SME
Streda, 18. máj, 2022 | Meniny má Viola

Volkswagen odel Passat do športového dresu

Obľúbené služobné auto dostalo vďaka verzii R-Line športovejšiu vizáž. Úpravy techniky - s výnimkou podvozka - ale nečakajte.

(Zdroj: Volkswagen)

BRATISLAVA. V ponuke aktuálnej generácie Passatu síce chýba športovo ladená verzia R36, nemecká automobilka sa jej absenciu snaží nahradiť aspoň modelom R-Line. Ten s výnimkou tuhšieho podvozka s o 15 milimetrov nižšou svetlou výškou, nezahŕňa žiadne iné úpravy techniky a kombinovať ho je možné prakticky so všetkými motorizáciami.

Pekné kolesá

V prípade Passatu R-Line ide najmä o dizajn. Základom sú modifikované nárazníky a členité prahy. Zadný nárazník v spodnej časti ukončuje náznak difúzora z lesklého čierneho plastu. Pre sedan je určený malý spojler na veku kufra. Kombík, nesúci tradičné označenie Variant, sa zasa môže pochváliť strešným nosičom vo farbe eloxovaného hliníka. Samozrejmosťou je logo R-Line na maske chladiča.

Poslednou dizajnovou úpravou exteriéru sú zliatinové disky kolies Mallory s priemerom 17 palcov, obuté do pneumatík so šírkou 235 mm. Za príplatok dostanete „osemnástky“.

Sedadlá a volant

Kabína dostala športové predné sedadlá Kyalami, trojramenný volant s plochou spodnou časťou venca, strieborné dekoratívne lišty a nerezové pedále. Na vnútorných prahoch nechýbajú lišty s logom R-Line.

Ceny Passatu R-Line v Nemecku začínajú od 30 225 eur. Druhou možnosťou je objednať si R-Line paket pre výbavový stupeň Comfortline a Highline za 990 eur. Za tieto peniaze dostanete všetky doplnky karosérie. Disky ani upravený interiér však nie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON
  2. Volkswagen ID.5 prináša nový softvér aj pre staršie modely
  3. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách?
  4. Šprintérsky duel IONIQ 5 vs i30 N Performance má víťaza
  5. MS v hokeji: TV Tipsport + špeciálna kurzová ponuka!
  6. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov
  7. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť?
  8. Princípy ostávajú, nástroje sa menia
  1. Aké typy cukrovky poznáme?
  2. Biele srdce putovalo aj do Nemocnice AGEL Košice-Šaca
  3. Potrebujete tichú kosačku? Vsaďte na aku verziu!
  4. Čo by ste mali vedieť o ročnom vyúčtovaní spotreby tepla a vody?
  5. Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON
  6. McDonald´s Cup pozná víťazný tím z Košického kraja
  7. Hypoglykémia – nebezpečná komplikácia cukrovky
  8. Volkswagen ID.5 prináša nový softvér aj pre staršie modely
  1. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť? 13 333
  2. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov 6 912
  3. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách? 5 343
  4. 5 najčastejších chýb pri zateplení fasády: zabráňte im 2 856
  5. Jazdecký areál v lete 2022 ožije akciami 2 037
  6. Doplaťte tisíce. Ako bojovať s podrazmi developerov? 1 959
  7. Príliš veľa vitamínov škodí zdraviu, majte ich pod kontrolou 1 392
  8. Manuál k výsadbe priesad 1 201
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Lada Granta

Autá budú bez airbagov.


a 1 ďalší 22 h
Lexus ES 300h

Výkon je dostatočný, no zrýchlením nenadchne.


23 h
Rolls-Royce Ghost Extended

Pod kapotou ostal mohutný dvanásťvalec.


13. máj
Honda ZR-V pre čínsky trh, európska verzia príde v roku 2023.

Využije podvozkovú platformu Civicu.


12. máj

Blogy SME

  1. Eva Gallova: Názor mladých - byť čestným sa neoplatí
  2. Tomáš Sedílek: Čokoláda, švajčiarske zvonce, syr... náš dnešný súper zo Švajčiarska
  3. Štefan Vidlár: Pre pani Remišovú
  4. Tupou Ceruzou: Do NATO
  5. Miloš Svrček: Situácia na Ukrajine ovplyvní aj budúcu výstavbu diaľnice cez Zemplín
  6. Tomáš Vodvářka: Manželské toccaty a fugy - manželství snižuje riziko demence
  7. Jozef Sitko: Tentoraz ani slovo o politike ... (0d 01:00 hod. je článok tech. cenzúrovaný)
  8. Ján Marton: Ultradementná organizácia rezortu poľnohospodárstva bez poľnohospodárov.
  1. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť I) 23 191
  2. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť II) 6 927
  3. Jana Melišová: Pomalý pád na Wall Street sa zrejme ešte neskončil 6 906
  4. Miroslav Kocúr: Pápež sa pomýlil 6 883
  5. Jana Melišová: Skutočná cena za vojnu 5 675
  6. Vladimír Benčík: Zvitky od Mŕtveho mora - boli napísané pred 2000 rokmi, predpovedajú apokalypsu? 4 821
  7. EQUUS: Prvý 6-kolesový lesný traktor EQUUS. Čo všetko dokáže? 3 726
  8. Janka Bittó Cigániková: Katarína Hatráková a Romana Tabák sa dnes stali symbolom pokrytectva a bezcharakternosti 2 881
  1. Jiří Ščobák: Vydrží Rusko dlhú ekonomickú vojnu? Nevyčerpajú sa spojenci?
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925)
  3. Jiří Ščobák: Jaká je situace na linii dotyku? Pomůže Rusku mobilizace?
  4. Jiří Ščobák: Mohu zemřít, ale nebudu žít jako otrok
  5. Adam Valček: Pri čudnom zákroku na súde sa NAKA pokúšala zmocniť utajených dokumentov
  6. Jiří Ščobák: Sú reformy Igora Matoviča (zvýšené prídavky na deti a daňové bonusy pre pracujúcich rodičov) dobrý nápad?
  7. Jiří Ščobák: Sluha národa: Recenze 1. řady seriálu s Volodymyrom Zelenskym
  8. Jiří Ščobák: Čo robiť, aby sme sa nezbláznili z inflácie? Máme infláciu riešiť?
SkryťZatvoriť reklamu