Toyota ukázala pretekárske GT 86 bez strechy

Športové oddelenie Toyoty ukázalo svoju predstavu o tom, ako má vyzerať pretekárska verzia novej GT 86. Zatiaľ odrezali strechu, prepracovali interiér a vystužili ostatok karosérie.

Scion FR-S Speedster dostal farby typické pre Toyota Motorsport. Červenú a bielu.(Zdroj: Toyota)

BRATISLAVA. Nová športová Toyota GT 86 sa nestihla poriadne ohriať na trhu a už automobilka predstavila otvorenú pretekársku verziu. Zatiaľ ide o štúdiu, ktorá však môže byť predzvesťou kabrioletu.

Vystužili rámom

Otvorený pretekársky Scion FR-S Speedster dostal pre Toyotu symbolické štartové číslo 86, trubkový rám a vystuženie, ktoré najmä tuhosťou nahrádza odrezanú strechu.

Prístrojový panel presunuli spred volantu nad odľahčenú stredovú konzolu. Tam namiesto autorádia a klimatizácie nájdete bezpečnostné športové vypínače s ochrannými klapkami a ventil hasiaceho systému.

Používa "semi slicky"

Štúdia, ktorá existuje len ako jediný exemplár využíva nezmenenú techniku, teda zadné kolesá cez šesťstupňovú prevodovku poháňa dvojlitrový plochý motor boxer s výkonom 147 kW (200 k).

Akurát dopredu obuli pneumatiky (semi slick) Toyo R 888 s rozmerom 225/40/R18 a dozadu o niečo širšie 245/40/18. Predné kotúčové brzdy majú šesť piestikové strmene a odľahčené kotúče.

Štúdia s veľkým prítlačným krídlom, postavená pri príležitosti 38. ročníka pretekov Toyota Grand Prix of Long Beach, pripomína autíčko z autodráhy.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  7. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  8. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  6. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  7. Detské zúbky sú veda
  8. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  9. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 8 755
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 153
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 688
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 132
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 296
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 254
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 035
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 991
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 824
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 766

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žiadne potraviny a autobus raz za týždeň. Okraj kraja, na ktorý sa zabudlo

Ľudia v Prešovskom samosprávnom kraji o práci župana veľa nevedia. Trápia ich najmä cesty a nezamestnanosť, ale aj životné prostredie.

EKONOMIKA

Sagan či Hantuchová sa budú plateniu daní vyhýbať ťažšie

Ministerstvo chce zabrániť presunu ziskov.

Čo je nové na SME

SMEnaživo: Diskusia s kandidátmi na bratislavského župana

Príďte dnes o 18.00 diskutovať.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.

Autá z emisnej kauzy ročne spôsobujú 5-tisíc úmrtí, hovorí nová štúdia

Štyrom pätinám úmrtí by sa dalo zabrániť, keby sme jazdili na benzín.