SME
Streda, 28. júl, 2021 | Meniny má KrištofKrížovkyKrížovky
AKTUALIZOVANÉ 21:19

D1 z Bratislavy do Trnavy po nehode už sprejazdnili

Pri zrážke dvoch nákladných a štyroch osobných áut sa podľa polície zranili štyria ľudia.

(Zdroj: PRE SME - DRAHOSLAV HORVÁTH)

BRATISLAVA. V utorok krátko po šestnástej hodine došlo k hromadnej dopravnej nehode na 29,5 kilometri diaľnice D1 neďaleko Senca.

Pri zrážke dvoch nákladných a štyroch osobných áut sa podľa polície zranili štyria ľudia.

Vodička pokazenej Škody Felícia zostala stáť v pravom jazdnom pruhu. Za ňou zastal vodič Mazdy, ktorý jej s odstraňovaním poruchy pomáhal.

Vodič slovenského kamióna si ich však všimol neskoro, začal prudko brzdiť a vodič maďarského kamiónu za ním už zabrzdiť nestihol.

„Následne došlo k zrážke vozidiel a aj ďalších dvoch osobných áut,“ povedala hovorkyňa bratislavskej polície Petra Hrášková.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Zranení boli štyria ľudia, vodiča maďarského kamiónu s poranením hrudníka previezol do nemocnice na Kramároch vrtuľník záchrannej služby.

Vážne zranenie sa napokon nepotvrdilo a podľa hovorkyne Univerzitnej nemocnice Petry Maťašovskej je mimo ohrozenia.

V Detskej fakultnej nemocnice s poliklinikou v Bratislave bola hospitalizovaná aj matka s dieťaťom.

Krátko po nehode sa začali v smere do Trnavy tvoriť kolóny.

Pri nehode zasahovalo šesť hasičských vozidiel z Trnavy, Bratislavy a Senca. Premávku polícia odklonila po starej seneckej ceste.

„Materiálna škoda vyčíslená zatiaľ nebola, až do odstránenia následkov dopravnej nehody bude pravý jazdný pruh na dotknutom úseku diaľnice uzavretý. Presné príčiny nehody a miera zavinenia sú predmetom preverovania,“ vraví Hrášková.

Skryť Vypnúť reklamu

2.jpg

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najzelenšie nákupné centrum na Slovensku otvorí druhú etapu
  2. Túto bagetu jedia Slováci už 24 rokov. Čo nám chutí najviac?
  3. M. Šmigura: Pozeráme sa smerom na Varšavu
  4. Kravy jedia srvátku. Výrobky vďaka tomu nemajú konkurenciu
  5. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom
  6. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  7. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké?
  8. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  9. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  10. Lenivý brunch s Muchom
  1. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké?
  2. Keď ekológia spája
  3. Wüstenrot predstavuje novú stratégiu pre slovenský trh
  4. Na zmenu zdravotnej poisťovne vám po novom stačia 3 minúty
  5. Brusnica – lahodná i účinná zároveň
  6. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  7. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  8. Slovník investora 07: Bitcoin a jeho úloha v portfóliu investora
  9. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  10. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  1. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti 10 818
  2. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu? 5 749
  3. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 4 923
  4. Slovenské čučoriedky? Nemusíte ísť do lesa, kúpite ich v reťazci 4 333
  5. Investovať do akcií a ETF v malom sa teraz dá výhodnejšie 4 243
  6. Od Česka až po Jadran 3 970
  7. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti 3 149
  8. Nikto im nezatlieska. Koľko medailí získajú Slováci v Tokiu? 3 094
  9. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom 2 854
  10. Sudoku na leto: Nenechajte sivé bunky zaháľať ani cez prázdniny 2 202
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Do kaviarne Towers nevidno.

Inšpekcia má odposluchy aj videozáznamy.


3 h
Zuzana Rehák Štefečeková na LOH Tokio 2020 / 2021.

Sledujte online letnú olympiádu.


Sportnet 58m
Logo podcastu Dobré ráno.

Za kyberšikanu hrozí až šesť rokov.


a 1 ďalší 2 h

Neprehliadnite tiež

Renault Arkana E-Tech

Výrobcovi sa podaril zaujímavý hybrid s nízkou spotrebou.


12 h
Koncept elektrického Mercedesu Vision EQXX spoznáme budúci rok.

Po roku 2025 budú nové platformy už len pre elektromobily.


26. júl

Za slabé predaje mohla väčšinou vysoká cena.


26. dec
Suzuki S-Cross vs. Ssangyong Korando

Novšie auto nemusí byť vždy presvedčivejšie.


23. júl