali strechu, prepracovali interiér a vystužili ostatok karosérie.

Scion FR-S Speedster dostal farby typické pre Toyota Motorsport. Červenú a bielu.(Zdroj: Toyota)

BRATISLAVA. Nová športová Toyota GT 86 sa nestihla poriadne ohriať na trhu a už automobilka predstavila otvorenú pretekársku verziu. Zatiaľ ide o štúdiu, ktorá však môže byť predzvesťou kabrioletu.

Vystužili rámom

Otvorený pretekársky Scion FR-S Speedster dostal pre Toyotu symbolické štartové číslo 86, trubkový rám a vystuženie, ktoré najmä tuhosťou nahrádza odrezanú strechu.

Prístrojový panel presunuli spred volantu nad odľahčenú stredovú konzolu. Tam namiesto autorádia a klimatizácie nájdete bezpečnostné športové vypínače s ochrannými klapkami a ventil hasiaceho systému.

Používa "semi slicky"

Štúdia, ktorá existuje len ako jediný exemplár využíva nezmenenú techniku, teda zadné kolesá cez šesťstupňovú prevodovku poháňa dvojlitrový plochý motor boxer s výkonom 147 kW (200 k).

Akurát dopredu obuli pneumatiky (semi slick) Toyo R 888 s rozmerom 225/40/R18 a dozadu o niečo širšie 245/40/18. Predné kotúčové brzdy majú šesť piestikové strmene a odľahčené kotúče.

Štúdia s veľkým prítlačným krídlom, postavená pri príležitosti 38. ročníka pretekov Toyota Grand Prix of Long Beach, pripomína autíčko z autodráhy.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  2. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  3. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  10. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  1. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  2. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  3. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  4. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  7. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  8. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  9. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 14 675
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 9 863
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 9 377
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 248
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 6 211
  6. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 5 526
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 281
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 4 942
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 215
  10. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 4 099

Hlavné správy zo Sme.sk

ŽENA

Chcete vyzerať atraktívnejšie? Mali by ste sa vyspať

Vedci oficiálne potvrdili, že dostatok spánku súvisí s tým, ako pôsobí náš výzor na ostatných.

DOMOV

Čo by nasledovalo, ak by súd rozpustil Kotlebovu ĽSNS?

Poslanci ĽSNS by o svoj mandát neprišli. Ich stranícka kasa by sa však zrejme vyprázdnila

KOMENTÁRE

Kotlebovci nosia fašistické relikvie do parlamentu

Parlamentný preukaz nezakryje extrémistickú slamu.

DOMOV

Generálny prokurátor navrhol zrušiť Kotlebovu stranu

Najvyšší súd obdržal podnet na rozpustenie ĽSNS.

Neprehliadnite tiež

Volkswagen na stretnutí fanúšikov GTI predviedol práce svojich učňov

Už desať rokov Volkswagen pravidelne ukazuje svetu projekty svojich mladých učňov.

Čo je to Atkinsonov cyklus motora a prečo majú vďaka nemu hybridy nižšiu spotrebu?

S Atkinsonovým cyklom sa v dnešných motoroch stretávame čoraz častejšie.