SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Porsche predstavilo najrýchlejšie športovo-úžitkové vozidlo sveta

Lipsko 20. augusta (TASR) - Nemecká automobilka Porsche AG dnes predstavila najrýchlejšie športovo-úžitkové vozidlo sveta, ktoré by ju malo vyniesť ...

Lipsko 20. augusta (TASR) - Nemecká automobilka Porsche AG dnes predstavila najrýchlejšie športovo-úžitkové vozidlo sveta, ktoré by ju malo vyniesť do nových ziskových výšin.

Cayenne Turbo dosahuje najvyššiu rýchlosť 266 kilometrov za hodinu so zrýchlením na 100 km/hod za 5,6 sekundy a bude stáť takmer 100 000 EUR (98 430 USD). Slabší model Cayenne S s maximálnou rýchlosťou 242 km/hod bude stáť 60 000 EUR.

Nemecký kancelár Gerhard Schröder dotiahol poslednú skrutku na prvom vozidle Cayenne, ktoré opustí novú výrobnú linku a otvorí sériu 25 000 vozidiel vyrobených ročne.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Ako informuje agentúra Reuters, Porsche investovalo do novej továrne, ktorá zamestnáva 370 ľudí, 127 miliónov EUR a jej prítomnosť zvyšuje význam nemeckého automobilového centra - Saska. Napríklad, Volkswagen pri Drážďanoch vyrába 150 luxusných vozidiel Phaeton denne a BMW plánuje investovať miliardu eúr do novej továrne v Lipsku.

(1 EUR = 43,593 SKK, 1 USD = 44,363 SKK)

* 1 sov

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  4. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  5. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  6. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  7. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  8. Pomáhajte čítaním
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  4. Pomáhajte čítaním
  5. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  6. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  8. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 27 681
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 21 989
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 231
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 686
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 12 525
  6. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 861
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 842
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 992
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 774
  10. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 10 323
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Vláda si tlieska. Testy však mnohých neodhalili, varujú experti

Falošne zdravých považuje za problém aj minister Krajčí.

Premiér Igor Matovič a minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Podcast Dobré Ráno.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Čo vám zabudli povedať o testovaní

Zatlieskali sme si a teraz k faktom.

Peter Tkačenko

Navrhli odvolať rektora STU Fikara, na rokovaní bola polícia

Akademici si odhlasovali koniec Miroslava Fikara.

Rektor Slovenskej technickej univerzity (STU) Miroslav Fikar.

Neprehliadnite tiež

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.
Po nastúpení do auta chytáme pri zatváraní dverí vnútornú kľučku. Na jej čistenie nepoužívajte agresívnu chémiu.