
o práve preto sa stretnutie predstaviteľov Ford Motor Company s motoristickými novinármi začalo na televíznej veži na Kamzíku nad Bratislavou v predvečer Dňa s Fordom. V príjemnej debate a priateľskej atmosfére takmer sto metrov nad zemou sa so zástupcom oddelenia marketingu, PR manažéra a nového šéfa značky pre Slovensko najviac skloňovalo slovo Ford.
Prečo mu v rebríčku predajnosti patrí priečka až v druhej a nie prvej desiatke značiek? Prečo sa na Slovensku predáva menej áut ako v Čechách? Prečo kupujúci letia na lacnejšie modely? Prečo sa fiesta zle predáva? Prečo sú čakacie doby na niektoré modely mondea až trojmesačné? – a tých prečo bolo z oboch strán neúrekom. Zmeniť všetky prečo na preto mal na druhý deň v areáli petržalského tenisového klubu Goldex každý, kto na stretnutie Deň s Fordom prišiel a mohol spoza volantu vyskúšať prakticky kompletnú aktuálnu ponuku Fordu na Slovensku – od Focusa cez Mondeo, po prvý raz na Slovensku aj kombi Mondeo Wagon, van Galaxy, úžitkový Tranzit s predným pohonom a ďalšie. Spoznať a na vlastnej skúsenosti sa presvedčiť o kvalite, ktorej nositeľom je značka Ford. Tenisové kvality si mohol každý odskúšať na pripravených dvorcoch. Na najlepších potom čakala sladká odmena – Ford Thunderbird. Zatiaľ len model, ktorý však i tak potešil.
Autor: gold