Nové SLS AMG GT dá dvestovku za jedenásť sekúnd

V októbri príde na trh vylepšená verzia modelu SLS AMG s prívlastkom GT. Nové označenie znamená lepšiu akceleráciu, zmenený podvozok a rýchlejšie radenie. Kupé aj roadster dokážu pokoriť stovku pod štyri sekundy.

(Zdroj: Mercedes)

BRATISLAVA. Na prvý pohľad najatraktívnejšou zmenou je zrýchlenie z 0 na 100 kilometrovú rýchlosť za 3,7 sekundy a pokorenie dvestovky za 11 sekúnd. Štandardná verzia SLS AMG s výkonom osemvalca 420 kW zrýchľovala na stovku za 3,8 sekundy.

Novinka GT má ten istý motor , ktorý však po miernych úpravách dáva výkon 435 kW (591 k). Krútiaci moment 6,2 litrového osemvalca ostal nezmenený na úrovni 650 Nm pri 4750 otáčkach.

Radí rýchlejšie

Odlišnosti verzie GT od štandardu AMG sa neskrývajú len v motore, pretože športové oddelenie zmenilo nastavenie sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky Speedschift DCT, ktorá teraz podraďuje s výrazným medziplynom a hore radí ešte rýchlejšie. Miernym ladením prešla elektronika, ktorá riadi podvozok a hlavne charakteristiku pruženia AMG Ride Control Performance.

Zvládne aj horšie cesty

Športový režim podvozka paradoxne neurobí z tlmičov len tvrdú skalu na okruh, ale má nastavenie aj pre nekvalitné cesty, aké bývajú v zahraničí na vedľajších cestách druhej triedy a u nás na hlavných ťahoch. Program Sport plus je však nastavený už výlučne na pretekárske okruhy a dosiahnutie čo najlepšieho času.

Navonok zvýrazňuje verziu GT kontrast tmavých svetlometov oproti zadným nestmaveným svetlám alebo tiež medzi kovanými diskami kolies a červenými strmeňmi brzdovej sústavy.

Kontrast čiernej a červenej sa objavuje pomerne často aj v interiéri a na volante potiahnutom alcantarou. Červené stehy šitia na čiernej alcantare možno nájsť v celom interiéri.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 487
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 818
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 059
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 634
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 119
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 003
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 650
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 556
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 341
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 767

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.